maandag 9 juni 2014

Verhuis-voorpret-feestjes!

Zit je dan. Je realiserend dat je rond augustus officieel intrekt in je kleine zolderkamertje. Ik heb een foto, maar de spulletjes van de huidige bewoonster staan daar nog in. Die heb ik op Instagram geplaatst. Hierboven ergens zweeft het woordje 'Instagram' in de menu balk, dus als je nieuwsgierig bent, take a look. Ik kan aardig wat van de huidige bewoonster overkopen -denk aan een koelkastje, een bankje (waar ik een nieuwe hoes voor ga kopen, dat wel- en een aardig grote kast. Omdat de trappetjes in ons lieve roze huisje ontzettend krap en stijl zijn, is het mega lastig om meubels van beneden naar boven te krijgen. Ik ben dus onwijs blij dat ik veel van haar kan overnemen! Er blijven dan alsnog veel dingetjes over die ik zelf moet kopen. Daarom heb ik de afgelopen dagen lekker op Pinterest gezocht naar inspiratie kiekjes. Ik heb ook van verschillende websites -Ikea, Leen Bakker, Zara Home- wat dingetjes 'opgeslagen' en die wilde ik graag even showen. Of deze dingetjes 'het worden' weet ik natuurlijk nog niet, maar rondneuzen kan altijd!



Sorry trouwens, dat ik een paar daagjes al zo afwezig ben. Ik heb weer wat leuke ideetjes bij elkaar geraapt om binnenkort weer wat schrijfsels online te zetten. Fijne pinksteren nog! 

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

14 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hihi zo te zien is de theepot populair, hihi! Liefs

      Verwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je opgeslagen. Love the theepot. Jij ook fijne pinksteren.

    XX
    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik ben geslaagd ga ik als het goed is ook op kamers en ik heb zo veel zin in het inrichten van mijn kamertje! Ik wil ook graag een witte tafel, denk ik. Sowieso wil ik het grootste deel wit houden, zodat het er lekker ruimtelijk uitziet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eeeecht? Wiehoeee. Spannend he? Waar ga je op kamers? Ik heb dat ook, met dat ruimtelijke! Liefs! (:

      Verwijderen
  4. Die ananas theepot, zo leuk! Het kamertje ziet er op Instagram echt prachtig uit! Ooit (als ik later groot ben hihi) hoop ik ook zo'n vide te hebben in huis! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je later groot bent, hihi. Een vide is echt zooo leuk ik ben er ook onwijs blij mee! Alleen wel spannend, want je kunt er zo uitrollen! Liefs!

      Verwijderen
  5. Wat fijn dat je wat spulletjes van de oude bewoonster kan overkopen. Scheelt je inderdaad weer met sjouwen. Ik ben echt benieuwd hoe je stulpje gaat worden <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik stiekem zelf ook! Ik hoop dat het snel een beetje als thuis gaat voelen zodra ik erin ga! Liefs!

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.