dinsdag 1 juli 2014

Inspiratie | Korte krullenbol

Ooit, aan het begin van Mondetmoi, schreef ik over mijn krullen. Op die post ben ik stiekem nog best wel trots. Maar op mijn krullies heel wat minder. Ze gaan weg. En dat vind ik echt erger dan ik kan omschrijven. Mijn haar verandert. Waar ik vroeger gewoon haar tot ver over mijn schouders had wat dansend naar beneden viel, daar hangen nu dood-uitziende slierten, vooral op mijn rug. Het ziet er onverzorgd uit, en dat vind ik heel rot, want ik gebruik juist spulletjes die goed zijn voor krullen. Ik realiseer me dat ik er fris en vrolijk uit wil zien. En mijn dood-uitziende slierten helpen daar niet bepaald bij. Daarom mag er van mij een flink stuk af. Ook lekker voor de zomer, trouwens! 8 juli ga ik naar de kapper, tegelijk met paps en mams. Wel zo gezellie, non? Mijn haar gaat voor het eerst geknipt worden door een kennis van ons, die net haar kappersdiploma heeft. Spannend? Ja. Maar ik heb alle vertrouwen in haar.

Maar, dan moet ik haar wel duidelijk uit kunnen leggen wat ik wil. Dus, dan ga je eventjes op Pinterest kijken! Ik hoop dat Jim dit trouwens niet leest, die weet dit niet. Hij vindt me altijd mooi -wat ik echt niet kan bevatten en waar ik ontzettend blij mee ben-, maar hij vindt het denk ik niet zo leuk als ik mijn haar kort(er) knip. Sorry liefje. Ik zit te denken aan net boven mijn schouder bungelend. En dan de bovenlagen iets korter waardoor ik meer een 'bolletje' rondom mijn hoofd krijg. Alles in ieder geval beter dan die slierten. Stomme slierten. Bah.


Wat vinden jullie het leukst? En hebben jullie nog tips?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

12 opmerkingen:

  1. I LIKE IT! Je moet het gewoon doen. Ik ben nu al heulheul benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk. Ik denk dat dit heel erg leuk gaat staan. Laat zeker eens zien als het er eenmaal af is. Ik wou dat ik ook zo iets durfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw! Wat een leuke inspiratiefoto's. Ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook krullen en iedere keer als het lang is, knip ik het ook weer kort. Het knoopt, is soms dood en kost veel tijd. Korte krullenkapsels zijn erg leuk en het groeit gewoon weer aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah zo jammer dat je haren aan het veranderen zijn. De haren van het meisje op de foto's is heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie inspiratie heb je gevonden! Ik vind dat altijd wel leuk, zou willen dat ik zo'n krullenbol was, hoewel het me soms ook wel vervelend lijkt als een krul niet mee wil werken. Vind het er heel fris en op een een of andere manier ook exotisch uitzien! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn krullies moeten ook écht geknipt worden, gelukkig heb ik zaterdag al een afspraak. Ik vind een korte krullenbol ook heel erg leuk, maar heel eerlijk gezegd: alleen bij een ander. Ik knip mijn haar niet weer zo snel kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absoluut jaaa! Zo'n kort koppie gaat je denk echt goed staan <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend dat je haar in een dipje zit, ik herken het! Ik vind het kapsel op de foto echt onwijs leuk, zeker doen! :)

    Liefs

    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohjeee, mijn haar zat ook in een dipje maar naar een bezoekje aan de kapper kwam het goed. Gewoon doen! De foto's zien er goed uit en het zal je vast heel mooi staan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.