vrijdag 4 juli 2014

Les derniers jours, maar dan anders!

Lieve allemaal! Hoi. Ben ik weer. Ten eerste, dank jullie wel voor alle lieve, enthousiaste reacties op mijn post over een korte krullenbol. Ik weet nu zeker dat ik het ga doen en ik zal als het gebeurd is ook even een foto -laten- maken. Ik kijk er nu al naar uit. Lekker knippen die dood-uitziende boel hier op m'n schouders. Bleh. Goed.

De laatste tijd is het nogal hectisch hier in Stella land. En nee, niet omdat ik mijn laatste toetsen/tentamens heb etc, zoals jullie -bijna- allemaal. Echt fijn dat jullie nu allemaal lekker vakantie krijgen. Ik ben zo benieuwd naar alle leuke posts over vakantie-dingen and so on. Maar, dit gaat nu even over mij. Hoera, wat een feest. Ik wilde jullie even updaten over wat dingetjes. Vandaar even dit.

Verstandskies getrokken
Zo fijn, echt. Dat het gebeurd is, bedoel ik. Het hele trekken was een groot drama. Het enige wat ik enger vind is geloof ik onder narcose en bloedprikken. Bloedprikken -echo echo-. Dat is echt mijn grootste nachtmerrie. Anyways, ik schreef al over het feit dat ik nu dom ben. Ik heb er eigenlijk heel weinig last van gehad. Wel duizelingen hier en daar, heeeel vervelend. Nee, echt, eigenlijk vind ik dat het ergste. Geef mij maar kiespijn, in plaats van duizelig zijn.

Ik had trouwens niet eens zo'n erge hamsterwang. Hoera! Tot ik concludeerde dat het ook kan komen omdat ik normaal ook al bolle wangen heb, en het daarom niet zo opviel. Zucht. Het enige pijntje wat ik nu nog heb, is het uiteinde van de hechting. Die prikt heel naar in mijn wang en daar zitten dus nu allerlei wondjes die maar open blijven en het is helemaal dik. Daarom ga ik morgenvroeg -dat is dus ongeveer nu, als je dit 's ochtends leest- terug langs de kaakchirurg. Kijken of ze er misschien een klein stukje af kunnen knippen. Ik hoop het, want het is echt heel vervelend. Voor de rest heb ik het dus overleefd. Happy me. De volgende laat ik ergens in augustus trekken. Ik zie er nu minder tegenop, maar het is en blijft vervelend.

Mijn paleisje
Het begint echt al ergens op te lijken! Gisteren zijn paps en ik flink aan het verven geweest. Het is en blijft een onwijs oud zoldertje, dus de scheurtjes en andere oneffenheden hebben we niet weg kunnen werken. Maar he, ik ben ook niet perfect, dus we passen wel bij elkaar. True love. De meubeltjes zijn allemaal gekocht, maar het moet hier en daar nog wel een beetje 'gedecoreerd' worden. Door de weken heen is mijn interieur-blik een beetje veranderd, dus volgens mij heb ik nu zes duizend verschillende stijlen in een zolderkamertje gepropt straks, maar ach.

Mijn lieve huisgenootjes hadden trouwens een bosje mooie, rode bloemen en een lief kaartje in mijn kamertje gezet toen ik er voor het eerst kwam en het al helemaal van mij was. Er stonden zelfs drie heerlijk geurende geurkaarsjes te branden. Waxinelichtjes, don't worry my friends. Ik voel me ontzettend welkom. Ook al wordt het nu steeds echter, en daarmee enger, ik heb er onwijs veel zin in.

Vakantie
Ik ga binnenkort op vakantie. Nu weten jullie als het goed is niet waar ik woon -of jullie kennen mij persoonlijk- maar ik mag toch niet van paps op internet zetten wanneer we op vakantie gaan en tot wanneer we dan gaan. Veiligheidsdingen. Waar we heen gaan weten jullie al; one happy island, Aruba! Ik kan niet wachten om met mijn voeten in het warme zand in het zonnetje te staan en daarna lekker met Jim de zee in te rennen. En cocktails te drinken. En uit eten te gaan. Of lekker de supermarkt in -die echt mega is daar- om 's avonds zelf wat klaar te maken. Echt. Vakantie. Love you.

Zelf gemaakte foto, Aruba 2010. 

Mijn blog
Zoals jullie wel gemerkt hebben, schrijf ik heel weinig inhoudelijk meer. Het gaat stiekem vooral over, eh, mij. En mijn leven. Dit voelt soms heel egoïstisch, maar zo is het natuurlijk helemaal niet bedoeld. Want, het enige waar ik eigenlijk een beetje over weet te schrijven is mijn leventje, want ik heb stiekem al een hele tijd last van een inspiratie 'block'. Als dat bestaat. En zo niet, dan bestaat het nu even, voor dit moment.

Ik zit me vooral druk te maken om alle leuke dingen die anderen bedenken en ik niet. Maar dat komt goed. Echt. Ik vind 'het' wel weer. Ik ga op vakantie niet bloggen, neem ik aan. Misschien af en toe een kleine update post via mijn Blogger app. Als we gratis wifi kunnen vinden, enzo. Ik vind het fijn om op vakantie een beetje offline te zijn, dus dat ga ik dan ook het grootste deel van de tijd zijn. Maar ik vind jullie wel heel lief. Dat dan weer wel.

Goed, meer heb ik stiekem eigenlijk even niet te vertellen. Oja, mijn baantje bij de Albert Heijn is nu afgelopen. Geen bonuskaarten meer voor deze krullenbol. Ik ga rond de helft van augustus officieel verhuizen. Eigenlijk vanaf 1 september pas echt, maar ik denk dat op en neer voor werk met de trein gewoon niet te doen is, en dat begrepen ze bij de Appie wel, gelukkig. Dat wordt dus een nieuw baantje zoeken in Leiden. Ik wil graag bijles gaan geven, heeft iemand daar ervaring mee?

Nou, jullie horen wel weer van mij, lieve allemaal. Dank jullie wel voor het nog steeds stijgende volgers aantal. Ik snap er geen kont, drol of iets anders van, maar ik weet wel dat ik er ontzettend blij mee ben.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

15 opmerkingen:

  1. Oke ik wilde hier echt iets op reageren maar niet echt iets specifieks, dus ik zeg gewoon: hoera voor Stella! Want ik vind het heel tof dat je op kamers gaat en ons een beetje meeneemt in je avontuur, en dat er dan niet zoveel inhoudelijke diepzinnige posts zijn, ach. Komt vast vanzelf wel weer in een keer en dit zijn toch eigenlijk ook gewoon best een beetje inhoudelijke diepzinnige posts? Ik lees het in ieder geval graag (: Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je! Dankjewel! Het doet me stiekem allemaal best wel veel ja. Alles staat ineens op fast forward en ik heb amper tijd om na te denken over allerlei dingen die ik normaal eigenlijk eng vind, maar nu gewoon doe. Komt vanzelf inderdaad weer, eerst maar eens even tot rust komen, hihi. Liefs!

      Verwijderen
  2. Vind het juist heel erg leuk om over jou te lezen! Zou willen dat ik zo'n blog had, alleen weet ik dan niet zo goed wat ik allemaal moet vertellen haha. Voor het geval je al snel richting Aruba gaat, alvast een hele fijne vakantie! Lekker met je voetjes in het zand genieten van je vakantie! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! (: Ahhh, nee, jouw blog is juist zo uniek! De mijne ook natuurlijk, maar dat is veel logischer want het gaat ook over mijn leven, haha. Gewoon doen wat je doet en af en toe eens een soort 'life update' doen! Ga ik doen, jij ook he?! X

      Verwijderen
  3. Vakantie is ook even een break van alles, dus gewoon genieten! En niet te druk maken om die inspiratie "block" (wat echt bestaat haha), ik heb het namelijk ook wel eens! Het komt vanzelf weer terug gelukkig :).

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar dacht ik serieus nog niet eens zo over na, maar je hebt helemaal gelijk! (: Dankjewel! Liefs!

      Verwijderen
  4. yay voor Aruba en meeh voor verstandskies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om even een update te lezen Stel. Ik typ even snel een reactie, want moet nu weg. Maar als ik terug ben van vakantie, en jij ook, wil ik echt je kamer zien hoor! X
    PS waarom lukt het me nooit om te reageren via die ...mobiel?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. WIEHOEEE. Heel erg veel plezier lieve Kar. Maar dat gaat vast wel goed komen. Jij gaat zekerweten een keer gezellig langskomen hier! Liefs X

      Verwijderen
  6. Fijn om even een update te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn je update! Ik ben benieuwd naar je stulpje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook benieuwd of het allemaal een beetje wordt zoals ik het in m'n hoofd heb! Liefs!

      Verwijderen
  8. Wat leuk om weer eens over je te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.