donderdag 10 juli 2014

Stella en haar TTT, nu in de winkel! -Incl korte krullenbol foto alert!-

Na "Stella en haar theorie examen" is het nu tijd voor "Stella en haar TTT". Dit spannende tweede deel van een serie van drie is vandaag in de winkel terecht gekomen. Wees er snel bij, want op is nooit op want eh, ja, het is internet en iedereen kan het lezen. Enfin.

Wat is een TTT? Een "Toeterende Taal Toets", een "Tafel Tenenkaas Toilet" of een "Trein Toestel Telecominstallatie"? Mogen jullie raden. Nee, een Tussen Tijdse Toets is eigenlijk een soort van 'meet moment' tussen je rijlessen en je echte praktijkexamen. Die zal ik hebben op 8 augustus. Hellup. Maar, met die TTT kun je dus een vrijstelling krijgen voor al je bijzondere verrichtingen. Zoals inparkeren -drama-, stopopdracht, keren, and so on.


Mijn wekker ging -gisteren, dus, op dit moment voor jullie- veels te vroeg. 06.15 ben ik echt niet meer gewend. Vroeger stond ik dan dus al een half uur op de crosstrainer te rennen he?! ELKE DAG. Ja echt. Maar dat waren tijden die niet helemaal gezond waren. Terug naar het hier en het nu. Zen. Ik stond dus op, totaal geen honger, maar ontbijt is belangrijk dus ik heb toch maar anderhalve boterham met aardbei naar binnen gewerkt. En een eitje gekookt. Eenmaal klaar werd ik om 07.00 opgehaald door rijinstructeur Arne. Normaal heb ik eigenlijk altijd Roy. Maar goed. Arne kwam. We reden nog even ongeveer een uurtje 'in' en ik oefende nog wat dingetjes. Wat echt heel slecht ging, dus dat gaf deze burger(ette) niet echt moed. Toen waren we bij het CBR aangekomen en stapten we uit.

Mijn examinator heette Ed. Best een leuke naam. Ook een aardige man, dus dat was al fijn. Het rijden zelf duurde voor mijn gevoel eeuw-en. Hij moest ook een keer op zijn rem, maar hij snapte dat ik die auto niet had gezien. Ik dacht toen al "Oke, gezakt" dus reed maar gewoon op m'n best verder. Natuuuuurlijk was het 8.15 en reden overal mama's met kinderen en pfff wat heb ik gestresst. Echt.

Eenmaal weer bij het CBR dacht ik echt dat ik er niks van gebakken had. Het parkeren en keren was dan wel redelijk gegaan, dus ik hoopte echt dat 'ie vooral daar op had gelet. En ja hoor, ik heb mijn vrijstelling binnen! HOERA FEEST. Weer een stukje zenuwen van de 8e af. Als advies gaf hij mee dat ik moet werken aan de doorstroming. Dat ik soms te lang ergens blijf twijfelen terwijl ik allang kan en dat ook heus al wel heb gezien. Ik ben een doemdenker. Wist ik allang.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

11 opmerkingen:

  1. Krullenbolletje! Staat je heel erg leuk! Weet niet wat het is, maar ik vind mensen met krullen er altijd zoveel vrolijker uitzien haha! Gefeliciteerd met het behalen van je TTT en alvast heel erg veel succes met je echte praktijkexamen, you can do it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lieeef! Ja, vindt je? Ik zie er ook wel eens alles behalve vrolijk uit hoor, hihi. Ssst. Ik hoop echt dat het gaat lukken! X

      Verwijderen
  2. Wat leuk zo je korte krullen! Staat zo lekker vrolijk! :)
    Gefeliciteerd! Nu op naar je praktijkexamen, je kan het!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lief van je (: Ik ga mijn best doen!

      Verwijderen
  3. Ah, gefeliciteerd! Superfijn voor je! Praktijk komt ook echt wel goed dan :) En je haar, dat staat je echt superleuk! ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah je haar is echt keileuk! (: (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk je haar zo! Lekker vrolijk vooral. (Op die linkerfoto heb je op de een of andere manier iets weg van Anne Hathaway. Of ik begin me door mijn slaaptekort nu al dingen te verbeelden.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat je je TTT hebt gehaald! Ik heb het zelf helaas zonder TTT moeten doen en ik was dan ook de eerste keer gezakt, maar bij mijn herexamen had ik ook een vrijstelling van speciale verrichtingen en toen heb ik het wel gehaald! Komt helemaal goed bij je praktijkexamen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je vrijstelling. En wat zijn je haren leuk zo. Ik hou van krullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah, ik duim voor je met je praktijk! En je kapseltje is awesome :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.