dinsdag 8 juli 2014

What to read als je drie weken aan het zwembad ligt

Ik ben er nog. Jawel. In de regen. Hoera Nederland. Maar, binnenkort ga ik lekker weg. Ook al heb ik terrible vliegangst, ik heb er toch zin in. In het vliegtuig klamp ik me aan Jim vast, hoop ik dat die tien uurtjes snel voorbij 'vliegen' -ha ha ha- en hoop ik dat er leuke films te bekijken zijn. En dat ik leuke boeken heb om te lezen. Oooooh jaaaaa.

Tijdens de vakantie haal ik in wat ik door het jaar heen niet kan. Lezen. Ik heb er nooit het geduld of de tijd voor, maar in de vakantie juist wel. Duh. Het was de bedoeling dat onze door papa bestelde iPad Mini -ja, papa had punten gespaard bij de hotelketen Holiday Inn en met die punten kon hij dus die iPad Mini bestellen- nog binnen zou komen en ik net als mama met haar Kobo ding lekker mijn boeken kon downloaden. Jammer joh, de iPad is ergens in verwegistan blijven hangen en ik heb dus toch maar boeken besteld. Doei centjes, hoi toch wel fijne papieren wondertjes.



Ik ben stiekem best wel gek op lezen. Ik lees eigenlijk heel veel, maar geen boeken. Meer blogs, tijdschriften en ja, toch wel leerboeken enzo. Nerd. Maar voor deze vakantie heb ik zes boeken besteld. En dit zijn ze.

  • The perks of being a wallflower
  • You had me at hello 
  • Me before you 
  • Verkikkerd
  • Verslingerd
  • Glazuur
De eerste drie zijn Engelstalig, de laatste drie -allemaal geschreven door Lisette Jonkman- zijn Nederlandstalig. Mams neemt naast haar Kobo ook nog twee of drie normale boeken mee, dus die kan ik dan in principe ook lezen. Jeei. Anyways, ik heb geen van deze boeken natuurlijk nog gelezen, dus dit is alles behalve een book review maar ik dacht; "Goh, ik heb weer eens wat te vertellen". Vandaar deze post. En nu heb ik rijles. Help.

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

8 opmerkingen:

  1. De film van the perks of being wallflower was zó schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'The Perks of..' en 'Me before you' gelezen. Mooie boeken! Veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Perks of being a wallflower vond ik eigenlijk best tegenvallen, omdat het als brieven geschreven is en dat las niet zo lekker. Maar ik had ook eerst de film gezien en dat doe ik normaal nooit, dus misschien lag het daar aan. Ik ben nu lekker bezigmet het lezen van alle John Green boeken. Alvast veel plezier op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The Perks of Being A Wallflower wil ik heel graag lezen, ik heb alleen nog vier boeken liggen, haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeie keuzes Stel! The Perks of Being A Wallflower is een heel fijn boek. Net als Me Before You en de boeken van Lisette Jonkman. Heb er net weer eentje van uitgelezen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijken me leuke boeken! ik heb er nog geen eentje gelezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk lijstje! The Perks Of Being A Wallflower heb ik ook alvast op mijn ereader gezet, ik ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik blijf altijd van begin tot eind geboeid door je schrijfstijl, heeerlijk :)
    Leuk lijstje trouwens, ik kan ook alleen op vakantie boeken lezen... thuis raak ik ze geeneens aan hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.