maandag 4 augustus 2014

Aruba door mijn lens #1

Ik heb op Aruba mijn Nikon naar heel veel plekken meegesleept. Veilig in mijn cameratas, als de dood dat er iets mee zou gebeuren. Is er dus toch wat gebeurd, verdorie, want de automatische scherpstelstand -ofzo, ik ben zo professioneel- op mijn lens doet het niet meer. Nou schiet ik toch altijd foto's in de manual stand, maar alsnog hoort het niet. Dus, binnenkort moet mijn lensje maar eens even terug naar de fabriek, of iets in die richting. Maar, terug naar de content van deze post; foto's. Ik heb er 321 gemaakt, en nog meer met mijn digitale camera en mijn telefoon. Maar, dit zijn dus spiegelreflex-foto's. Ik heb heel erg mijn best gedaan. Ook heb ik niet alleen de mooie, typische vakantieplaatjes gemaakt. Ik wilde ook laten zien aan jullie hoe Aruba er ècht uit ziet. De foto's zijn niet bewerkt, overigens. Misschien hier en daar bijgeknipt-gedingest, maar meer niet. Omdat het zo'n grote pil is voor het internet om al die grote foto bestanden te laden, heb ik er maar twee delen van gemaakt! Deel twee komt snel! Enjoy.























Lieve rommelige kusjes,
Stells.

11 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes! En die ene foto van jullie twee is superlief (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's! Natuurtalentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Vooral die van jullie 2 :)!

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! En al die cactussen daar, helemaal geweldig. Stom trouwens van je lens, hoop dat het gemaakt kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie foto's, Aruba lijkt me zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stel je foto's zijn echt prachtig! Die zon met die boomstam, pff wat mooi! Balen van je lens, maar omruilen moet geen punt zijn toch? X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's allemaal! En super leuk dat je op Aruba was, ik was pas geleden op Curacao. Konden we zwaaien, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.