zondag 10 augustus 2014

Aruba door mijn lens #2

Na deze post, is het wel zo logisch dat het beloofde 'deel twee' er ook aan zat te komen. Dus, voilà, hier is 'ie dan. Dankjewel voor al jullie lieve reacties op deel één, dat doet me altijd heel goed. Ik hoop binnenkort overigens al een preview van mijn uiteindelijk kamertje te, eh, geven (?). Mijn frutsels staan en liggen er al. De meubels moeten nog in elkaar worden gezet -lang leve Ikea handleidingen- en alles moet nog een echt plekje krijgen. Ik hoop dat ik dit weekend al een aantal foto's kan schieten voor jullie. Zijn jullie nieuwsgierig? Ik in ieder geval wel, want ook al zit alles 'in mijn hoofd', ik heb nog geen totaal-plaatje-idee hoe het er uiteindelijk echt allemaal uit gaat zien. Laten we hopen dat het mooi wordt, hihi. Oke. Aruba foto's. Enzo.












Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

PS; Als je dit rond 09.00 leest, dan ben ik nu aan het afrijden. Please, duim voor me! 

6 opmerkingen:

  1. Mooie foto's weer Stel! & Ben zeker benieuwd naar de eerste foto's van je kamertje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Die foto van jouzelf is echt superleuk, je straalt helemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah wat lijkt het me daar gezellig! Mooie foto's en geweldige blog trouwens. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.