maandag 18 augustus 2014

Blognotes en nog veel meer (on)zin die structuur moet brengen

Nog even en ik ga er werk van maken. Maar jullie kennen mij, dat gebeurt toch niet. Ik houd van bloggen. Ik zou niet weten -nee, maar echt niet- wat ik zonder bloggen moest doen. Ik vraag me echt af wat ik met mijn vrije tijd hier thuis zou doen als ik geen blog had. Of niet van de blog- en/of YouTube wereld afwist. Oh, sweet mother of pringles dankjewel dat dit bestaat. Goed. En nu even zereneus.

Ik ben aan de slag gegaan met een boekje. Mijn tientriljoenste notitieboekje. En die heb ik heel lelijk versierd -vind ik-. En er staat nu op; "Blognotes; full of lists and inspiration". Dus je ziet het vast al aankomen; ik heb weer blogplannetjes gemaakt -nu ik hier toch zit met een dikke wang door het trekken van verstandskies nummer twee-. Deze keer omdat ik voorzie dat ik de draad een beetje kwijtraak als straks het echte studentenleven begint. Eng. Help. Ik heb om te beginnen drie vaste dagen 'ingesteld'. Dit zijn de maandag, donderdag en zaterdag. Ik heb ook weer wat rubrieken het leven in geroepen. Let's take a look, shall we? 




Sorry voor de foto. Mijn Nikon ligt in Leiden. Lang leve het hebben van twee kamers!


Glimlachmomentjes
Vaste dag; Maandag
Een uitgebreid verslag van alle kleine dingen, mooie gebaren, lieve mensen om me heen etc. Hier wil ik graag bij stilstaan. En laat dat nou goed voor je happiness zijn. 

Studentverhalen
Vaste dag: Donderdag
Ik schreef voorheen altijd 'Treinverhalen'. Trouwe lezers en lezeressen weten dit. Maar, nu ik in mijn studentenstad woon, hoef ik niet meer zo vaak met de trein. Daarom heb ik deze rubriek omgetoverd in "Studentverhalen". En dat spreekt, neem ik aan, voor zich. 

Deze maand..
Vaste dag: De laatste dag van de maand
Zoals een Beauty guru haar monthly favorites heeft, bestaande uit allerlei producten waarmee de mens zich- of haarzelf mooier kan maken -'t lukt mij nooit zo goed- heeft een Stella ook wel dingen in haar leven waar ze blij mee is. Of gek op is. Of enthousiast over is. Je weet het. En die komen dan op mijn blogje voorbij op de laatste dag van de maand. Houden jullie mij eraan?

Vier Keer
Vaste dag; Zaterdag 
Lang, lang geleden. In een land hier niet zo ver vandaan, want daar bevinden we ons als het goed is nu nog steeds, ontstond er een vaste categorie. Deze categorie heette "Vier Keer". Heel lang heb ik hier niks aan gedaan, maar ik vind het stiekem toch wel weer leuk om er wat aandacht aan te besteden.

Hersenspinsels
Stella's denken veel te veel. Althans, mijn 'soort' Stella's. Of misschien ben ik wel een uniek ras in mijn soort.Anyways, ik ben een piekeraar-ster?-. Ik deel al mijn hersenspinsels over elk random onderwerp dan ook veel te graag op het internet. Sorry daarvoor. Knuffel om het goed te maken.

Stella is een meisje 
Ik mag dan echt nul verstand hebben van alles wat met schoon en heid te maken heeft, maar ik ben en blijf een meisje. Ook ik spaar nagellak, neem een lekker lang bad, smeer me in met lekkere lotion en koop make-up dingetjes. Verwacht geen deskundig advies hoor, hihi. 

Zo. En nu er weer een beetje structuur in zit, hoop ik dat ik een beetje meer inspiratie vind. En dan hebben jullie er misschien ook wat meer aan! En, ik wil jullie er ook graag bij betrekken. 
Voor nu staat er op dins-, woens-, vrij- en zondagen 'Free choice'. Dat betekent dat ik mag posten als ik wil -lief , van mezelf?- en dan dus ook waarover ik dan ook maar wil. Ik heb namelijk nog wat kleinere rubrieken die geen vaste dag kunnen 'vullen', maar waar ik wel graag zo nu en dan over schrijf. Bijvoorbeeld; Stella leest, of Stella kookt, of Thee tijd met Stella. Dat soort dingen. Of DIY's. Ja, serieus! 


Ik wilde dus vragen; Hebben jullie nog leuke ideetjes om die Free choice dagen komende weken mee te vullen? 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

PS; Dit hele rubrieken/categorieën verhaal is ook te vinden onder het kopje "Over mijn blog". 

24 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd! Vooral naar je studentenverhalen natuurlijk! Oh en of ik nog verzoekjes heb? NEE. Ik vind dat je al fantastisch schrijft en fantastische ideeën hebt, dus ik ga er niks aan toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een heel duidelijke NEE. DANKJEWEL. Dat vind ik lief van je! Echt! Ik hoop dat die studentenverhalen een beetje worden wat ik hoop dat ze worden! X

      Verwijderen
  2. Ten eerste: wat schrijf je leuk, echt! En ten tweede: wat een super leuke rubrieken heb je. Ik ken je blog pas net, maar ik ben nu al een fan, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woeeehoeeee, een fan! Dankjewel voor je lieve complimentjes, daar ben ik echt heel blij mee! (: Veel liefs!

      Verwijderen
  3. Wat leuk, die categorieën en de dagen erbij! Ik vind persoonlijk dat je het echt heel mooi versierd hebt, ik dacht namelijk eerst dat het een Tumblr-plaatje was (en dat zegt wat!) (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Wauw. In dat geval win ik een prijs, hihi. Nee, grapje, dankjewel, lief van je! (:

      Verwijderen
  4. Wat een leuke rubrieken! Ik kan nu al niet wachten op je studentenverhalen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het maakt mij niet zo super veel uit wat je schrijft, ik vind het toch allemaal wel leuk! :D Ben benieuwd! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh, is dit een vrijbrief om complete onzin te schrijven? Woehoeee! Nee, grapje, heel lief, dankjewel <3

      Verwijderen
  6. Wat schrijf jij leuk!! Ik ben benieuwd naar al je studentenverhalen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lief! Ik ook, haha, ik heb al wel wat ideetjes, maar het moet er ook maar even 'uit' komen, hihi.

      Verwijderen
  7. Pff alsof het mij eigenlijk iets kan schelen wat je schrijft :) Ik vind toch alles leuk. En dat meen ik echt. Maar ik vind je rubrieken een slim plan, misschien moet ik daar ook maar eens iets mee doen :) En oja, ik heb een tip voor een nieuwe rubriek: afspraakjes met Karlijn! Deal? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een deal Kar! <3 En dankjewel voor je lieve compliment, echt! X

      Verwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Wat schrijf je leuk! Ik volgde je al een lange tijd op Instagram maar je blog bekeek ik niet. Maar daar gaat nu verandering in komen! Ik benieuwd naar je studentenverhalen! En natuurlijk naar je andere artikelen die eraan komen!
    En leuk boekje heb je gemaakt!


    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, wat lief! Ik volg jou inderdaad ook, maar van je blog had ik nog niks gelezen of gezien! Net zag ik je jurk voorbij komen en ik dacht gelijk; "Heeee, die ken ik ergens van?!". Dankjewel, nogmaals, voor je lieve complimentjes! <3

      Verwijderen
  10. Jaaa de studentenverhalen. Ik kan niet wachten 😁😁

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk geschreven! Je hebt er een nieuwe volger bij :)! x

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.