zondag 31 augustus 2014

Deze maand | 08

En dan staat die 08 voor augustus, want op de één of andere manier vind ik dat mooi staan. En nee, dat kan ik niet uitleggen, want ik ben een beetje raar. Ik ben een ei, zeg ik dan altijd. Tsja. Dit is mijn eerste favorieten post. Als je geen idee hebt wat voor post dit is, en wat het inhoud, dan hier nog even dit;

"Zoals een Beauty guru haar monthly favorites heeft, bestaande uit allerlei producten waarmee de mens zich- of haarzelf mooier kan maken -'t lukt mij nooit zo goed- heeft een Stella ook wel dingen in haar leven waar ze blij mee is. Of gek op is. Of enthousiast over is. Je weet het. En die komen dan op mijn blogje voorbij op de laatste dag van de maand. Houden jullie mij eraan?"



Voor deze categorie wil ik elke maand een bepaald lijstje afwerken. Ik vind het nu al moeilijk om favoriete dingen te bedenken, en ook om daar binnen weer 'categorieën' te bedenken. Dit is in ieder geval een beginnetje. Als jij iets mist, let me know.

Mijn favoriete blog 
Ik heb al twee keer een post geschreven waarin ik veel van mijn favoriete blogjes in de spotlights zette. Maar, een blog dat ik graag lees en toen nog niet kende is STREETS AHEAD van Linda. Ze schrijft over het leven. Ze geeft tips over hoe jij jouw leven leuker & succesvoller kunt maken. Bijvoorbeeld een artikel over ervaringen waar je van leert, of over happy worden in twee minuten! Ik vind haar schrijfstijl erg leuk en ze ziet er onwijs leuk en lief uit. Om haar dat duidelijk te maken heb ik een tijdje geleden een mailtje gestuurd met een overdosis aan complimenten. Ik voel me nu echt een onwijze stalker, maar ik dacht "Ik zou het leuk vinden om te horen, dus waarom niet?". Echt een kijkje nemen dus!

Mijn favoriete 'bezigheid'
Deze maand stond in het teken van verhuizen. En in het teken van mijn introductie week. Dat was echt heel erg leuk. Ik heb al zo veel geleerd, zo veel nieuwe mensen ontmoet, me ingeschreven voor mijn studentenvereniging en bonding time gehad met één van mijn lieve huisgenootjes. Mijn kamertje ziet er al bijna uit zoals ik hoopte dat het eruit zou gaan zien. Happy me.
Naast verhuizen ben ik ook ontzettend veel met mijn blog bezig. Ik schrijf artikelen ver vooruit -het is nu 20 augustus nu ik dit schrijf- en heb echt veel inspiratie en passie. Ik vind bloggen zo fijn. Wieee. Hartjes. 

Mijn favoriete voedsel & drankje
Deze maand staat -wauw, surprise- echt een beetje in het teken van chocola. Heel fout, ik weet het, maar omdat ik een hele tijd mezelf alles heb ontzegd en nu weer mag, kan ik er niet van af blijven! Ik eet geen hele repen in de week hoor, dus ik houd het nog 'binnen de perken'. Gelukkig. Als ik straks als een bolle tante van de trap af kom rollen, waarschuw me dan. Please.
Ik heb tijdens de introductie week ook kennis gemaakt met een drankje genaamd "Radler". En laat ik dat nou echt heel lekker vinden! Verfrissend, een klein beetje alcohol en eigenlijk veel lekkerder dan Jillz. 

Mijn favoriete liedje
Omdat Jim en ik twee weken geleden hebben opgetreden in een bejaardentehuis -wat echt heel erg leuk was, en zo lief, al die oudjes!- hebben we toen geïnformeerd naar 'oude' liedjes. Mijn oma's favoriete liedje bleek "Lucky Lips" te zijn van Cliff Richard. En echt, het is dan misschien oud, maar het maakt me helemaal blij. Klik hier om ernaar te luisteren.

Mijn favoriete product(en)
Eh, tsja, dat is een beetje lastig. Je gebruikt zoveel dingen op een dag hè? Oké, ik ben echt dol op mijn nieuwe iPad Mini. Die kreeg ik van mijn papa, die hem weer gratis kreeg van Holiday Inn omdat hij een bepaald aantal punten had gespaard. Echt, dankjewel pap, je bent een schat. Ik ga binnenkort misschien iets posten over mijn kleine vriend, maar dat weet ik nog niet zeker. Daarnaast heb ik een Bobble gekregen. En dat is zo'n leuk ding! En hij maakt zo'n leuk geluid als je eruit drinkt, haha. Oké, ja, over zoiets kan ik dus echt helemaal enthousiast worden. Ach. 

Mijn favoriete random ding
Mijn rijbewijs! In één keer gehaald. Hallo? Elke keer als ik erover vertel, of erover schrijf, dan vraag ik me opnieuw af hoe ik dat in straks-blauwe-lucht's-naam heb gedaan. De bovennatuurlijke krachten enzo zullen we me wel goed gezind geweest zijn, I guess

Mijn favoriete ding om over te zeuren
Hoofdpijn. Maar dat mag. Ik heb toestemming. Ik bedoel, ik heb nu al vier dagen achter elkaar van die vreselijke hoofdpijn waarbij je gewoon amper iets anders kan dan rustig gaan liggen, en dat is gewoon STOM. En al helemaal als er zo veel andere leuke dingen zijn die je eigenlijk wil doen! En regen. Ik ben en blijf een Nederlandse. Proud. Maar niet zo erg proud op het weer. 

Mijn favoriete persoon 
Ik heb natuurlijk heel erg veel favoriete personen, maar deze maand was mijn huisgenootje Eva mijn reddende engel. Als zij er niet was geweest tijdens mijn introductie week, weet ik niet of ik in ons huisje had durven slapen! Ook mijn beste vriendinnetje Dewi heeft me er echt doorheen gesleept toen het een nachtje echt even drama was. Thanks girls

Mijn favoriete foto


Ik kan er niks aan doen. Ik ben gewoon raar. En tot over mijn kleine oren verliefd op Jim.

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

14 opmerkingen:

  1. Ah wat een onwijs lieve foto van jou en Jim samen, super lief! Je mag zeker trots zijn op het behalen van je rijbewijs, in één keer! Heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk artikeltje, gefeliciteerd met je rijbewijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jouw een hele leuke blogger! Ik plaats dan niet vaak een reactie. Maar op Bloglovin lees ik iedere dag je artikelen. (Nee, ik ben nog geen stalker) Ik snap nog steeds niet hoe je iedere dag een artikel kan plaatsen? Ik heb met mezelf hier een afspraak over gemaakt en ik kan mij er niet eens aan houden... Gefeliciteerd met je rijbewijs nog! En een schattige foto van jullie! Dit was ook weer een heel leuk artikel om te lezen!

    Liefs, Jet


    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je, ik voel me eerlijk waar vereerd dat je dan wel op mijn blog reageert! Nou, stiekem weet ik ook niet hoe ik het doe soms. Ik heb de afgelopen maanden gewoon erg veel tijd gehad. Dat zal met het begin van mijn nieuwe studie wel wat minder worden allemaal! In ieder geval onwijs bedankt voor alle complimentjes! Liefs!

      Verwijderen
  4. Lieve foto! Jij en Jim zijn echt schattig samen :)
    Oh en ik vind deze post echt tof. Toffe rubriek. En jij bent ook tof, ik word blij van jouw artikelen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lieeeef! Doet me echt heel goed om dat te lezen (: X

      Verwijderen
  5. Die 08 staat tof hoor Stel, ik snap hem :) Leuk zo'n overzichtje. Misschien moet ik ook maar eens zoiets doen, altijd leuk om terug te kijken. En heb je al lekker rond gereden in een auto? X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wat leuk geschreven! Ik heb alles met een lach op m'n gezicht gelezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend lieve foto! En las ik nou dat jullie samen hebben opgetreden? Dat is echt superleuk, mooi dat jullie dat samen doen!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heee wat lief dat ik hier tussen sta! En wat een complimenten weer, je bent te goed voor deze wereld haha ;-) Gefeliciteerd met je rijbewijs (in 1 keer is mij niet gelukt ;-) ) en lekker verliefd blijven, wat een leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.