donderdag 7 augustus 2014

Glimlachmomentjes

Een Aruba-grateful lijstje, jaaaa! En aangezien ik heel wat heb om dankbaar voor te zijn hier op Aruba, ga ik er maar eens even goed voor liggen. Op mijn strand- en zwembadbedje. In het zonnetje. Zwijmel.

Twee en een halve week geleden is ons vliegtuig veilig geland op Aruba. Dat is van onschatbare waarde, sowieso, maar zeker na wat er gebeurd is. Hier op Aruba leeft iedereen ook erg mee. Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten, maar heel veel liefde en medeleven van mijn kant naar iedereen die dit nodig heeft. Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar er wel goed bij stil te staan. Het leven kan zo oneerlijk zijn. Ik ben dan ook echt geschrokken door het nieuws. Zoiets mag niet gebeuren, kàn eigenlijk niet eens gebeuren! Zucht.


Ik ben nog niet pijnlijk en/of ernstig verbrand! 


Ik heb een aardig kleurtje, waar ik ook best blij mee kan zijn met een huid nog bleker dan een zandkorrel en sneller rood dan een kreeft -wat ik overigens uit principe nooit van m'n leven ga eten want wat ze met die beestjes doen is gewoon niet normaal-. 


Jim en ik vinden elkaar nog steeds even lief na drie weken op elkaars lip! En we maken ook geen ruzie. 


Ons optreden hier op Aruba heeft veel positieve reacties gekregen. Een aardige Amerikaan genaamd 'ben ik even vergeten' heeft me 1. ervan overtuigd dat ze bij The Voice op me wachten -lief, ga ik verder niks mee doen natuurlijk- en 2. een aantal dagen later ergens in een ander stuk van Aruba herkend terwijl we in de auto zaten. Lees; "Heeeey you are the singer! Hello!" Zwaai zwaai. Ik word beroemd! Hahaha oké nee grapje, maar al die lieve en positieve reacties doen me wel heel goed. 


Ik kan hier eindelijk lekker rustig boeken lezen zonder het gevoel te hebben dat er triljoen dingen zijn die ik nog moet doen. Iets in die richting. Thuis heb ik altijd studieboeken om te lezen, blogjes om te lezen, tijdschriften om te lezen en dus eigenlijk gewoon de tijd en/of het geduld niet. En dat haal ik hier heerlijk in. Genieten. 


Spotify. Daar ben ik ook errrrug dankbaar voor. 


Ik ben ook dankbaar voor al het lekkere eten hier. En het feit dat ik me niet echt bekommer om die vakantiekilo's. Jammer dan. Thuis ga ik weer sporten en gezond doen. En voor die 'dat doe ik thuis en niet hier' mentaliteit ben ik ook dankbaar. Dat lukt me niet 1,2,3 namelijk. 


De Blogger app. Love you. En de inspiratie die ik eindelijk weer gevonden heb. Inmiddels -deze erbij opgeteld- heb ik alweer ACHT posts voor jullie klaar staan! Nee maar echt! Ja, serieus! Ja, dat dacht ik dus ook. Nee, geen idee hoe ik dat gedaan heb. 


Het feit dat mijn volgersaantal naar de 140 gestegen is. Ja, dat heb ik dan wel weer meegekregen, ookal ben ik miep-internetloos -Jim heeft zijn wifi wel aan-. Dank jullie wel. Echt. 


Lieve rommelige kusjes,
Stells.

PS; Ook deze post is dus op Aruba geschreven. For the record

11 opmerkingen:

  1. Vakantie is heerlijk! Geniet er lekker van (na) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 141 zelf al, zie ik nu. ;)
    Leuk lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaaa! Het was zelfs 142, maar toen besloot iemand op unfollow te klikken. Is niet erg hoor (: Ik sprong al een gat in de lucht bij 20, hihi. Dankjewel! Lief dat je zo veel reageert, daar word ik echt blij van!

      Verwijderen
  3. Geniet lekker van je vakantie!


    Liefs,
    Hazal
    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk lijstje en gefeliciteerd met al je volgers! Heel veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne glimlachmomentjes :) Waar haal je al die mooie vrolijke bloemetjes vandaan? :D Vind ze zo cute! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Laurie! De bloemetjes komen van Pinterst! Zijn gratis dingen, hoera! Liefs!

      Verwijderen
  6. Heerlijk om te lezen dat je zo geniet van Aruba! Het eiland staat ook op mijn to-go-lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.