maandag 25 augustus 2014

Glimlachmomentjes

Dit is de eerste "Glimlachmomentjes" die als het ware 'vast' staat. Als je echt geen idee hebt waar ik het nu over heb, take a look at this. In een Glimlachmomentjes post schrijf ik over alle dingen die fijn zijn. Alle dingen die me goed doen. Alle lieve mensen om me heen, alle lekkere dingetjes die ik heb gesnoept en al dat soort happy things. Dus, ach, laten we maar gewoon beginnen, want gelukkig (!) heb ik echt genoeg voor deze 'editie'.

Ik haalde op 8 augustus mijn rijbewijs! In één keer gewoon! Ja, nee, ik heb ook geen idee hoe ik het gedaan heb. Ik heb er -natuurlijk- wel over geschreven! Het is zelfs een heuse trilogie geworden. Lees hier deel 1, deel 2 en deel 3.


Ik sliep voor het eerst in mijn nieuwe bedje in Leiden. Ik heb die zelfde avond een heerlijke lasagne gemaakt met mijn huisgenootje. En zij maakte toen echt o-ver-heer-lijk-e mini cheese cakes. Met Oreo! En framboos?! Need I say more?


Ik ben opnieuw verliefd geworden op Leiden!


Ik heb een onwijs leuke introductie week gehad en nieuwe mensen leren kennen. Ik heb nu al leuke studiegenootjes ontmoet, maar ook studentenvereniginggenootjes -dat woord keurt mijn spelling check niet goed, tsss-. Maar, daar meer over in mijn wekelijkse "Student verhalen" binnenkort! 


Ik kreeg van mijn lieve vriend -ja, vriend, gewoon vriend- Jasper een Bobble! Zo'n duurzame fles met een water filter! Nu hebben we hier geen filter nodig voor kraanwater -en ik kan het weten, want mijn mams werkt bij het waterbedrijf- maar ik vind de fles ZO leuk en het is ook nog eens duurzaam! En ook stukken beter voor je dan een normaal plastic flesje! Stella is going to save the world! -Zou ik echt graag willen-.


Mijn blogje groeit. Langzaam weliswaar, maar hij/zij/het groeit! Dank jullie wel allemaal! Trouwens ook voor alle lieve complimentjes altijd over mijn schrijfstijl. Echt. 


Binnenkort ga ik weer met Karlijn afspreken. En met Femke -die gestopt is met bloggen, huil-. Mijn twee blogvriendinnetjes die ik allebei nog maar één keer heb gezien, en waarvan ik wil dat dat veel vaker gebeurt! Ik heb met beide meiden nog geen vaste date geprikt, maar meiden, dat komt nog hoor! Jullie komen er dus mooi niet onder uit!


Jim gaat heel misschien ook op kamers. In Amsterdam! Ik hoop het echt voor hem. Ook al ben ik een schijterd en ben ik veels te bang dat hem daar van alles overkomt -grote stad, etc- ik hoop echt dat ook hij zijn eigen plekje krijgt. En we elkaar dan nog steeds lief vinden en vaak zien en gaan trouwen en.. Tsja. 


Mijn pap en mam zijn op 31 augustus -aankomende zondag- al 20 jaar getrouwd! Ik ben heel trots op ze en ik hoop dat ik een leuk en passend cadeautje kan bedenken. Ik denk dat ik al wat weet. -Hoi mam, dat ga ik lekker niet zeggen-.


Ik heb met mijn huisgenootje afgesproken naar Ikea te gaan binnenkort. Ten eerste, het is de Ikea. Ten tweede, dat wordt dan denk ik mijn eerste ritje met de auto naar iets wat redelijk ver weg is. Sta me bij. 


Ein-de-lijk, na het een jaar uit te stellen, zijn mijn twee onderste verstandskiezen er uit. En het viel me alles mee. Althans, voor zover zoiets mee kan vallen. Ik hoop echt dat de bovenste mogen blijven zitten. Echt. 


En dan is er nog veel meer blij-heid in mijn leven, maar voor nu is dit wel even genoeg, hihi. 
Welke dingetjes hebben jou gelukkig gemaakt de laatste tijd? 

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

PS; De komende "Glimlachmomentjes" zullen minder uitgebreid zijn, aangezien ik ze elke maandag wil gaan posten. Maar dat moet wel lukken denk ik. 

22 opmerkingen:

  1. Hier word ik nou ook blij van. Andermans fijne momenten. Goed begin van de nieuwe week :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeei, gelukkig wordt jij er ook blij van. Dat is natuurlijk méér dan de bedoeling (: Liefs!

      Verwijderen
  2. Fijn dat je een leuke intro hebt gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk verslagje! Ik ben blij voor je dat er zo veel leuke dingen gebeuren. Gefeliciteerd met je rijbewijs, super goed in 1 keer! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lief van je! <3 Ja, er gebeuren echt veel leuke dingen! Soms denk ik stiekem wel eens 'Goh, er gebeurt nu zo veel goeds, wanneer gaat er weer eens iets mis?'. Niet dat ik daar op zit te wachten hoor, natuurlijk niet, maar het is bijna ongeloofwaardig hoe goed alles gaat en hoe veel geluk ik met van alles heb de laatste tijd! Dat zou ik wel met iedereen willen delen! :D

      Verwijderen
  4. ik krijg spontaan een glimlach om mijn gezicht :) , Ik ben ook heel erg blij dat mijn blog steeds meer gaat groeien ookal ben ik nog lang niet zo ver als jou ;) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. YES. Dat vind ik echt leuk om te lezen, dat is helemaal de bedoeling! Oh, echt, geen zorgen, ik sprong al een gat in de lucht bij 20 volgers. Geloof me, dat gaat ineens heel hard! Ik weet zeker dat jij mij vast een keer voorbij schiet zelfs, hihi. Nee, echt, het aantal volgers maakt uiteindelijk niet echt uit natuurlijk, maar het is wel heeeeel erg leuk! X

      Verwijderen
  5. Wat een leuke happy-momentjes! Gefeliciteerd met je rijbewijs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne glimlachmomentjes, ik krijg ook gelijk een glimlach op mn gezichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga vanzelf glimlachen van jouw glimlachmomentjes, zo leuk om te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lief! Ik ben blij dat ik anderen een glimlach kan bezorgen! (:

      Verwijderen
  8. Leuk om te lezen! Het zijn de kleine dingen eh :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een onwijs lange lijst met hele mooie glimlachtmomentjes. Ik kreeg bij het lezen ook al een hele grote glimlach op mijn gezicht. Stel, ik ben zo trots op je. Je doet het 'gewoon' maar even allemaal. Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke momentjes, hier krijg ik ook een glimlach van

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier word ik vrolijk van! Fijn dat je het leuk vind in Leiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super fijn, positief artikel. Ik zou eigenlijk meer bij van die kleine geluksmomentjes stil moeten staan.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een hoop blijheid, wat een enthousiasme! Geweldig :D hahaha. Oeh ik heb sinds een tijdje ook mijn rijbewijs, heerlijk hé die vrijheid?!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.