zaterdag 2 augustus 2014

Ik leef dus nog -incl. een jetlag van hier tot de koelkast en weerterug-

Wat heb ik dit gemist. De rammelde toetsjes onder mijn vingers, de pijn in m'n rug van het zitten in bed, leunend tegen een niet erg comfortabele stang. Het frustrerende feit dat ik het gevoel heb het schrijven compleet verleerd te zijn, heb ik dan weer niet gemist. Over boeren met kiespijn gesproken. Oh, en verder ben ik ook niet erg 'gevat' vandaag -vannacht- want ik heb onwijs last van mijn jetlag. Anyways, ik ben veilig en wel -en met een kleurtje- terug in Nederland. Terug in mijn eigen bed, waar het overigens op dit moment echt heel heet is. En het is gek om weer alleen te slapen na drie weken naast Jim. Goed. Home sweet home.

Op Aruba heb ik gesocialmedia-detoxed, iets heel moois gekocht wat mijn bankrekening ook errrrug leuk vond, zeven boeken verslonden, ideeën opgedaan, inspiratie gezocht en gevonden, een bepaalde trend gevolgd, foto's gemaakt alsof mijn leven ervan af hing, stilgestaan bij de fijne dingen. Ik heb een hele stapel posts klaarliggen, allemaal getypt op mijn iPhone. Jeei voor de Blogger app. Again. Ik heb bedacht dat ik die posts allemaal komende weken lekker online ga zetten, en ondertussen druk ga autorijden -komende vrijdag moet ik al afrijden, sta me bij- en verhuizen. 11 augustus begint de intro week in Leiden. Dan wil ik dus daar al een beetje wonen. ZENUWEN? Neeeeeeeeee joh, ben je gek? IK? Ha. Ik vreet mezelf op.


Even voor de duidelijke-makkelijk-heid dus; de posts die komende dagen komen, zijn allemaal op Aruba geschreven. Het is dus allemaal niet erg chronologisch en het lijkt dus alsof ik daar dan nog zit, maar mijn vrolijke, ronde 'met frietjes en ijs gevulde' -kan dat?- billen hebben zich via een KLM toestel alweer hierheen verplaatst. Wat niet erg makkelijk ging. Hoera vliegangst, ik heb mezelf echt opgegeten tijdens de terugreis, was geen succes. Ik zal een apart label maken. Dan kunnen jullie aan het label zien of de post op Aruba geschreven is.

Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Ik zou zo terug gaan, echt waar. Maar thuis is ook wel weer fijn. Ik heb onwijs veel gemist aan blogjes en reacties etc. Ik hoop dat ik de komende dagen een beetje bij kan lezen en reageren etc.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

9 opmerkingen:

  1. Welkom terug lieve Stella! (Het is misschien heel vreemd hoor maar ik heb je blogjes gemist! Vind het echt zo leuk hoe je schrijft :)) Fijn dat je zo hebt genoten in Aruba, ben benieuwd naar je verhalen! :D Succes komende week met afrijden en met de introweek, komt goed! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Wat lief van je <3 Dikke knuffel! Ik ga denk ik de foto's als eerste of tweede op m'n blogje zetten, met wat verhalen erbij! (: Ik hoop dat dat leuk wordt om te zien en te lezen. Dankjewel, zal ik nodig hebben! X

      Verwijderen
  2. Welcome back! Ik ben benieuwd naar alle mooie plaatjes :) En succes met afrijden. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! (: Pff dankjewel, ik ben NU al zenuwachtig, hahaha. Liefs!

      Verwijderen
  3. Toch fijn dat je nog leeft :) Ik heb je echt gemist. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch stiekem wel he? Ik jou en je schrijfsels ook! Ik heb nog niet de tijd gehad om alles terug te lezen, maar reken maar dat ik dat ga doen! En dan gaan we eindelijk ECHT afspreken he Kar?! X

      Verwijderen
  4. welkom back ! hoop meer te kunnen lezen x www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook net begonnen met bloglovin af te zoeken naar de nog ongelezen posts. Nog 222 te gaan woehoe.Veel succes in Leiden! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.