woensdag 27 augustus 2014

Shoplog | Ikea met mijn lieve huisgenootje!

Ikea. Ikea. Ikea. Ja, ik ging echt naar de Ikea! Met de bus weliswaar, want ik durfde nog niet met de auto. En het was ook totaal niet handig geweest, uiteindelijk. We zijn dus lekker met de trein en de bus gegaan. Drie hoeraatjes, knuffels en chocokoekjes voor gratis reizen als je student(e) bent. Wel een beetje lastig was; we gingen eigenlijk voor een prullenbak. Die had de vorige bewoonster van mijn hutje -zo noem ik het, hihi- namelijk meegenomen, omdat het haar prullenbak was. Dus; we deden het in de keuken met een charmante vuilniszak. En nu hebben we dus weer een prullenbak! Ook mijn huisgenootje heeft onwijs veel leuke dingen aangeschaft, misschien vindt ze het wel leuk om daar zelf een keertje wat over te vertellen? Random? Ik zal het haar vragen. Gniffel. Laten we verder gaan, shall we?




Ik heb dus een prachtige camera, en hoe vaak ik dit ook zeg -en ik blijf het doen-. de foto's worden er niet mooier op. Ik doe echt mijn best, trust me.


Dit is toch adorable? En zo zo zo passend bij mijn studie. Oké, een spreekbel was eigenlijk nog beter geweest, maar deze vond ik leuker, hihi. 


Dit is een klein notitieblokje zonder lijntjes. Er staat op; "House Notes". Dit is om van alles op te schrijven over mijn financiën, dingetjes die ik geleerd heb, receptjes etc. 


Nog zoiets leuks! Ook dit notitieblokje heeft geen lijntjes, maar ik kon het niet laten liggen. Hij is gebonden met een touwtje en dat maakt het echt uniek. Ik spaar stiekem ook gewoon boekjes. Ssst. Oja, en volgens mijn huisgenootje ga je echt HEEL snel door papier en boekjes heen tijdens het studiejaar. 


Dit is mijn plantje. Het is een echt, levend plantje. Hij of zij moet een naam hebben, aangezien ik aan de meeste dingen wel aan naam geef. Eng? Pretty much. Ik ben heel blij met iets levends in mijn hokje. Ik wil het liefst elke week verse bloemen halen, maar dan had dit plantje beter een geld boompje kunnen zijn. 


Dit is trouwens inderdaad gefotografeerd op mijn wasmand. So classy. Maar, ik vind het op zich wel een leuke look hebben. En en en, hier was nog het meeste daglicht toen ik de foto's maakte. Het was namelijk nog al laat. Daarom misschien ook de slechtere kwaliteit. -Of ik kan gewoon ècht geen foto's maken. Snik-. Dit is mijn nieuwe, kleine, gele lantaarntje. Ik had eigenlijk al een grotere lantaarn -zie hieronder- maar deze past gezellig op mijn bureautje. En omdat ik lekkere geurkaarsjes heb, is het ook wel lekker om dat op mijn bureau te hebben. Wat een dramatisch slechte zin. I'm very tired


Voila, papa-lantaarn. 


Deze mokken/bekers/pareltjes zijn lichtroze. Nee, past totaal niet bij mijn kamer. Maar, echt, ik vind ze zo prachtig! Op deze foto zijn ze niet zo mooi als in real life. Geloof me. 

Wat vinden jullie van mijn gekochte spulletjes? Ik heb ook nog een knalroze documentenrekje gekocht. Met van die laatjes, you know what I mean? Maar, die op de foto zetten is nog niet gelukt, want ik moet hem nog in elkaar gaan zetten. Feest.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.


16 opmerkingen:

  1. Leuke buit! Notitieboekjes kun je nooit genoeg hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah die boekjes zijn zo leuk! De bekers heb ik ook, ze zijn inderdaad super! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige notitieboekjes zeg! Wist niet eens dat ze die bij Ikea hadden <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk! Die roze mokken zijn inderdaad in het echt zo mooi! Maar op de foto ook hoor! Volgens mij zie jij je foto's anders dan ik ze zie, want ik vind de echt prima! :P Gotta love notitieboekjes! Ik heb mezelf een verbod opgelegd om nog meer nieuwe notitieboekjes te kopen, het werd echt teveel hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha thanks Laurie, dat is fijn om te horen <3 Ja, dat heb ik vanaf nu ook gedaan, echt nodig!

      Verwijderen
  5. Het bovenste notitieboekje heb ik ook, maar dan met blauw in plaats van wit, kon 'm niet laten liggen hihi :) En 't lantaarntje ook trouwens, maar dan een zilverkleurige en een witte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love Ikea! Kom ook altijd met veel meer thuis dan ik van plan was hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke spulletjes! Ik ben dol op de Ikea!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Dat notitieboekje met die touwtjes heb ik ook... Klein beetje verslaafd aan het kopen van notitieboekjes haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk die mokken!! Ikea heeft echt vee leuke dingen x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aankopen! Ik vind die mokken ook echt suuuuper cute hihi. X - Tess van http://soytess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was laatst bij de Ikea en ik kocht er maar één ding! Dit zijn wel allemaal leuke dingetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whaah wat verkopen ze leuke dingen bij de IKEA! Ik moet er serieus echt heen, je hebt me enthousiast gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.