zondag 24 augustus 2014

TAG | Create It Your Way

Omdat ik gek ben op tags en dingen verzinnen, is deze tag invullen echt een hele, hele fijne bezigheid als het buiten regent en je hebt geen idee wat je eigenlijk vandaag nou eens zou moeten doen. Eigenlijk is tags invullen altijd een goed idee, maar ik probeer een excuus te vinden om niks anders te doen dan lekker vragen beantwoorden en op mijn toetsenbordje rammelen. Ssst, verslaafd much?

(Bron) 

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Ik denk dat die zal ruiken naar thuis. Dan voel ik me extra thuis in mijn nieuwe kamertje in Leiden. Of naar Aruba. Wij gaan al jaren naar hetzelfde appartement daar, en het ruikt daar altijd zo lekker en vertrouwd. Dat lijkt me echt heel fijn, om die geur overal mee naar toe te kunnen nemen. Zeg maar.

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uit zien? 
Ik ben op de één of andere manier gek op donkergroen. Dat is mijn lievelingskleur. Dus ik denk donkergroen. Een beetje mossig, zeg maar. Wacht, ik laat zien wat ik bedoel. 


Als je een beauty product kon maken, waar zou het dan voor zijn?
Voor krullen. En dan heel lekker ruikend spul waardoor je krullen altijd prachtig zitten en nooit meer weg gaan. Of gaan pluizen. Of minder worden naar mate je haar groeit. Droom. 

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Ik heb stiekem al eens een hele story line in elkaar gezet. Ik ben echter nooit aan een verhaal of boek begonnen. Veel te eng. Wat nou als ik merk dat ik er totaal niks van bak? 

Als je een film zou maken, wie zou er dan in spelen en waar zou het over gaan?
Ed Westwick die met de producer van de film waar hij in speelt zal trouwen. En dat ben ik dan. Nee, ik ben veels te gek op Jim natuurlijk, maar hé, het is wel Ed Westwick. Smelt. 

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Ik zou allerlei stationairy frutsels en fair trade producten willen verkopen. Wat dacht je van meubelen van sloophout? En vintage spulletjes? En Tony Chocolonely? Ik denk dat ik dit winkeltje dan zou willen opstarten met Karlijn en Laura want Kar is ontzettend creatief en ik weet zeker dat zij weet over wat voor soort winkeltje ik het heb. En Laura is echt heel erg goed met kringloopwinkels en vintage spulletjes en inrichten! 

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
De wereldvrede beschermen. En alle mensen met slechte bedoelingen lief maken. 

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?
Een app die je leert om niet al te vaak op je telefoon te kijken, maar om juist bezig te zijn met de dingen om je heen. We zitten allemaal zo erg aan onze telefoons en tablets gekluisterd altijd. Ik word er soms best bang van. Neemt niet weg dat ik het zelf ook heel erg doe hoor! 

Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het er dan uitzien, en waar zou het leven etc?
Ik zou een dier willen fokken dat bestand was tegen dierenleed. Dat dan gewoon een soort krachtveld om zich/haar heen krijgt en dan gewoon geen pijn kan hebben, of verdrietig kan zijn! 

Als je een superheld zou zijn, hoe zou je er dan uit zien en welke krachten zou je hebben?
Ik zou er het liefst heel normaal uit zien, zoals iedereen. En dan zou mijn kracht zijn dat ik problemen op kon lossen. Of in ieder geval kon helpen daarmee. Of ernstige ziekten genezen. Of ik zou heel graag willen kunnen vliegen. Ik heb onwijze vliegangst, dus hoe fijn zou het zijn als ik gewoon zelf op reis kon, zonder vliegtuig! 

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan van leren?
Ik zou een vak 'zelfbeeld' of iets toe willen voegen. Op de Middelbare school. Want er zijn zo zo zo veel te veel meiden -en jongens!- die niet van hun Middelbare school tijd kunnen genieten vanwege al die stomme onzekerheden die ontstaan tijdens de puberteit en dan tien triljoen keer erger worden gemaakt door de media. Als we iedereen nou eens elke week twee keer een oefening of iets konden laten doen om zichzelf te accepteren, dan zou dat allemaal veel beter gaan. Hoop ik.

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Eh. Ehhhhh. Ehhhh. Yoghurt met cruesli? Ofzo? Ik heb geen idee, volgens mij bestaan alle lekkere smaken al. Misschien groene thee? Mmm, groene thee. Ik mis groene thee. Ik mag geen thee, omdat ik met een speciaal ontsmettingsspulletje moet spoelen tegen een ontsteking in mijn mond -verstandskies getrokken enzo-. 

Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?
Groene thee. Tsja. Ik kan er niks aan doen, ik ben daar gewoon echt heel gek op. En ik heb geen smaak-inspiratie. Niet verder vertellen.

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Een Emoji die op de één of andere manier uitdrukt dat je het goed bedoelt, en niet boos. Want soms kunnen er zulke nare dingen ontstaan door gesprekken via Facebook of Whatsapp. Dan denk ik altijd dat iemand heel boos is, terwijl dat niet zo is. Omdat je de stemmen en gezichten van je gesprekspartners -oeh, duur woord- niet kunt horen of zien. 

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
In een groen deel van een dorpje, maar wel vlakbij een stad. En een klein huisje, met karakter. Het liefst een molen, daar wil ik zo graag in wonen! En dan duurzaam ingericht, met meubels die niet per sé helemaal bij elkaar passen en veel spulletjes die een verhaal vertellen. En een open haardje. En een bank met veel zachte, fijne kleedjes. En veel planten en bloemen. 

Zo. Mijn fantasie is nu een beetje uitgeput, hihi. En ik heb daar naast ook niet echt het gevoel dat ik dit succesvol en interessant heb ingevuld, maar ik wil je feliciteren dat je het helemaal gelezen hebt. Knuffel daarvoor. En ik hoop dat jullie deze tag ook invullen, want 1. Het is echt leuk om te doen en 2. Ook heel leuk om te lezen, so let me know.

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag! Ik vind je antwoorden heel leuk, haha, zo'n soort winkeltje zou echt leuk zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Lief! (: Neem hem lekker over als je wilt hoor, alleen maar leuk om te lezen hihi! Ja he? Als ik ooit zoiets vind, laat ik het je weten goed? Liefs!

      Verwijderen
  2. Ben benieuwd naar je storyline! Gewoon doen, wat heb je te verliezen! :D Die kleur groen is wel heeeeul donker zeg, dacht eerst dat het gewoon zwart was! :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha volgens mij is 'ie inderdaad wat zwarter dan de bedoeling was! Op Google was 'ie mooi groen in ieder geval, hahaha! Ja, dat is ook zo.. Ik durf alleen een soort van niet te beginnen! Bang om het helemaal te verprutsen en dan heel teleurgesteld te zijn in mezelf etc. X

      Verwijderen
  3. Die app en de robot vind ik best heel goede ideeën haha. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Misschien moeten we er wat mee gaan doen :D Dankjewel! Liefs

      Verwijderen
  4. Laten we samen zo'n robot ontwerpen. Ik vind het een goed plan. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.