woensdag 20 augustus 2014

TAG | Vijftien dingen die niemand vraagt

Ik ben deze tag al heel wat keren tegen gekomen op andere blogs, bijvoorbeeld op die van Lonneke. Jullie weten hoe heerlijk ik het vind om over onzin te kletsen, en hoe graag ik vragen beantwoord. Dus, tsja, perfecte combi, deze tag en ik. Ik denk dat we binnenkort maar eens moeten gaan daten. Maar, eerst dit.


Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Goh. Dit is een leuke. Mijn kledingkast staat bij pap en mam thuis in een andere kamer, maar ik denk dat ik ze meestal wel gewoon dicht heb. En in Leiden heb ik geen deur, maar een gordijn voor mijn kast. En omdat het mooier staat, doe ik die ook altijd netjes dicht. Wat een interessante vraag dit, ik weet zeker dat jij -ja, jij daar- dit altijd al hebt willen weten over mij. Niet verder vertellen hoor, ons geheimpje.

Neem je mini flesjes shampoo en dergelijke mee uit hotels?
Niet echt eigenlijk? Nee. Mijn paps doet dat wel altijd, maar ik eigenlijk niet. Ik heb sowieso altijd het liefst mijn 'er zit geen zooi in' shampoo, want mijn krullen reageren daar het beste op. Ik denk wel dat het handig zou zijn om kleine flesjes te hebben die je weer kan vullen met iets anders als je op vakantie gaat. Misschien moet ik het dan toch maar eens gaan doen, dat 'legale jatten'. Ssst.

Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Ja man. Echt wel. 

Gebruik je to do lijstjes?
Is dit een vraag? Serieus? Wie doet dat nou niet?! Ik kan me geen leven zonder to do lijstjes voorstellen, serieus. Als ik ook maar een beetje in paniek raak en het allemaal even niet meer overzie -trust me, gebeurt mij net zo vaak als jij adem haalt- dan pak ik een papiertje en maak ik er een. Halleluja voor de to do lijstjes. Dank u.

Heb je sproeten?
Niet echt, helaas. In de zomer een beetje boven mijn lippen en rond/op mijn neus. Helaas zie je die in de winter niet meer. Ik vind sproeten zo leuk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die weg zou willen werken onder een dikke laag foundation. Anyways, ik heb wel mini moedervlekjes over m'n hele armen en buik. Ik vind ze meer op sproeten lijken dan op moedervlekken, dus die tellen in mijn hoofd ook mee als sproeten. Donkere sproeten, dan. 

Heb je ooit in de bosjes geplast?
Guilty. Ik bespaar jullie de details. Ik was in ieder geval niet dronken, want dat ben ik nog nooit geweest. Het is ook al weer ruim vier jaar geleden. Ik moest gewoon heel nodig en in de bosjes plassen is dan een VEEL betere optie dan in je broek in de auto. Eens? Ik maak er in ieder geval geen gewoonte van. 

Hoe groot is je bed?
Mijn bed bij pap en mam is gewoon een normaal eenpersoonsbed. In Leiden heb ik een klein tweepersoonsmatras op mijn vide. Ik ben heel slecht met maten, maar ik geloof iets van 160 x 200, ofzo. Iets. In die richting. 

Ben je lui?
Ja. Soms wel. Ik kan ook heel goed een hele dag actief zijn hoor! En als ik ergens gepassioneerd over ben, en enthousiast, dan ben ik echt niet lui. Ik neem ook zo vaak mogelijk de fiets of de benenwagen -serieus, hahahaha, benenwagen, hahaha, wie heeft dat bedacht?-. Ik ben niet echt heel erg lui, maar als het kàn, zoals nu, dan ben ik de hele dag een pyjama-meisje en doe ik niks anders dan bloggen, internetten, in bad liggen en eten. Oh, en soms nog de crosstrainer er tussen door. Maar dat telt niet, want dat is niet lui. 

Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Ik mis mensen om me heen. En er zijn schilders bezig en die schuren de raamkozijnen en dat is echt een rot geluid. Oh, en ik heb hoofdpijn, maar dat is helaas niet meer dan normaal. 

Kauw je op pennen en potloden?
Nee, eigenlijk niet. Heel soms steek ik wel een pen in mijn mond, maar dan zit ik niet echt te kauwen of bijten ofzo. 

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Jep. Ik was een Esta voor eh, drie jaar ongeveer? Van mijn achtste tot mijn elfde. Daarna ging ik naar de Padvindsters, maar omdat ik echt niet mee op kamp durfde en daar steeds tegen op zag om dan te zeggen "Ik wil niet mee" en er dan buiten te vallen, ben ik er af gegaan. En eigenlijk was ik het ook een beetje ontgroeid. Gelukkig. 

Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Ja. Zeker weten! Al helemaal als er niks anders leuks op TV is. Spongebob is toch gewoon best hilarisch? En Fairly Odd Parents? Oké, ik voel me nu echt geen bijna-twintig-jarige, maar goed. En Disney animatie films, die kijk ik nog als ik zestig ben. For sure. En ik schaam me er dus mooi niet voor!

Tel je de treden als je de trap op loopt?
Nope. Niet standaard, in ieder geval.

Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Ehm, niet echt 'dansen dansen', maar ik geloof dat ik wel eens een 'vreugdehopsje' doe zonder muziek ja. Ja, je moet echt blij zijn dat je dat niet te zien krijgt. 

Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ja! Ik geloof dat je er iets in moet steken en dan het dan op een bepaald punt moet komen. Ofzo. En als er een lampje gaat branden wat staat voor 'Olie' dan moet je er ook even naar kijken. Voor de rest heb ik geen flauw idee. Ik heb pas net mijn rijbewijs jongens, mag ik?! Hahaha, ik heb trouwens nog niet eens gereden, want ik heb het lieve pasje nog niet. Ze doen er in Leiden eeuwen over. 

Woehoe, dit was leuk! Ik heb hier dus precies 12 minuten en 34 seconden over gedaan. Vind je me geen held? Goed zo, want dat ben ik ook niet. Ik vind jullie lief. Laat even weten als jij deze tag overneemt, want ik vind het heerlijk om te lezen van anderen. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

13 opmerkingen:

  1. Wat grappig om te lezen en wat schrijf je leuk (: , ik denk dat ik hem binnenkort ook ga doen ik zat de antwoorden al in mijn hoofd te beantwoorden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Lief! Jaaa, leuk, ik ga hem lezen. Ben nu al benieuwd! Liefs, Stella.

      Verwijderen
  2. Hahahaha, het stelt me wel een beetje teleur dat je het niet in 11 minuten hebt kunnen invullen Stel ;) Mijn zusje heeft een boete voor wildplassen gehad. Ze was dronken én op 5 minuten afstand van ons huis, maar heeft het voor elkaar gekregen te plassen bij een bosje waar een politieauto stond. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Kar, ik dacht dat je trots op me zou zijn? ): hihi. Hahahah echt? Ohhhh dat is erg! Was het veel geld? Ik heb inderdaad ook wel eens gehoord dat meiden daar een boete voor hebben gekregen. Ik gelukkig niet toen! X

      Verwijderen
  3. Haha wat schrijf je leuk! Heb het met veel plezier gelezen :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! <3 Gelukkig maar, daar doe ik het voor!

      Verwijderen
  4. te leuk! Deze ga ik even jatten if you don't mind

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha wat een leuke vragen en antwoorden! Wat tof dat je bij de padvinders hebt gezeten, dat lijkt me echt een leuke ervaring om als kindje meegemaakt te hebben! Hoe komt het eigenlijk dat je zoveel hoofdpijn hebt? :( Stomme vraag eigenlijk want als je dat wist had je vast al een oplossing. Vervelend zeg :( x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was het zeker! Ik heb er ook echt een leuke tijd gehad (: Ja, geen idee! Ik heb heel veel al geprobeerd; medicijnen, meer drinken, bril, homeopathie, acupunctuur en dan ga ik dus binnenkort naar de dokter om me door te laten verwijzen naar een fysiotherapeut, want het kan ook heel erg aan mijn verkeerde houding en vaste spieren liggen. Maar goed, we weten het echt niet. Bleh. X

      Verwijderen
  6. Ah wat onwijs leuk om te lezen dit, leuk ingevuld ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je schrijft zo heerlijk <3
    O en nogmaals bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.