woensdag 17 september 2014

Dagje Utrecht

Afgelopen weekend zat ik met m'n dikke billen in Breukelen voor het eerstejaarsweekend van de studievereniging. We gingen ook een dagje door Utrecht wandelen en een soort speurtocht doen. Being a child again enzo. Zo fijn, joe-hoe. Nee, uiteindelijk was het wel gezellig! Ons groepje heeft zelfs gewonnen. Applaus graag! Ik heb zo veel mogelijk fotoojes gemaakt met m'n iPhone en eh, tsja, die wilde ik dus even delen. Enzo. Je kent het wel.



















Lieve rommelige kusjes,
Stells.

9 opmerkingen:

  1. Heeeerlijk die frietjes! Utrecht is mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's Stella! Vooral de eerste! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben ik toch dol op Utrecht... Prachtige stad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, Utrecht is echt een prachtige stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was laatst voor het eerst in Utrecht, ik vind het echt een mooie en leuke stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat is Utrecht toch een fijne stad. Zo lekker levendig en om elk hoekje weer iets anders moois. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou zo van Utrecht! <3

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ik was er laatst voor het eerst, maar ik kreeg het niet zo mooi op de foto hoor haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.