dinsdag 9 september 2014

Doelen stellen | September

Ik loop even een weekje achter, maar voor september heb ik een aantal goals gesteld. Laura inspireerde mij om deze doelen op deze manier met jullie te delen. Ik begon met een lijstje waar je U tegen zegt. Toen dacht ik; "Dit ga ik nooit allemaal redden". Ik ga nog al een emotionele roller coaster in met het officieel verhuizen deze week. En ook het begin van mijn studie. Eindelijk!

Ik ben echt blij dat er weer een beetje structuur in mijn leventje komt. Elke dag colleges, behalve donderdag. En maandagavond en woensdagavond worden sportavondjes. En donderdagavond studentenvereniging avond. Ik had gezegd dat ik jullie niet zou vertellen bij welke vereniging ik zat, maar jullie mogen wel weten dat het met zingen te maken heeft. Anyways, ik ben dus echt blij dat ik weer een 'vast' ritme krijg. En daar past doelen stellen dus een stuk beter bij dan zo'n ongeorganiseerd leventje, hihi.


Nagels lakken en netjes houden
Ik voel me soms niet echt heel erg meisje. Is dat gek? Last time I checked was ik toch echt een meisje. Jammer genoeg heb ik geen lang, zwierig haar. Geen passie voor make-up. Geen uitdagende, sexy kledingstijl. Ik ben soms meer een eh, gemaksmeisje? Ik draag dan wel weer graag panty's en rokjes en jurkjes. Meer omdat spijkerbroeken gewoon niet lekker zitten. First world problems. Goed. Ik wil dus graag met mijn nagellak me wat meer meisje voelen. Is dat gek? Ja. Ik vind het wel heel erg leuk om te doen.

Naar de kapper
De structuur van mijn haar is afgelopen jaren veranderd. Dat betekent; minder krul. En dat vind ik echt heel stom. Zacht uitgedrukt. Om mijn haar er nog redelijk levend uit te laten zien is een bezoekje aan de kapper dus hoog nodig. Doei meisjesachtige look, hoi korte krullenbol.

Veel water drinken
Dit is eigenlijk een doel in het leven over het algemeen. Toch? Ja. Voor mij wel, in ieder geval. Ik wil dus graag minstens drie flesjes water per dag drinken. Ik drink tegenwoordig water uit mijn Bobble. Zo'n fijn ding. Het filter maakt alleen een vreemd zuiggeluid als je eruit drinkt. Mijn werkgroepgenootjes vonden het wel vermakelijk, hahaha.

Wat vaker eyeliner dragen
Soms heb ik echt het gevoel alsof ik er bij loop als een "blotebillengezichtenmeisje". Ik draag eigenlijk alleen een beetje concealer, poeder, blush, mascara en ik kleur mijn wenkbrauwen een beetje in. Ik denk dat het best wat uit zal maken als ik wat meer eye liner draag. Niet wat meer, ik bedoel wat vaker. Ik vind het alleen zo lastig, want ik lijk soms net een gothic met zo'n dikke streep. En een cat eye zoals op het tekeningetje lukt me al helemaal niet. Dus, ik ben benieuwd wat dit wordt.

Bij blijven met lezen voor uni
Ik loop nu al voor, dus ik denk wel dat dit lukt. Ik ga gewoon heel erg mijn best doen om bij te blijven met al dat gelees. Gelukkig is het niet voor elk van in het Engels, want Engels lezen duurt echt een heel stuk langer. Al helemaal als je echt alles in je op wil nemen en het belangrijkste wil markeren.

Meer foto's op mijn blog
Zoals jullie weten zijn de plaatjes die bij mijn posts horen meestal tekstjes of bloemetjes. Ik wil graag wat meer foto's bij mijn posts. Ik vind het lastig om dit waar te gaan maken, ook omdat mijn Nikon thuis bij paps en mams moet blijven vanwege een nodige reparatie aan mijn lens. Tsja. Maar, ik ga het toch proberen deze maand.

Alleen centjes aan nodige dingen uitgeven
Dit moet denk ik wel lukken, mij kennende. Ik doe echt mijn best in ieder geval. Mijn rekening is ineens stukken, eh, voller? Hoger? Ik krijg natuurlijk stufi, maar dat is voor de dingen bestemd waarvoor het bestemd is. Duh. De neiging om allerlei leuke dingetjes te kopen is groot, maar tot nu toe kan ik mij goed beheersen. Een doel wat ik denk ik wel ga behalen.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

10 opmerkingen:

  1. Oooooo heb het niet over eyeliners. Ik ben ook niet echt zo'n meisje-meisje (ik draag alleen mascara, oeps). Maar wat zou ik toch graag leren om eyeliner op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laten we samen een cursus gaan doen? Hihi. Er is vast wel een beauty blogger out there die het ons wil leren! (:

      Verwijderen
    2. DEAL! Sowieso vind ik dat we even moeten meeten in het o-zo-mooie Leiden.

      Verwijderen
    3. Agree! Als we een beetje gewend zijn aan onze studie ritmes, gaan we dan een datum prikken? (:

      Verwijderen
  2. Veel succes met je doelen! Het gaat je vast lukken! Wat leuk dat je wat meer foto's wilt gaan maken voor je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ritme in je leven is fijn he? Alleen centjes aan nodige dingen uitgeven zou ik ook moeten doen, want voor ik het weet moet ik wéér mijn spaarrekening plunderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met je doelen! Ben vooral benieuwd naar die van je nagels lakken, die is erg herkenbaar, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha succes!
    Ik haat eyeliner. Het voegt soms wel wat toe aan je look maar ik kan er totaal niet mee omgaan. De lijntjes zijn nooit even dik :( huilie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk deze doelen! Bijblijven met lezen zou een goede voor mij zijn… Wat een verschil met HBO haha, ik moet echt nog even wennen!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.