vrijdag 12 september 2014

Even een kleine foto update

Ik realiseer me soms stiekem niet dat het eventueel kan zijn misschien optioneel dat jullie mijn lelijke iPhone foto's missen. Ik weet dat veel van jullie mij niet op Instagram volgen, en toen dacht ik; Goh, laat ik eens een foto update online zetten. Hier is 'ie dus. Echt mijn fotografie kunsten in een notendop. Deze foto's zijn van de afgelopen weken. Het hele verhuisproject, eerste boodschappen, eerste maaltjes en eerste afwasjes in foto's. Dit weekend ben ik overigens een weekendje weg met mijn studievereniging. Vandaar dat er vrij weinig online komt, en dus ook geen Vier keer artikel. Ook het Studentenverhalen artikel is een beetje achter gebleven. Ik weet dat ik heb bedacht dit elke donderdag online te zetten, maar ik heb toch de keuze gemaakt om voor kwaliteit te gaan in plaats van kwantiteit. Ik zet er pas weer eentje online als ik er tevreden over ben en denk dat jullie het leuk zullen vinden om te lezen. Goed, verder met foto dingen.


Tripje naar de Ikea met mijn huisgenootje Eva waar ik al over schreef // Mijn bureautje, die nu een stuk voller ligt dan op deze foto // Een lekker kopje groene thee dat ik dronk op een terrasje met mama // Gotta love Leiden


Eerste boodschapjes // Lekkere mini quiches gemaakt door Eva et moi // Eerste ontbijtje samen met Jim. Let niet op de rommelige achtergrond // Mijn DIY prikbord met leuke foto's van al mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes


Afwas, jeei // Een lekkere kop thee en wat studeerwerk // Eerste college van mijn nieuwe studie. En of ik het geweldig vond! // Stella en haar zooi gaan op pad. Dit is een hele grote koffer, maar dat komt omdat hier ook gelijk mijn slaapzak en luchtbed in passen. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

3 opmerkingen:

  1. Leuk foto overzicht! Dat prikbord is echt een goed idee, ik heb namelijk een memobord, maar dat blijft nooit zo goed zitten. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zo leuk om je leven een beetje te zien door deze foto's. Zo krijg je iets meer een beeld. Bevalt je studie Stel? Heb je het naar je zin? Lukt het wennen een beetje? X

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.