maandag 1 september 2014

Glimlachmomentjes

Vorige week kwam er een hele lange lijst voorbij met fijne dingen. En nu is er pas een weekje voorbij en kan ik met trots en een big smile zeggen dat ik ook nu een fijn lijstje heb!

Afgelopen dinsdag ging ik een dagje naar de Ikea met mijn huisgenootje. Ik heb haar trouwens gevraagd of ze het oké vindt of ik haar naam aan jullie vertel, en dat mag. Vanaf nu is dat ene huisgenootje waar ik het 'altijd' over heb; Eva! Applaus graag. We hebben het echt heel gezellig gehad en ik ben echt zo blij dat ik het zo goed met haar kan vinden. Het is echt een schat. Gelukkig heb ik haar dat ook al verteld hoor, dat ik dat vind. Heb jij ook van die lieve, leuke huisgenootjes? Tell them! Wat ik allemaal geshopt heb kun je hier bekijken.

Ik ben heel erg blij met mijn gekochte spulletjes.

Eva en ik hebben maandagavond ontzettend lekker gekookt. We hebben mini quiches gemaakt met prei, broccoli en feta. Met een lekkere salade erbij. Echt, het was een groot succes en we gaan het zeker nog een keertje maken. Dan zal ik het receptje op mijn blog zetten. 

Woensdag was ook al zo'n fijne dag, want mam kwam naar Leiden. Om half 10 stond ze al voor mijn deur, terwijl ik pas sliep om twee uur, dus ik zag er niet al te charmant uit toen mijn wekker ging om half 9. Gelukkig is dat geen probleem voor mams, of course. We hebben lekker geluncht -mmm broodje geitenkaas- en in het zonnetje gezeten, want het was dus echt lekker weer woensdag! Lucky us. Ik kreeg een ontzettend leuke slinger met leuke lichtjes in gekleurde, papieren vormpjes. Ik zal binnenkort even een foto maken. Die hangt nu aan één van de balken en het staat heel erg gezellig. Heel erg lief van mam. 

Woensdag avond sliep ik lekker in mijn bedje thuis. Om de een of andere reden slaap ik daar toch een stuk lekkerder -nog!- dan in Leiden. Kan ook komen omdat ik thuis niet op minstens 1,5 meter hoogte lig. Zucht. 

Vrijdag kwam één van mijn beste vriendinnetjes naar mij en hebben we lekker gewandeld, bijgekletst en ben ik met haar naar de supermarkt gereden met mam's auto. Wat echt goed ging, dus ik ben heel erg happy. We hebben een ontzettend lekker receptje van de Allerhande gereproduceerd en het ook pap en mam vonden het zeker voor herhaling vatbaar. Ik ga het snel nog eens maken en vastleggen. Recept-belofte nummer twee. 

Ik heb afgelopen dagen zelfs in papa's auto gereden. Een automaat, wat een droom is dat, want dat ding slaat gewoon nooit af. Ik heb er ook nog geen deuken ingereden, fieuw! Ik heb zelfs de snelweg gestormd -ha ha grappig- en het ging allemaal goed. Ik begin al wat meer vertrouwen te hebben in mezelf op de weg. 

Zaterdagavond hadden we een familie BBQ ter ere van oma's 88e verjaardag. Ik heb lekker gesmuld -ik smul de laatste tijd ietsje te veel, oeps- en met mijn nicht bijgekletst. Uiteindelijk stonken al mijn kleren wel verschrikkelijk naar eten, bleh. 

Gisteren waren mijn lieve paps en mams 20 jaar getrouwd! Jim en ik hadden beloofd rond 10 een ontbijtje klaar te hebben, maar natuurlijk zetten Jut en Jul geen wekker en werden we om 10 voor 10 wakker. En pap was al begonnen. Gelukkig hebben we nog kunnen helpen. Beter dan niks, hihi. Foei Stella. 

Deze "Glimlachmomentjes" is meer een soort verslag van afgelopen week. Ik zal voor de volgende keer ook wat meer 'kleine' dingetjes onthouden en toevoegen. Ik heb wel, zoals je hebt gelezen, een hele fijne week gehad. Ik hoop dat komende week net zo fijn wordt.

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

7 opmerkingen:

  1. Leuk lijstje! En echt heerlijk dat het woensdag zulk lekker weer was he <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, echt heel fijn! Deze week schijnt ook een prachtige week te worden. Misschien toch nog een beetje zonnestralen opvangen voordat het herfst wordt! Liefs!

      Verwijderen
    2. Oeps, dat is een ander account waar ik nu meer reageerde, hahaha. In ieder geval ben ik het wel (:

      Verwijderen
  2. Leuk lijstje! Ik krijg honger van de woorden quiche en bbq ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar het recept van de quiche. Ik zit al dagen te zoeken naar een lekker quiche recept, maar ben nu maar voor een ovenschotel recept gegaan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tss weer zo'n leuk lijstje. Het moet niet gekker worden ;) Nee hoor Stel, heerlijk juist om dit te lezen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs leuk lijstje, ik word er vrolijk van. Super dat je het zo fijn met je huisgenootje kunt vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.