maandag 15 september 2014

Glimlachmomentjes

Maandag ochtend nog even thuis wakker worden. En dat door een kus van mam die naar haar werk gaat.

Mijn nieuwe, fijne shirtje van Costes.

Een eitje bij het ontbijt. 

Geen zin hebben om te koken en daarom een gezonde wokmaaltijd afhalen. Mjam.

Je eerste college helemaal geweldig vinden. 

Sporten met huisgenootje Eva. Een uur lang zumba, best nog zwaar ook! 

Jim die lekker komt slapen door de weeks. Omdat het kan. 

Een ontzettend lekker maaltje op tafel zetten en de dag erna weer mogen -vrij weinig keus, stiekem- eten.

Heel veel zin hebben in een leuk weekend met de studievereniging.

Plannen om donderdag alvast al je hoorcolleges samen te vatten en daar woensdagavond al klaar mee zijn.

Een vroege wandeling met mijn huisgenootje Eva om 08.00 's ochtends! En daarna samen ontbijten, natuurlijk. 

Een beetje heimwee hebben, de optie hebben om naar huis te gaan, maar toch blijven. Trots. Stiekem.

Lekker patatjes halen in Utrecht op Eerstejaars weekend.

Überhaupt het tripje naar Utrecht. 

Op een luchtbed slapen, in een slaapzak met stiekem Raffie bij me. Want ik word pas 20 in december dus het mag nog, hihi. 

Leuke selfies maken met mijn studiegenootjes. 

 Gratis naar de WC bij de McDonalds.
Student he? 

Lekker naar huis na een weekje in Leiden/Breukelen. 

Knuffels krijgen van mijn nieuwe studievriendinnetjes. 

Uitgezwaaid worden door mijn nieuwe studievriendinnetjes.

Lekker thuis komen na mijn eerste week uit huis.

Aangehouden worden door een politieagent -echt waar!- die mijn rijbewijs wilde zien. En die dan triomfantelijk uit mijn portemonnee halen en die meneer heel beteuterd zien kijken. Jammer joh. Hij dacht echt dat 'ie me had. Ik reed namelijk met paps naast me, en hij dacht waarschijnlijk dat paps mij een soort van illegaal rijles aan het geven was. Iets in die richting. Doei meneer agent. 

Voor de eerste keer tanken. Ik voel me zo oud!

Een fijn, goed gesprek met Jim met veel knuffels daarna. 


Ik hoop dat jullie ook veel fijne momentjes hebben gehad afgelopen week. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

11 opmerkingen:

  1. Aaah die agent, jammer voor hem haha! Gelukkig heb je je rijbewijs al! Leuk lijstje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en vrolijk lijstje! Vooral het eerste glimlachmomentje! & De rest eigenlijk ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik ben ook echt heel blij dat ik zo'n mooi lijstje mag maken. Snap je? Haha, een beetje onduidelijk misschien.

      Verwijderen
  3. Haha dat tanken! Ik weet nog dat ik dat voor het eerst deed met mijn scooter. Spoiler: het ging mis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ook geluk dat paps erbij was hoor, anders had ik sowieso benzine overal overheen gespoten etc. (:

      Verwijderen
  4. Wat heb je een fijne glimlachmomentjes. Naar huis is fijn he?! Maar vervolgens weer even naar je ouders ook toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hoop fijne momentjes! Volgens mij heb je het heel erg naar je zin op je studie!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.