maandag 22 september 2014

Glimlachmomentjes

In het zonnetje wachten bij het busstation. 

Jim nog even snel meeten op het station. 

Een gezellige picknick plannen met mijn nieuwe studievriendjes en vriendinnetjes. 

Mama die vrij neemt op vrijdagmiddag om mij op te zoeken in Leiden en me daarna mee te nemen naar huis. 

Steps! Wat een leuk klasje is dat! Ik wist al van een vriendin dat zij het deed en ik dacht; "Ik ga het eens proberen". Stukken leuker dan Zumba. Althans, in mijn geval. 

Lekker in het zonnetje incl. korte broek lunchen met mijn werkgroepgenootjes! 

Een nachtje bij Jim slapen.

Pasta die de tweede dag nog lekkerder is dan de eerste dag.

Een lekkere, grote trui kopen en die lekker aan hebben. 

Hele leuke laarsjes in het H&M boekje spotten. En die ook willen kopen, maar ze niet in jouw maat kunnen vinden. Jammer dan.

Een dagje naar de boot met opa en oma. (klik!)

Lekkere warme broodjes op zondag.

Heel veel zin hebben in de komende week.

Een lastig besluit nemen, maar toch blij zijn met je keuze.

Een ontzettend handig, leuk koffertje krijgen van pap en mam en daarmee heen en weer te kunnen reizen van thuis 1 naar thuis 2 en andersom.

Jim en ik zijn vandaag -als ik goed kan rekenen, wat ik niet kan, ssst- 30 maanden samen. Lieverd, je leest dit niet, maar toch vind ik je lief, ben ik gek op je en hoop ik dat we nog heel lang samen zijn. Snotter, slijm, kwijl.

6 opmerkingen:

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.