maandag 29 september 2014

Glimlachmomentjes

Een lekker voedselpakketje mee krijgen van huis. Macaroni, lekkere broodjes, druiven, appeltjes en bananen. Mmm! 

Een lief cadeautje van Jim krijgen. Een Lush haarconditioner. Hoe lief?!

Streetdancen met een studiegenootje en haar huisgenootje. Was echt heel leuk, ook al ben ik echt totaal geen danswonder.

Een avondje met zijn drietjes! Huisgenootje nummer twee, waarvan ik niet weet of ik haar naam mag noemen, is terug van haar studiereis en we hebben dinsdagavond lekker een quiche gebakken en een lekkere salade gemaakt en bijgekletst.

Een leuke high tea achtige picknick date met mijn studiegenootjes. We aten o.a. appelcake, brownies, couscoussalaSerieus gaan hardlopen. Echt. WHUT?

Vooruit lopen met doe, lees en leerwerk. Nog steeds. Geen idee, maar het maakt me rustig.

De wekelijkse -ja serieus ik ben echt erg- wokmaaltijd, mmm.

Een fijn dagje shoppen en lunchen met mama plannen en daar lekker naar uit kijken.

Horen dat mama van het weekend ZUURKOOLSTAMPOT gaat maken. Mijn lievelings. Echt!

Een leuke high tea achtige picknick date met mijn studiegenootjes. We aten o.a. appelcake, brownies, couscoussalade, salade met walnoten en geitenkaas, wraps met kruidenkaas en sla, havermoutkoekjes etc.

Uit eten gaan met Jim bij een heel leuk biologisch restaurant waar alles vers en zelfgemaakt was. Mjam. Snel meer over dit mysterieuze tentje.

Thuis komen.

Blij zijn met de nieuwe look van mijn blogje. En met de nieuwe inspigolf die ineens kwam aan, eh, vloeien? Wat doet een golf? Golven?

Lekker een dagje quality time met mam. Shoppen en bijkletsen met mijn nicht in haar winkel. En lunchen. En Anne door Gouda zien lopen en haar niet aan durven spreken, zo stom!

Een date plannen met lief ex-blogvriendinnetje Femke. Ja, ze blogt niet meer. Maar we zijn nog WEL vriendinnetjes en we gaan volgende week zaterdag lekker Rotterdam onveilig maken. Want madame wil naar de Primark. Ben benieuwd of ik er nou eindelijk ook eens iets koop.

2 opmerkingen:

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.