maandag 8 september 2014

Glimlachmomentjes

Ik heb ook afgelopen week weer alle blije dingen bijgehouden. Ik denk dat dit een beetje de stijl van "Glimlachmomentjes" is die ik in gedachten had. Die van vorige week was meer een soort weekverslag. Dit gaat ietsje 'dieper'. Oeeeee, spannend. Ik hoop dat jullie er weer een glimlach van krijgen, want dat hoorde ik van jullie bij de afgelopen edities. Dat maakt mij echt een gelukkig meisje. Heppie Bloggur

Zelf een lekker avondmaaltje maken.

Elke avond thee kunnen zetten. Zo veel en zo vaak als ik wil. Liefde voor mijn blauwe waterkoker van de Hema. 

Alvast een beginnetje maken met studieboeken lezen. Een week van tevoren. Gotta be a nerd.

Avondjes kletsen met huisgenootje Eva.

Horen dat Jim zijn eerste studiedag echt heel erg leuk en interessant vond.

Gewoon lekker op mijn slaapbankje kunnen slapen als ik liever nog niet twee meter boven de grond in de vide lig.

Als ik verdrietig ben, en niet zo goed in mijn vel zit, stap ik gewoon op de trein en ben ik binnen no time bij Jim thuis.

Ik bak helemaal niks van het 'gezond eten' plannetje dat ik maakte. En ik laat me er niet zo door uit de weg slaan als ik vroeger zou doen! Trots.

Ik noem mijn nieuwe lichaam; "Geaccentuurde vrouwelijke vormen". Dat staat toch een stuk leuker dan "iets dikker" of "iets voller". 

Heerlijk in bad glijden na een week. Dat is echt afkicken voor een bad fan als ik. 

Erachter komen dat ik ontzettend leuke meiden -en jongens- in mijn werk/mentorgroep heb van mijn opleiding! Jeei! 

Helemaal gefascineerd en enthousiast raken tijdens een gesprek met een (hoog)lerares die je vakken gaat geven over het allerleukste aan taal. Dat gevoel. Echt.

Ik loop nu al voor met het leeswerk voor één van mijn vakken. Tsja.

Ik besloot samen met Jim ineens vrijdagavond rond 10 uur dat we naar de film zouden gaan. Zaten we dan, om 23.40 naar de film "Lucy" te kijken -die om 01.26 pas afgelopen was-. Het was echt een goede, maar heel vreemde film. Ik had ernstige behoefte aan een Disney klassieker om mijn angst- en blijheidslevels weer een beetje in balans te krijgen. Oei. Maar, als je van actie en science fiction houdt; gaan! Scarlet Johansson is echt geweldig.

Ik ben zo blij dat mijn studie begint na een half jaar 'niks' doen.

Sleutelhangers maken op de familiedag van mam's werk.

De familiedag van mam's werk in het algemeen. Zelf er naar toe rijden met pap, mam en Jim. In pap's auto. En dan complimentjes krijgen over hoe ik rijd. En lekker barbeknoeien met watermeloen-feta salade. Mmm.

Met Jim naar zijn huis fietsen 's avonds -met meewind- en daarna fijn samen in slaap vallen. Om vervolgens ongeveer elf uur lang te slapen. Moe?

Havermoutpannenkoekjes bakken als lunch. Nee, geen banaanpannenkoekjes, die vind ik niet lekker.

Lekker een niks-doe-zondag voor mezelf om lekker uitgebreid in bad te gaan, te schubben, in te smeren en nagels te lakken. Needed this, oelala.

Een stuk minder onzeker zijn over mijn blog nu de Bloglovin' button weg is. Maakt het een stuk minder stressvol voor mij.

Al jullie leuke reacties. Dat is een "glimlachmomentje suprème".

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

14 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer heerlijke momenten gehad! Goed van je dat je de Bloglovin' button weg gehaald hebt, onzeker worden van al je leuke verhalen is natuurlijk absoluut niet de bedoeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig met de studie! Geeft een goed gevoel he, vooruit werken. Ik doe het nu ook, haha. En doe Eva de groetjes van me!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, we zijn allebei lekker bezig dus! (: Zal ik doen! X

      Verwijderen
  3. Wat een hoop mooie momenten! Wat zijn luie zondagen fijn he. Ik ben gisteren op kraambezoek geweest bij een vriendin met een te vroeg geboren kindje en dat was zo fijn! Het was fijn om de baby te zien, mijn vriendin en haar vriend een knuffel te geven en ze te kunnen helpen met wat kleine dingen. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh dat is echt een heel fijn glimlachmomentje Kar, ik kan me helemaal voorstellen hoe fijn dat geweest moet zijn! (: X

      Verwijderen
  4. JA IN BAD GAAN. Ik heb op mijn kamer in Ede alleen een douche en ik enjoy dus zo erg van een heerlijk warm bad in het weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vraagje: waarom werd je dan onzeker van die bloglovin' button? Zoveel fixatie op het aantal volgers?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, het aantal volgers maakt me niets uit. Het ging mij erom dat ik het kon zien wanneer iemand stopte met volgen, waardoor ik dacht dat ik iets fout had gedaan of mijn stukjes niet leuk genoeg waren. Complete onzin natuurlijk, ik ontvolg zelf ook wel eens. Ik vind het gewoon fijn om te focussen op het leuke, en inderdaad niet de fixatie op volgens -en dus vooral ontvolgers- te leggen!

      Verwijderen
  6. Ah wat leuk dit lijstje! Klinkt alsof je heel veel zin hebt in het schooljaar, houden zo (: Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alleen de titel is al een glimlachmomentje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah wat leuk om dit te lezen zeg. Moest echt lachen om hoe jij je vrouwelijke vormen noemt, genius. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.