dinsdag 2 september 2014

Jouw marmer

Jij. 
Jouw marmer. 
De kraan aan. Eerst koud, dan snel warm.
De kraan loopt.
Trui over je hoofd. Klitten en geknetter.
Snel een elastiekje pakken. Hallo knot.
Gooi er een beetje badschuim bij. Bubbels.
De badkamer is mijn terrein. Bezaaid met tijdschriften.
Soms alleen een telefoon. 
Tijd voor mij. Tijd voor warm en lekker ruiken. 

Jij. 
Jouw marmer.
Nu goed op temperatuur. Zitten op mijn kont.
Nee. Eerst mijn teen erin. Truitje Treuzel.
Eerst m'n bibs. En daarna mijn rug.
Relaxen. Lopende kraan. 
Goed. Tijd voor nodige dingen.

Jij.
Marmer in de hoekjes. Waar de spullen staan.
Hop, dot shampoo erbij. 
Masseer. Masseer nog wat meer.
Hoofd achterover in het water. Spoelen.
Gezicht nat. Gezichtsschuim erop. 
Glim glim. Ook weer schoon.

Jij. 
Ik verlaat je.
En ik kan niet wachten, tot we elkaar weer zien.

3 opmerkingen:

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.