woensdag 24 september 2014

Op dit moment ben ik blij

Ik vroeg mij vroeger wel eens af; "Wanneer komt het nou?". Dat je tevreden bent. Gelukkig. Dat je niet meer je hele dagboeken volschrijft met alles wat stom is en wat stom ging en wat moeilijk was. En wie allemaal stom was, maar hé, dat blijft een geheim tussen de lijntjes en mij. Ik zit dit hier trouwens de typen, maar mijn hele onderbenen kriebelen echt zo erg. Haat aan muggen. Laten we een "stop de muggen nu" Facebook groep op zetten. Misschien gebeurt er nog wat aan die stomme beesten. Goed. Ik zat dus net in de auto. Vrij lang. Met een lekker muziekje in mijn oren. En toen wist ik het; "Op dit moment ben ik blij".

Ik ben werkelijk waar echt heel blij met mijn leven op dit moment. Op hoe alles gaat. Er blijven dingetjes, natuurlijk. Maar over all ben ik echt heel gelukkig. Buiten mijn eigen uiterlijk, wat altijd een ding blijft waar ik me mateloos druk om kan maken -valt hartstikke mee gelukkig, de laatste tijd- is alles helemaal fijn. Ik zit helemaal op mijn plek in Leiden, mijn kamertje voelt al echt als thuis. Ik vind mijn studie echt heel erg leuk, mijn studiegenootjes nog een triljoen keer leuker en ook met Jim gaat alles goed en fijn en liefde.

Ik vind het heerlijk om nu -op het moment dat ik dit schrijf- weer even 'thuis-thuis' te zijn. Om pap en mam samen op de bank te zien hangen. Om Puck haar brokjes te horen eten. Om in bad te kunnen gaan. And so on.

Ik ben op dit moment gewoon even heel erg gelukkig. Er zijn wel dingen, zoals ik al zei. Maar, daar maak ik me morgen wel weer druk om. Geniet van het leven, lieve jij, want het is het zo waard.

11 opmerkingen:

  1. Super fijn artikeltje om te lezen, zo fijn dat je goed in je vel zit, Stella! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn gevoel is dat hè, als het allemaal gewoon lekker gaat en je je goed voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi om te lezen hoe je van due kleine dingen geniet zoals dat je ouders samen op de bank zitten. Zo hoort het ook. Koester het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah dit heeft me echt heel erg opgevrolijkt! Ik heb gisteren echt een kut dag gehad, waarbij alles een beetje te veel werd, maar gisteravond voelde ik me opeens beter en na jouw post zeker! Dankjewel daarvoor (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt waar? Wauw, dat is echt heel fijn! :D Jeei! Heel heel heel graag gedaan <3

      Verwijderen
  5. Dit is geweldig om te lezen! Zo inspirerend en vrolijk dat je geniet van je leven. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.