woensdag 15 oktober 2014

Bringing happiness!

Altijd als er een leuke win actie voorbij komt op één van mijn favoriete blogs denk ik; "Ach, dat gun ik iemand anders echt". Of; "Dat past echt bij die of die". Of; "Tsja, ik win toch nooit iets". Lekker pessimistisch natuurlijk, kan ik altijd heel goed. Ssst. Dus toen ik iets voorbij zag komen op Lonneke's blog, was het eerste wat ik dacht; "Ik kan wel mee doen, maar eh, ja dat levert verder toch niks op'. Toch wilde ik Lonneke laten weten dat ik het zo'n leuk idee vond. En als ik toch reageerde, kon ik net zo goed zeggen dat het me leuk leek om mee te doen, right? Dus dat deed ik. En je raadt het al; ik kreeg een mailtje! Ik had gewonnen en kreeg een speciaal door Lonneke samengesteld verrassingspakketje opgestuurd. Ik had die dag toevallig even niet zo'n happy feeling dus het thema van Lonneke's verrassingscadeautje "Bringing happiness" kwam he-le-maal van pas. Maandagochtend wandelde ik ons huisje in Leiden binnen en zag ik in mijn postvakje een iets dikkere enveloppe liggen. Jeei!



In het pakketje zaten vier leuke kaartjes van de Hema, een leuk stickervelletje met van die 'volle', zachte stickers in leuke vormpjes en leuke kleurtjes. En er zat ook nog eens een klein notitieboekje bij! Als notitieboekjes addict -zoals velen onder ons- kan je me niet blijer krijgen. Dan zat er nog een leuk 'clipje' bij om te gebruiken als bladwijzer of om papiertjes bij elkaar te houden. Er staat op; "The beginning". Dan nog twee leuke rolletjes tape. Eentje met zilveren glittertjes, en een andere in knalgeel. Dat leuke roze zakje dat je ziet is gevuld met een leuke ketting met daarop een roosje op een blauwe achtergrond. En een ontzettend leuk armbandje met dezelfde kleur blauw. Als laatste een hand made sleutelhanger met leuke kralen. Ik heb al iets soortgelijks van Karlijn gekregen, dus nu heb ik er twee. Twee verschillende maten en twee verschillende kleuren door twee bloggers die mij altijd heel erg inspireren.  Zwijmel, slijm, slurp.


Ik ben dus ontzettend blij met de spulletjes die ik van Lonneke heb gekregen. Het is echt heel erg lief van haar! Als ze nog eens zoiets doet; het is dus zeker de moeite waard om het te proberen.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

7 opmerkingen:

  1. Aw wat een leuk pakketje heb je gekregen meis. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er superleuk uit! Dat notitieboekje is zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk. Mag je zeker blij mee zijn!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk pakketje! Ik denk ook altijd dat ik niks win, maar had voor het laatst ook een heel leuke give-away gewonnen hihi, dus vanaf nu doe ik àltijd gewoon mee :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spulletjes! De kaarten van de Hema zijn altijd zo vrolijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.