vrijdag 24 oktober 2014

Fall fashion van een niet-zo-fashion-blogger

Ik ben natuurlijk helemaal geen fashion blogger, want eh, verstand heb ik er niet -heel veel- van. Toch vind ik het echt heel erg leuk om items uit te kiezen van internet en daar een collage van te maken. Ik zie altijd zulke leuke dingen voorbij komen, dan wil ik alles hebben. Hebben, hebben, hebben. Ik heb heel weinig kleding die in de stijl is waarvan ik zo gek ben. Naja, ik doe mijn best om het toch een beetje zo te laten lijken. Of iets. Oké, ik dwaal ontzettend af. Ik vind de items van hieronder echt heel erg leuk. Vooral het blouse-jurkje, zo anders en apart! Ik ben ook al een tijdje op zoek naar zwarte enkellaarjes, iets minder classy dan deze hieronder. Ik vind ronde neuzen denk ik ietsje leuker. Ach, let's see. Tot nu toe heb ik mijn centjes hard nodig om niet op rijst met ketchup te hoeven leven -Dat is een grapje want ik heb genoeg centjes voor lekkere boodschappen, don't worry-. De tas is van het merk Cowboy's Bag en ik heb hem live in een winkel in Leiden gezien. Ik ga altijd even langs om te knuffelen, maar eh ching ching, kopen wordt 'm niet. Goed. Dat was het weer. Wat een nuttige info hè?

Lieve rommelige kusjes,
Stells.



















9 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooi setje samengesteld! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke items! Vooral de blouse en het vest!

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items Stella! Zou ik ook zo kopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit er leuker uit zien dan de collages van menig fashionblogger :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Wat lief, dankjewel. Das echt een groot compliment, haha (:

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.