maandag 6 oktober 2014

Glimlachmomentjes

Tekenen voor mijn blog, ja echt.

Nieuwe groene thee kopen met allerlei exotische smaakjes.

In mn groene, best lelijke XL trui naar college. Omdat het kan. 

De couscous van Linda maken en die heel erg lekker vinden, mmm. 

'S avonds in de trein voor een nachtje bij Jim. 

Een lieveheersbeestje voor je neus zien vliegen. 

Stiekem geen zinnen hebben om te sporten, maar toch gaan!

Lekkere zuurkool eten van mam onder het genot van het kletsen met mijn huisvriendinnetjes -want het zijn eerder vriendinnetjes dan genootjes-

8tracks uitvinden. Zo fijn. Het is een app waarbij je afspeellijstjes kunt zoeken door middel van trefwoorden. Bijvoorbeeld: Acoustic, Study & Piano achter elkaar plakken en dan zoekt de app de perfecte afspeellijst voor je uit. Hoe ideaal?!

Avocado door mijn bakje sla.

Een fijn gesprek met een studiegenootje/vriendinnetje.

Een volle pot Nutella. -Gelukkig bij Jim, en niet hier, want dat was 'ie nu al op-.

Lekker dansen op woensdagavond.

Een grote rommel van je kamer kunnen maken zonder dat ook maar iemand daar wat van zegt.

Een lekkere warme douche na het sporten.

Lekkere hutspot maken met een studievriendinnetje voor Leids Ontzet. Soort van.

Het gaat nog verder hoor, klik maar op Read more!

Een gezellige avond in de stad beleven. Bijna platgedrukt worden vanwege de drukte, maar toch heel blij zijn om twee van je beste vrienden weer eens te zien. 

Fijn thee drinken met twee studievriendinnetjes tot half 3 's nachts.

Churros eten. Voor het eerst. Mjam.

Een vriend van best lang geleden die mijn studentenvereniging verhaal toevallig had gelezen -hoe cool is dat?!- en me even een berichtje sturen om zijn ervaringen met me te delen. Lief! 

De volgende dag lekker door de stad hobbelen met andere studiegenootjes. En daarna lekker naar huis. 

Twee leuke, fijne broeken kopen bij de Hema voor 17.50 per stuk. Hoera! (Nu nog even zorgen dat deze niet te klein worden..) 

Mijn leuke, lieve vriendinnetjes van de middelbare weer eens een avondje zien en veel te veel lekkers eten en lachen en erachter komen dat ze bijna allemaal mijn blog lezen. HOI <3 nbsp="" p="">
Lekker een dagje shoppen met lieve Femke. Die ik al veel te lang niet had gezien.

Lekkere weekend ontbijtjes met warme broodjes en aardbeien.

3 opmerkingen:

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.