dinsdag 28 oktober 2014

Je ergens op verheugen

Is er iets fijners dan dat? Is er iets fijner dan ergens zo'n zin in hebben dat je niet meer wil wachten. Dat je de dagen, uren, minuten, seconden aftelt. Wanneer sinterklaas vroeger zou komen, kloppend hart. Hele prachtig geknutselde kalenders maken en dan elke dag een sticker plakken totdat mama terug kwam van haar wintersport met vriendinnen. "Papa, hoeveel nachtjes slapen voor ik vijf word?". Enzovoorts. En nu mag ik me weer ergens ontzettend op verheugen.

We hebben elkaar vrijdag ontmoet. Zaterdag keerde ik naar je terug, omdat ik er niet meer omheen kon. Ik zou al mijn spaarcentjes aan je gaan besteden. Samen met verjaardagscentjes van pap en mam, alvast. Ik had je vast. Je werd bespeeld. Je werd bespeeld door Jim en het was echt alsof we voor elkaar gemaakt waren. Je geluid, zo helder. Je hout, zo anders. De gehele wereld der gitaren kent jouw naam. En dan te bedenken dat ik nog niet eens echt kan spelen. De twijfel. Zal ik je wel kopen? Ben je niet te hoog gegrepen voor iemand die jou niet waard is. NOG. Want ik wil er voor gaan. Ben je ooit te oud om gitaar te leren spelen? I don't think so.

Helaas nam de twijfel het over en ben ik zonder jou naar huis gegaan. Inmiddels ben je besteld. Ik ga je morgen ochtend halen. In Haarlem. Dan ben je van mij. Dan mag ik je bespelen. Dan gaan we samen de reis aan. -Wat een zweefgedoe dit-. Ik verheug me er zo erg op. Ik denk nergens anders meer aan. En daarom moest dit er even uit. Nog even, dan zijn we samen.

En hier een foto om deze post op te leuken. Tadaaaaa. 

7 opmerkingen:

  1. Waarom nou niet een foto van de mysterieuze nieuwe liefde :O

    Ik wil me meeverheugen XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omdat ik geen mooie foto heb. En zo'n internetplaatje is niet zo blog-waardig. Morgen plaats ik vast een foto (: Liefs

      Verwijderen
  2. Leuk geschreven! 'Sterkte' met het aftellen en veel succes met oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een leuke post! Ik maakte vroeger áltijd aftelkalenders, vooral voor verjaardagen. En dan niet kunnen slapen de nacht van tevoren, haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaay! Goed dat je hem alsnog besteld hebt! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga over een kwartierje weg. AAAAH. Ik ben serieus zenuwachtig. Ik ben raar.

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.