zondag 26 oktober 2014

Karma is a pieeeep

Lig je dan. Op je bed. Half 10 eruit en half 11 er weer in. Tot half twee slapen, eruit om te eten, en hop weer terug erin. Waar ik gisteren alleen maar kon zeuren over niks te doen hebben op zondag, heb ik nu zo'n hoofdpijn dat ik niet eens iets KAN doen als ik zou weten wat. Karma. En nee, ik heb niks alcoholisch aangeraakt. Ik heb soms gewoon ontzettende hoofdpijn en de reason blijft nogal unknown. Piep. 

Ik heb besloten de gitaar te bestellen en deze week ga ik 'm ophalen in Haarlem. Het is een limited edition, vandaar de haast. Nee. Stella be honest, ik kan gewoon niet meer wachten. Hij is zo mooi. Zo duur, maar zo mooi. Het is een kleine gitaar, wat zo fijn is. En met pracjtig hout en een volle, eigen klank. Mijn hart maakt sprongetjes. 

Goed. Komende tijd zullen het meer van dit soort posts worden. Ik merk dat ik er echt behoefte aan heb om m'n vingers lekker te laten rammelen en niet het idee te hoeven hebben dat het 'ergens over moet gaan'. Shoplogs, picture diaries en reviews genoeg, toch? Dan pak ik het wel anders aan. Origineel, woehoe. 

Ik merkte gisteren aan jullie reacties dat ik gelukkig niet de enige ben die zich af en toe ontzettend verveeld. Heeft denk ik iets met de maatschappij te maken; we willen altijd wat te doen hebben. Niemand is echt heel goed in puur niks doen heb ik het idee. Prestatiegericht als ik ben, en een stresskip eerste klas, vind ik het gewoon naar om te zitten of te liggen en that's it. Er is altijd wel iets dat nog moet gebeuren. En als het niks is, dan verzin ik wel wat. Al zit ik een beetje te krabbelen op een papiertje, maakt niet uit, als het maar iets is! Ik zal mijn licht er binnenkort eens over laten schijnen. Project anti-verveel anyone?

Nu ga ik hopen dat paracetamol inname nummer twee van vandaag zijn werk gaat doen. Halleluja. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

4 opmerkingen:

  1. Haha! I'm in voor Project Anti-Verveel. Ik heb vaak ook de must om iets te doen maakt niet uit wat, anders voel ik me nutteloos en doelloos.. Al vind ik af en toe zo'n dagje heerlijk hoor! Maar echt niks doen, nee dat kan ik niet zo goed haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. karma=kut :)
    En super dat je 'gewoon' die gitaar gaat kopen. Het straalt ervan af dat je hem héél graag wilt, en ik weet zeker dat je er heel goed op kunt spelen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken dat gevoel inderdaad, dat je je verplicht voelt om iets te doen! Heel vervelend, een soort van 'sociale pressure' misschien, haha (:

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.