dinsdag 21 oktober 2014

Omdat ik zo gek op hem ben

Ik wil heel even mijn liefde kwijt. Het is gewoon mijn maatje. Mijn aller beste vriend. Mijn steun en toeverlaat. En daar mag je gewoon soms even over schrijven. Dat vind ik. Dat is toegestaan. Jim en ik zijn in veel opzichten twee handen op één buik. We passen zo goed bij elkaar. We delen onze grootste passie, we delen veel meningen, we delen veel toekomstperspectieven, we delen veel persoonlijkheidsdingetjesdingendingen. Ik wil hem zo vaak vertellen hoe dankbaar ik ben. Dat hij mijn maatje wil zijn, dat hij graag tijd met mij wil doorbrengen, dat hij mij complimentjes geeft. Dat hij mij in zijn armen neemt als ik moet huilen. Dat hij met me meelacht als ik de slappe lach heb.


Ik weet het nog precies. Het was ergens in april, 2012. We hadden al een paar keer iets leuks gedaan samen en ik was bij hem thuis. We stonden samen achter het fornuis; te koken. Chicken tonight, iets wat we allebei ontzettend lekker vinden. -Vonden, want stiekem ben ik het een beetje zat-. Op dat moment, dat ik daar stond, de roeren in een groenteprutje en lachend om Jim's grapjes, realiseerde ik me dat ik echt verliefd was op die krullenbol. Die krullenbol die zichzelf ontzettend voor aap kan zetten, omdat dat gewoon zijn humor is. Die krullenbol die zo ontzettend gepassioneerd kan zijn. Die zo ontzettend van mensen kan houden. Die zo ontzettend verdrietig wordt als anderen verdrietig zijn. Die vreselijk kan zeuren als het om eten gaat. Die sterk tegen smaakversterkers is. Die net als ik biologisch vlees wil kopen zodra we het kunnen betalen. Die net als ik het liefst in een klein huisje woont en van het welverdiende geld dingen gaat ondernemen, zoals reizen.

Jim is morgen al twee en een half jaar mijn vriend(je). Als hij dit leest zitten we waarschijnlijk bij een gezellig, fijn en biologisch restaurantje te smullen en te kletsen. We hebben ontzettend veel meegemaakt samen. We hebben veel gezien. We hebben veel gelachen. We hebben ook gehuild. We hebben hier en daar ruzie gemaakt. Maar, ik weet het heel zeker; Ik hou echt van je, Jim. Met alles dat ik heb.

18 opmerkingen:

  1. Super lief, gefeliciteerd! Geniet van jullie dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend fijn dat je zo'n man hebt gevonden. Hele lieve woorden ook. Ik herken het gevoel gelukkig ook. Niets is fijner dan dat. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik laat 'm niet meer gaan :D Hahaha, of misschien wel, je weet het nooit, maar voor nu is alles helemaal fijn <3 Fijn dat je het gevoel kent. En dankjewel!

      Verwijderen
  3. Dit is zo lief <3 Jullie klinken zo perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, we hebben echt wel onze dingetjes hoor, trust me! Dankjewel Laurie <3

      Verwijderen
  4. Ah jeetje, wat is dit ongelofelijk lief zeg! Fijne dingen. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo lief! Heel herkenbaar ook, zo'n prettig gevoel is dat!
    Gefeliciteerd samen, genieten! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw echt zo onwijs mooi geschreven! Het geluk straalt er van af, de foto's van jullie samen zijn ook echt onwijs lief. <3 Gefeliciteerd nog!

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lovely blog :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat onwijs lief dit! Super schattig om te lezen. Krijg zelf altijd een beetje vlindertjes in mijn buik bij dit soort verhalen, hihi. Gefeliciteerd met jullie 2,5 jaar! Geniet ervan samen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief! Heerlijk toch, geniet er vooral heel veel van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie woorden en super leuk om dit te lezen! sommige relaties lijken zo perfect maar woorden en ruzie's zijn er altijd wel is.. houden van en er voor vechten is het belangrijkste! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je jullie relatie toch mooi beschreven! Geen enkele relatie is perfect, ruzie hoort erbij. Daar word je sterker van, zolang jullie het maar goed maken, elkaar vergeven. Ik vind de foto's trouwens echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.