zondag 2 november 2014

Deze maand | 10

Drie dagen te laat. Maar hij komt wel. Hier is 'ie. Snel he? Leuke grap Stel, back to business. Ik heb mijn favorieten van de maand oktober weer even op een rijtje gezet. Zoals ik dat ook deed voor augustus en september. Ik vind dit echt altijd leuk om te doen. Goh, dat wisten jullie nog niet, vragen beantwoorden is Stella's grote hobby. En dan in lijstjesvorm. Jaaaaaaaa. Jammer dat tentamenvragen dan weer minder favoriet zijn. Maar jongens, meiden, koeken, peren, aardbeien, autobanden we dwalen af. Komt 'ie.

Mijn favoriete blog 
Oke. Ik heb ook deze maand weer niet echt één favoriete blogs, maar meerdere favoriete blog posts. Ik denk dat ik dat er maar van maak voortaan. Goed plan? Goed plan.

Positief denken voor noobs
Floor's snelle wrap recept
Echte lijven
Lijstje van vijf: Blij mens
Lijstje van vijf: Miekevragen uit een doosje
7 manieren om liever voor jezelf te zijn
28 dingen waarmee je zou moeten beginnen

Mijn favoriete 'bezigheid'
Muziekwinkels bezoeken, daar gitaren bewonderen, mijn schatje uitzoeken, naar Haarlem gaan om hem op te halen en dan spelen. Veel spelen.

Mijn favoriete voedsel & drankje
Dat drankje van mij verandert nooit. Ik ga ook maar niet zeggen wat het is, want jullie weten het al lang. Mijn favoriete voedsel van de laatste tijd? Alles wat slecht is. Ik at een tijdje geleden Kettle Chips, iets met chili. Heel erg lekker. En galettes. En chocolade kruidnoten. Need I say more? Qua gerechtjes heb ik de afgelopen maand niet echt iets nieuws gegeten waar ik helemaal gek op ben. Ik heb wel heel braaf gezorgd dat ik niks heb afgehaald deze maand. Goed he? Trots.

Mijn favoriete liedje
Alles van Ludovico Einaudi. Vooral tijdens het studeren. Heerlijk.

Mijn favoriete product(en)
Is een tandenborstel een product? Ik vind van wel. Ik heb van mama een elektische tandenborstel gekregen. Een hele simpele, gewoon van Oral-B. Schrijf je dat zo? Ik ben er in ieder geval heel blij mee. Ik poetste vroeger wel electrisch, maar in Leiden mijn eigen tandeborstel is gewoon extra fijn. En het maakt echt een verschil! 

Mijn favoriete random ding
Mijn nieuwe gitaar. Maar dat heb ik net al een beetje beschreven, dus er kan nog wel wat anders bij. Ik denk mijn MacBook. Ook al heb ik hem al bijna een jaar, ik ben nog elke keer als ik hem openklap dolgelukkig met dit ding. Echt, als je ooit het geld hebt om zo'n grote investering te doen; het is het echt waard. Hij gaat ontzettend lang mee, typt heel fijn, werkt heel makkelijk. Echt een topding.

Mijn favoriete ding om over te zeuren
Eerder favoriete ding om excuses voor te bedenken; "Gezond eten en sporten". Ik moet studeren. Ik mag koekjes. Ik heb een herfstdip, dus ik hoef niet te sporten. En dat soort dingen. Ook op dit moment, nu ik dit schrijf, had ik in de sportschool kunnen zijn. 'T is gewoon niet mijn ding. Maar ik ga wel hoor, komende dagen. Een keer. Beloofd.

Mijn favoriete persoon 
Jim. En nou zal je denken "Dat is toch captain obvious, dat is ie toch altijd?". Ja. Maar deze maand in het bijzonder. Hij is gewoon ontzettend lief voor me en afgelopen maand waren we 2,5 jaar samen. Dat vind ik bijzonder. En hij heeft me veel geholpen afgelopen tijd met het kiezen van de juiste gitaar enzo. Het is gewoon een poepie. 

Mijn favoriete foto


Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

11 opmerkingen:

  1. Einaudi heb ik op replay staan nu ik elke dag aan het leren ben, zo mooi! Ik wil binnenkort zelf een paar stukken van hem gaan proberen (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, doen! Ik vind dat zoooo mooooi. Ik probeer het zelf nog wel eens, maar het leuke is; ik speel niet zo goed piano. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Liefs!

      Verwijderen
  2. Ooo ik zie zomaar twee keer mijn blogpostje ertussen staan! :) :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En terecht, hihi! Vond ze ontzettend leuk om te lezen! (: X

      Verwijderen
  3. Hmpf telkens als ik op m'n telefoon een comment achter wil laten dan plaatst 'ie hem niet. Dan doen we 't gewoon nog een keertje :) Lief dat je linkt naar m'n blog! Wat je favoriete ding om over te zeuren betreft: helemaal mee eens haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Dat is stom. Foei telefoon, haha. Wel lief dat je het nog een keertje probeert! Ik vond het oprecht een hele fijne post, hij heeft zijn plekje echt verdiend. Hahaha, mooi, ben ik niet de enige gelukkig (: Liefs!

      Verwijderen
  4. De muziek van Ludovico Einaudi is prachtig! :) Hij is de laatste tijd veel in Nederland te vinden, zeker een aanrader om een keer naar een concert te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zit hier echt luidop te lachen, mijn vriendje noemt ook Jim (en wij noemen elkaar ook poepie) ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.