vrijdag 28 november 2014

Heb ik mijn doelen gehaald? | November

Is Tante Kee weer hoor, met haar doelen lijstje. Aan het begin van november heb ik weer een lijstje gemaakt. En dat is altijd leuk, want dan laat je je fantasie los op vanalles. En dan kom je er tijdens de maand achter dat het allemaal niet zo leuk en koek en ei was als je dacht. Ik heb vorige maand ook teruggekeken op mijn doelen. Toen kwam ik erachter dat het wel oke was gegaan. Nu deze maand nog. Houd u stevig vast, dames en heren. (Volgens mij vooral dames). Dit wordt wat.


Veel gitaar spelen
Mwah. De eerste weken van november ging dit goed, maar de laatste weken loop ik een beetje vast. Ik wil altijd graag dat iets gelijk lukt. Ongeduld, heet dat. En dat kan nou eenmaal niet. Dit weekend is het praktisch nog november, en zit ik met mijn billen in Zeeuws-Vlaanderen met Jim, bij zijn vader. En dan hebben we vast veel tijd om gitaar te spelen. Ik moet het gewoon wat vaker doen, dan leer ik het vanzelf en wordt het alleen maar leuker. Positief blijven!

Een plan voor mijn verjaardag maken
Driedubbeldwars geslaagd voor deze. Ik heb ontzettend leuke birthday plans. Ik ga uit eten met mijn huisgenootjes, shoppen met mam, dan uiteten met pap, mam en Jim, in het weekend na mijn verjaardag komt de familie en in de kerstvakantie heb ik een vriendinnen-klets-verjaardag en een vrienden-muziek-maak-verjaardag geplanned. Ik ben gelukkig. Laat die 20 -jaar, zo oud word ik- maar komen.

Alles voor de Uni goed bijhouden en plannen
Ja ja ja! Ook dit is gelukt. Over drie weken heb ik tentamens en ik ben al braaf aan het studeren. Er zijn wel dingen bij die ik zo stom en moeilijk vind dat ik ze uit stel, maar dat hoort erbij. Ik ben in ieder geval prima op schema. Met bijna alles dan.

Elke dag door de weeks minstens 1 liter groene thee drinken
Ik denk dat ik dit wel aardig heb volgehouden. Ik ga natuurlijk niet elke dag bijhouden hoeveel thee ik precies drink, maar ik weet dat ik veel thee drink. En ook meer dan 1 liter per dag. Dat is goed voor mijn lichaam en mijn huid, dat voel ik echt! Go groene thee!

Minder 'slecht' beleg op brood eten
Eh, ja, wat er nu dus niet op brood zit, gaat wel in de yoghurt. Ik kan de hagelslag gewoon niet laten staan! Dat is echt echt echt mijn guilty pleasure. Goed, voor de rest is het wel oke gegaan though. Behalve afgelopen week, want toen was ik zo'n sukkel om geen gezond beleg in huis te halen. Zit je dan met je jam, pindakaas, muisjes en hagelslag. Foei, Stella, foei. 

Gezonde tussendoortjes nemen
Jaaaaa, is ook wel gelukt. Zo ongeveer. Vorige week kocht ik een pak sultana's. Moet ik gewoon niet doen, die dingen zijn zo verslavend. Ik eet zo twee of drie pakjes op een dag. Niet goed dus. Ik moet het proberen te houden op fruit, nootjes en crackertjes. Ofzo. Dit doe ik trouwens niet om mezelf te straffen hoor. Geloof me, ik eet genoeg lekkere dingen. Maar als tussendoortje is iets gezonds gewoon wat beter.

Hier en daar wat buik- en beenspieroefeningen doen
No comment.. Zegt genoeg ben ik bang.

Zo, en binnenkort komen de nieuwe doelen weer voorbij. Ik ben zo benieuwd; ben ik de enige die doelen stelt? Of naja, 'richtlijnen'. Want echte doelen zijn dit natuurlijk niet. 
Lieve rommelige kusjes, Stells. 

13 opmerkingen:

  1. Wat fijn om zo'n update te lezen! Goed van je dat je de meeste van je doelen wel volhoudt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker doorzetten, dat gitaarspelen. Ik speel nu zo'n 9 jaar, komt vanzelf goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooooooh jaloers. Ik wou dat ik veel eerder was begonnen, dan kon ik het nu al stukken beter, hihi. Nee, serieus, echt heel erg leuk vind ik het. En ook dat jij het doet, dat vind ik ook leuk! (: Ik ga zeker doorzetten! Liefs

      Verwijderen
  3. Nee hoor, ik stel ook doelen :) Goed gedaan Stel & super leuk van je verjaardag. Dat gaat zeker weten een feest worden. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het! (: Vast wel! Ik ben stiekem wel benieuwd wat jouw doelen dan zijn! Liefs! X

      Verwijderen
  4. Niet verkeerd toch? Gewoon een aantal doelen doortrekken naar de komende maand, komt vast goed!

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga ik doen! Kom maar op -denk ik dan, hihi-. Liefs!

      Verwijderen
  5. Klinkt goed :) Je bent zeker niet de enigste die doelen stelt. Ik had voor dit jaar nog een aantal doelen, daar zal ik binnenkort een post over schrijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig Stella! Volgens mij stel ik niet meer echt bewust doelen, voorheen deed ik dat wel maar raakte ik er meestal een beetje gefrustreerd door. Op dit moment is mijn grootste doel om lief voor mezelf te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je doelen blogje altijd heel leuk! Ik doe er zelf niet aan, want dan zouden het weer zoveel doelen zijn dat ik ongelukkig zou worden van het niet-behalen hahaha. In plaats daarvan maak ik to-do lijstjes die eind van de maand gewoon helemaal afgewerkt moeten zijn. Helaas werkt dat niet altijd. Als ik toch doelen met bedenken voor december: beetje meer rust nemen, beetje meer sporten en zorgen dat ik de 2 websites van opdrachtgevers nu EINDELIJK eens af krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dat je de meeste doelen toch goed hebt gehaald! Je bent goed bezig Stella! Ik ben benieuwd naar je doelen voor de nieuwe maand december, wat gaat de tijd toch snel voorbij hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geloof me, je doet het een stuk beter dan dat ik dat doe. In het stukje van het gitaar spelen herken ik mezelf wel terug. Ik wil ook als ik iets twee keer heb geoefend ik het een derde keer gewoon foutloos kan. Maar helaas, ik heb niet de skills van Jimi Hendrix :(

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.