donderdag 20 november 2014

Ik weet dat het niet hoeft, maar ik doe het toch

Ik loop even vast. Ofzo. Na een jaar bloggen en eigenlijk elke week wat plaatsten, ben ik nu even leeg. Ik heb geen idee meer waar ik over moet schrijven. En als ik wat weet, gaat het niet zoals ik het wil. Mijn schrijfbrein is een beetje leeggewrongen, ofzo. En daarnaast merk ik ook aan jullie als lezers dat het allemaal niet zo 'wil' hier op Mondetmoi. Wat echt niet erg is, maar dat geeft wel een bevestiging voor mij dat ik er weer even over na moet denken. En ik kan niet denken en doen tegelijk, dus neem ik even pauze. Ik hoef dat helemaal niet aan te geven, het is maar een blog, maar toch doe ik het even. Ik vind jullie allemaal heel lief, en bloggen heel leuk, dus eh, ja. Dit is gewoon even een pauze waarin ik nadenk over alles. Goed he? Goed zo. Verstandig. Heel veel lieve rommelige kusjes, en tot snel weer. Als ik weer mezelf ben. Zeg maar.

14 opmerkingen:

  1. ja maar ja maar ik lees altijd alles! En ik vind je verhaaltjes fijn. Maar nee, inderdaad, ik neem niet altijd de moeite om te reageren. Maar dat ligt meer aan mij dan aan jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh wat lief! Ja ik realiseer me ook goed dat e meiden zijn die alles wel lezen, maar niet reageren! Doe ik zelf ook vaak! Maar ik zie ook dat ze minder gelezen worden in het algemeen, hihi. Maar echt heel lief, dankjewel! Doet me goed! Dikke knuffel (:

      Verwijderen
  2. Ik lees ook altijd je blog en vind je artikelen erg leuk om te lezen! Neem even lekker je pauze, gewoon doen wat goed voelt en de inspiratie komt vanzelf wel weer. Ik heb er ook een beetje last van..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg dankjewel. Dat vind ik fijn om te horen (: Ik vind jouw artikelen ook altijd heel erg leuk, en inspirerend! Ik lees je blog graag! Niet om te slijmen of iets liefs terug te zeggen; ik meen het echt! Ik neem inderdaad gewoon even lekker pauze (denk tijd) en dan komt alles vast weer helemaal goed! Veel liefs! <3

      Verwijderen
  3. Take your time, Stells! Ik reageer niet altijd, maar ik lees inderdaad wel altijd alles of ik lees het terug. Er zitten nu eenmaal meer deadlines in een week dan uren :( Ik hoop je snel eer terug te zien! Ik heb ook wel eens van die periodes dat het helemaal niet lukt en nu zit ik in een periode dat het vooral wel lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief. Fijn om te weten! Ik neem het ook echt niemand kwalijk dat ze niet altijd reageren, dat is ECHT niet de bedoeling van dit berichtje. Ik was gewoon even desperate en moest het even kwijt dat ik wat 'tijd' ging nemen om weer even mijn schrijfsel-inspiratie op te laden. Ik ben blij dat het nu zo'n periode is voor jou dat het goed gaat! Dan verdien je dubbel en dwars en dik etc. Liefs!

      Verwijderen
  4. Je moet doen wat voor jou goed voelt. Een denk-pauze kan nooit kwaad, mijn inspiratie - en die van iedereen denk ik - is wel eens op. Ik lees ook altijd alles maar reageer lang niet altijd, sorry! Ik word wel altijd blij van jou en je leuke schrijfsels :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh daar hoef je ECHT geen sorry voor te zeggen. Dat is ook helemaal niet de reden dat ik even pauze neem. De reden is meer dan ik inderdaad even geen inspiratie meer heb, dat het even niet lukt zoals ik het wil en daarbij komt dan dus nog dat ik merk dat alles wat minder gelezen wordt. Dat kan je zien met Analytics natuurlijk, vandaar. Ik vind het leuk om te horen dat je er blij van wordt, jeei! (: Heel veel liefs!

      Verwijderen
  5. Je moet inderdaad doen waar jij je het beste bij voelt Stella en als dat even een pauze nemen is, dan moet je dat gewoon doen denk ik :) dikke knuffel! En stiekem hoop ik dat je snel terug bent ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Neem de tijd. De verhalen komen vanzelf wel weer. Maar voel je vooral niet verplicht om iets te posten! Want zolang het jouw blog is, jouw plekje, bepaal jij zelf de spelregels :) Tot snel ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.