zaterdag 22 november 2014

Much appreciated en verrie heppie, maar wat nu? -Hulp gevraagd! SOS-

Had ik me net voorgenomen even een pauze in te lassen -Dank jullie wel trouwens, voor alle lieve en begripvolle reacties. My readers are the best readers-. Doei pauze, hoi Bloggersestafete. Hoe leuk is dat? Ik heb gewoon dat denkbeeldige stokje gekregen van één van mijn favoriete bloggers (Lauriëtte). Best gek voelt dat, want eh ja, ik voel me echt nog zo'n jong plantje met twee groene blaadjes. Die dan wordt uitgekozen door een mooie bloem. Ofzo. Hoe heerlijk metaforisch kunnen we het hebben. Goed, het is dus de bedoeling dat ik vijf vragen beantwoord. Die vragen zouden dan gaan over dingen die niemand durft te vragen. Het leuke is, ik heb geen idee wat niemand mij zou durven vragen. Dus vandaar deze oproep. Wat wil je nou echt graag weten, en heb je nooit aan mij durven vragen? Nu is je kans jongens, meisjes, koeken en peren. Let's get it on.


(Bron)

8 opmerkingen:

  1. Lieve Stella ik had je vorige artikeltje nog helemaal niet gelezen! Zorg je wel goed voor jezelf? :* Hoop dat het goed met je gaat en doet wat goed voor je voelt. Niet zo gek doen hoor over die bloem en dat kleine plantje, is nergens voor nodig, we zijn gewoon twee gezellige bloempjes in de wei okay? Allebei even mooi :) Hoewel ik eigenlijk wel benieuwd ben naar het antwoord op de vraag die je mij stelde, is het misschien leuk als ik echt een vraag stel die ik eigenlijk niet zo goed durf te stellen omdat ik bang ben dat je het te persoonlijk vindt, maar waar ik toch wel benieuwd naar ben.. Wat is je allergrootste angst?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik helemaal; Dikke knuffel! Goed voor jezelf zorgen Stel! xx <3

      Verwijderen
  2. Je houdt van lijstjes maken; wat is het beste en meest geweldige lijstje wat je ooit hebt gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke -moeilijke!- vraag! Ben benieuwd of ik daar een leuk antwoord op kan gaan geven! Dankjewel!

      Verwijderen
  3. Leuk! Ik heb twee vragen voor je :)

    Wat was het laatste risico dat je nam?
    Als je alles mag kiezen, wat zou je dan willen dat je het beste kunt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog meer leuke, originele, moeilijke vragen! Jeei! Echt heel leuk, dankjewel! Ik ga m'n best doen om ze leuk te beantwoorden! Liefs

      Verwijderen
  4. Is er een moment in je leven dat je nog eens over zou willen doen? (kan zowel positief als negatief zijn :) )

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.