dinsdag 4 november 2014

TAG | Me time

Laatst lag ik in bed. Dat lig ik eigenlijk elke dag wel. Jij? Ja jij ook he? Na-aper. In ieder geval, ik kijk graag YouTube filmpjes voor het slapen gaan. Zzzz enzo. En ik word altijd blij van die filmpjes. Vooral van Essie's filmpjes. Toen ik dit voorbij zag komen dacht ik; "Die tag ga ik ook doen". Jeei. Klik hier voor het filmpje. En klik op Read more voor mijn antwoorden. Je kent de riedel wel. Ik dacht, om deze post wat gezelliger te maken, voeg ik Essie's header toe. Die zie je hier onder. Ik ben jaloers. En ik heb echt een girl crush op haar gekregen. Stiekem. Sorry Jim. Het is niet persoonlijk. 




What do you watch or read during me-time?
Ik lees meestal blogjes. Of een tijdschrift. Of ik kijk YouTube filmpjes. Of Gossip Girl -waarvan ik dit weekend de laatste aflevering zag! En ik moest huilen!- That's pretty much it.

What do you wear during me-time? #nobra

Ik loop in een lelijke combi. Altijd. Een lekkere slobberbroek met een totaal-er-niet-bij-passend-shirt. Heerlijk. En inderdaad, hastag geen bh. Heerlijk. Home is where the bra is not, zoals Estée zegt.

What are your me-time beauty products?

Ik ga het liefst in bad tijdens me time. Lekker met een fijne badgel van Lush. Glögg, heet ie geloof ik. Ruikt lekker kerst-ig, naar kaneel enzo. Heel fijn.  Daarnaast haal ik mijn nagellak er vaak af, dus nagellakremover. En en en, gewoon mijn shampoo en daarna mijn conditioner van Lush. Zo fijn. Die ruikt zoooo lekker. Halleluja. Oja, en ik heb sinds kort een zoutscrub van de Kruidvat. Eigen merk. Heel prettig! Echt een aanrader.

Current favourite nail polish? 

Doorzichting? Glans? Base coat

What do you eat/drink during me-time? 

Ik drink sowieso groene thee. Jullie kennen mij. Ik eet niet zo vaak tijdens me time, omdat ik in bad zit. Maar ik houd ontzettend van yoghurt of kwark met hagelslag. Can't help it. Of gewoon een lekkere eierkoek of een schaaltje fruit. 

Current favourite candle?

Hé, ik ben geen Britse/Amerikaanse. Helaas. Maar, ik heb wel lekkere geurkaarsjes van de Ikea. Oranje. Dus het zal wel iets van sinaasappel en mandarijn. HEEL prettig, geloof me.

Do you ever have outdoor me-time? 

Ja. En ik vind het heerlijk. Elke keer als ik terug kom van een fijne wandeling bedenk ik me dat ik het vaker moet doen. Helaas gebeurt dat niet zo vaak. Foei Stella. 

Would you ever go see a movie alone? 

Ik denk het niet. Gewoon uit het schijterd-principe. Ik voel me dan vast eenzaam. Maar eigenlijk is het compleet normaal! Ik kijk toch ook alleen naar de TV? Maar toch. Tis een ander ding. 

Favourite online shop? 

Ik koop eigenlijk nooit iets online. Ik ben altijd bang dat het niet past en dan ben ik vast te lui om het terug te sturen. Maar, ik kijk wel graag op Fonq. Of Zara Home. Gewoon om de frutsels. Ik houd van frutsels. 

Anything to add? What else do you do during me-time? 

Bloggen. Zingen. Achter de piano kruipen. Muziek maken in het algemeen. Gossip Girl kijken. Boos kijken naar mezelf omdat ik niks te doen weet. Zo eentje ben ik. Lees maar hier

Dat was het alweer. Best saai misschien he? Vul hem lekker in als je wil. Love to read them.
Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

15 opmerkingen:

  1. Dit is echt een superleuke tag! Ik koop ook echt nooit iets online vanwege precies dezelfde reden haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Ik zou zeggen; neem hem lekker over, ik ben benieuwd naar jouw antwoorden! Hihi, gelukkig ben ik niet de enige dan. Liefs!

      Verwijderen
  2. Ik vind 't een leuke tag! Je schrijft altijd zo leuk, daar word ik blij van :)
    Misschien neem ik 'm ook wel over!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat lief dankjewel! :D Makes me happy! Doen, ben benieuwd naar je antwoorden! X

      Verwijderen
  3. Wat een leuke tag! Leuk om wat meer te lezen over het meisje achter deze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je het leuk vindt! Ik ben gek op tags invullen dus als je meer wil weten kan je altijd meer lezen. Als je wil, kan het me niet voorstellen, hihi. Anyways, dankjewel! Neem hem gerust over (: Liefs!

      Verwijderen
  4. Ik vind dit echt een leuke tag! Je hebt ook super leuke antwoorden gegeven meid. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa he? Ik vind het ook echt wat voor jou dus ik zou zeggen neem 'm over! Ben benieuwd naar de antwoorden (: Liefs <3

      Verwijderen
  5. Ik vind het altijd een erg leuke tag om te lezen. Leuk ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die geurkaars heb ik gisteren gekocht en vind hem suuuperfijn! leuke tag, hij staat vandaag ook op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Echt heerlijk is 'ie! Ohhh leukik ga kijken! (: Liefs

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.