donderdag 6 november 2014

Twenty five | Het mannelijke-cadeautjes-drama opgelost!

Sommige mensen -ahum Jim ahum- vinden het lastig om leuke cadeautjes te bedenken. Ik ook, trust me. Maar, ik vind het wel een leuke uitdaging en als ik echt met een leuk cadeautje op de proppen kom ben ik stiekem echt heel trots. Ik vind het leuk om passende, originele cadeautjes uit te zoeken, ze leuk in te pakken en anderen daar heel happy mee te maken. MAAR, voor het andere geslacht -in mijn geval- blijft het altijd een uitdaging. Het lijkt wel alsof jongens of mannen alles al hebben. Voor meiden kun je altijd een leuk tijdschrift, een reep chocolade, een heerlijke body butter of een tegoedbon om lekker te gaan shoppen kopen. Maar voor mannen? Ik dacht, laat ik mijn creativiteit -en humor, als ik dat al had- er eens op los laten.




1. Happy socks. Of gewoon een paar leuke, gekke, gekleurde sokken.
2. Handschoenen. Wedden dat hij die van vorig jaar kwijt geraakt is?
3. Speciaal bier.
4. Een stoere portemonnee. Bijvoorbeeld zoiets.
5. Neem hem mee uit eten. Altijd goed.
6. Koop een witte onderbroek en bekladder deze met textiel stiften. Dit heb ik ooit echt eens gedaan voor een goede vriend. Geen idee of hij ze echt draagt, hahaha.
7. Geef hem een etui. Jongens besparen zichzelf altijd die 'moeite' en slepen overal een losse pen naartoe. Zo niet handig.
8. Geen hem geen iTunes bon. Ze weten tegenwoordig echt hoe ze alles kunnen downloaden op de een of andere manier. Een Spotify bon lijkt me dan geschikter.
9. Als je genoeg centjes te besteden hebt -en dat ook wil- koop een kaartje voor een gaaf concert of leuke voorstelling. 
10. Bezoek de website van Urban Outfitters en check de boeken. Zitten echt hele leuke dingen tussen!
11. Als het een mutsen-jongen is; koop een leuke beanie!
12. Koop een model autootje. Jim houdt bijvoorbeeld heel erg van oude auto's, dus nam ik uit Amerika een mini Cadillac voor hem mee. 
13. Ook mannen kunnen van een lekkere douchegel houden!
14. Bak zelf koekjes. Of taart. 
15. Als het om je vriend of een goede vriend gaat, kun je een fotoboek maken met allerlei leuke herinneringen van jullie. Been there, done that. Is ook nog eens leuk om te doen!
16. Starbucks tegoed bon anyone?
17. Speelt 'ie een instrument? Geef hem iets in die richting! Bijvoorbeeld hele goede snaren voor zijn gitaar. Of nieuwe, personalisesd drumstokken!
18. Houdt 'ie van games? Vraag zijn beste vriend naar de coolste -bluh stom woord- nieuwe games en zoek uit of mister lucky guy deze al heeft. Zo niet? Ding ding!
19. Woont 'ie op zichzelf? Geef hem een tosti-ijzer. Of een frituurpan. Succes gegarandeerd.
20. Geef hem een ik-zal-vijf-keer-vol-enthousiasme-en-zonder-te-kleppen-voetbal-of-zo-met-je-kijken-tegoedbon. Vriend(je) blij, jij blij. Iets minder blij denk ik zo, maar alles voor de vriendschap/liefde.
21. Heb je best veel centjes te besteden en voor hem over? Koop een mooi horloge. Of gewoon een mooie armband ofzo, als je vriend(je) into that kind of stuff is. Of beloof hem er een deel van te betalen. Dat moet je dan wel op een leuke manier aankondigen. Een zelfgemaakt kaartje of iets dergelijks is bijvoorbeeld leuk.
22. Geef hem onzin. Bijvoorbeeld een katapult pen. Of een rekenmachine met spelletjesfunctie. Of een setje nepsnorren. Of een poster van een sexy vrouw. Oke over dat laatste moet je echt nog even goed nadenken als het om vriendjelief gaat.
23. Rijdt 'ie auto? Geef hem een CD van zijn favoriete band of artiest. Alle radio zenders hebben toch teveel reclame volgens Jim.
24. Schrijf een lieve post voor hem. Dat deed ik bijvoorbeeld hier.
25. Wat dacht je van shotglaasjes? Of een heel mooi, duur bierglas!

Heel veel succes met het uitzoeken van cadeautjes! Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen helpen. Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

13 opmerkingen:

  1. Jij bent echt een meester in het verzinnen van cadeautjes. Ik vind het altijd zo lastig om iets leuks voor mijn vriend te verzinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, dankjewel! Ik hoop dat je hier dan iets aan zal hebben (: Liefs!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel! Lief! <3 Ik hoop dat je er wat aan hebt ooit, als je in die cadeautjes-struggle zit!

      Verwijderen
  3. Ik heb nummer 21 gedaan en we zijn voor het eerst vorig jaar naar italie geweest en hij had veel foto's laten afdrukken en nu heb ik zo'n groot foto collage lijst gekocht daar kunnen er wel veel in! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh wat een leuk idee! Wat heerlijk, Italië, daar willen Jim en ik ook graag heen maar dan mogen we nog wel even sparen ben ik bang! Liefs!

      Verwijderen
  4. Oké nu kan ik nooit meer zeggen ik weet niet wat ik voor een man/jongen moet kopen haha. Zet hem gelijk bij mijn favorieten hihi. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, lief, dankjewel! Ik hoop dat je er inderdaad wat aan zal hebben! Liefs

      Verwijderen
  5. Super goeie ideetjes! :) Onthouden voor mijn vriends verjaardag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, dankjewel! Leuk dat je er waarschijnlijk wat aan zal hebben, daar doe ik het voor! (:

      Verwijderen
  6. Leuke tips! Ik vind cadeautjes zoeken (en ontvangen! ;) ) ook altijd heel leuk! Mijn vriendje noemt ook Jim en verjaart binnen 9 dagen! Ik heb een iphone hoesje laten maken voor hem met een foto van ons tweetjes er op en een tekstje. Ik heb hem ook al eens zo'n autoparfum gegeven van Rituals, was hij ook erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tips! Mijn vriendin was laatst wezen winkelen, toen ik bij haar thuis kwam had ze een cadeautje voor me: een super leuke nieuwe muts! Ik vond dat zo lief <3'

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is echt zooo handig als je je vriendje hebt getrokken met sinterklaas en hij bijna niks op zijn lijstje heeft staan... (a) :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.