maandag 8 december 2014

Als je offline leven veel van je vraagt

Dan schiet het er bij in om lekker te bloggen. Goed, daarnaast heb ik ook niet zo ontzettend veel inspiratie. Heel eerlijk. En ik heb het gewoon echt druk! Tentamens staan voor de deur enzo, heel prettig. Ik heb er in totaal zeven, waarvan vijf volgende week en twee na de kerstvakantie. KERSTVAKANTIE. Ik ben er zo aan toe. En met mij nog 4852942840234 anderen, duh. Ik heb trouwens echt de allerleukste verjaardag ever gehad, met ontzettend leuke cadeautjes. Ik kan nog wel een keertje een soort photoshoot doen met al mijn nieuwe spullen. Zal ik dat doen? Dan voel ik me zo'n opschepperd. Ben ik ook. Sssst. Nee grapje, ik ben in een rare bui. Ik heb net een schaaltje Wheet-a-bix geprobeerd. Iemand had het me aangeraden. Bleh. Niet te vreten, maar wel gezond! Nu ga ik mandarijnen eten, thee zetten en aan de studie. Shit moet ook wel eens happenen. Dan wil ik graag afsluiten met het volgende:

  • Dankjewel voor het lezen van al mijn onzin.
  • Dankjewel voor alle lieve felicitaties, reacties etseetura.
  • Sorry dat ik zo afwezig ben. Hier, maar ook op andere blogjes. Ik lees ze wel hoor!
  • Ik heb een mini-kerstbook -een echte!- hier staan. Zo leuk.
  • Ik heb een school-krijt-bordje gekocht. Speciaal voor mijn blog. 
  • Mijn kamer ligt nog steeds vol met ballonnen.
  • Hier is een foto van riet.
  • Doei.

8 opmerkingen:

  1. Haha dit is zo ongelooflijk herkenbaar! Ik heb ook de druk van mijn studie, dat je gewoon geen tijd hebt om ├╝berhaupt over een artikel na te denken. Ik zeg altijd, school gaat voor! Dus als je een break moet nemen, zou ik dat gewoon doen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar! Bij mij schiet het er ook nog wel eens bij in :P En wat schrijf je toch leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het bloggen moet leuk blijven, dus even niets posten is echt geen ramp hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahah ik heb gelachen toen ik dit las, je schrijft leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ook ik ben toe aan een suuuuuper lange kerstvakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met je tentamens! School gaat nou eenmaal voor:) XO

    Ik geef een setje double pearl oorbellen en 2x poster ontworpen door mijzelf weg voor kerst. Doe jij al mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vooral die foto van het riet maakte mijn dag prachtig.

    (OGODTENTAMENSTRESSNEEIKWILKERSTVAKANTIEHUILEN).

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.