woensdag 31 december 2014

De grote artikelverkiezingen op Mondetmoi

Omdat het vannacht het begin is van een nieuw jaar, wilde ik stiekem even terugblikken op 2014 met jullie. En dan terugblikken met behulp van mijn schrijfsels, waarvan ik heb gezien dat ze het meest gelezen zijn door jullie. Ik dacht; "Daar kunnen ze geen genoeg van krijgen dus ik strooi er gewoon nog wat mee rond". Of zo. Nee, ik moet toch wat he? Als blogger is het belangrijk om mee te gaan met de blog trends. En stiekem is het ook wel leuk om mij uit te lachen over de rare dingen die ik soms beschrijf op nog vreemdere manieren. Tsja. I agree. Alle titels hieronder zijn linkjes, dus als je erop klikt kun je het lezen!

En weer zo'n random foto om de post leuker te maken.



Vreemde schrijfsels over Stella-dingen

Stella's 'deze blogjes zijn het aller leukste lijst' deel 1 en 2

Stella's lijstjes in het algemeen
Ik maak veel te veel lijstjes. Ook on the blog. Maar deze zijn toch wel het meest door jullie gewaardeerd.

Verhaaltjes met een betekenis of belangrijke mededeling

Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling. Pas alsjeblieft op met vuurwerk, eet veel oliebollen en vergeet niet dat goeie voornemens alleen werken als je er gelukkig-er- van wordt. We gaan er een geweldig jaar van maken met z'n allen he? Jaaaaa, laten we even sentimenteel gaan doen. Huil huil. Nee, oke, nee we gaan er echt een super jaar van maken. Althans, dat gaan we uit alle macht proberen. 2015, here we come!

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

15 opmerkingen:

  1. Leuk overzichtje! Bijna alles heb ik al gelezen. Fijne jaarwisseling! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeei! (: Jij ook! Geniet ervan. Altijd fijn, een nieuwe start. Veel liefs! <3

      Verwijderen
  2. Ah, leuk lijstje! :) Ik heb het gister toevallig ook gedaan haha :) Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ja het is ook echt leuk om te doen eigenlijk he? Dan lees je dingen terug en dan denk je; "Huh, heb ik dit geschreven?!". Jij ook! Liefs

      Verwijderen
  3. Leuk overzicht zeg! Ik heb meteen even doorgeklikt naar wat ik nog niet gelezen had, haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Wat lief, hihi. Dat vind ik echt leuk om te horen! (: Fijne jaarwisseling! <3

      Verwijderen
  4. Mooie verzameling van artikelen Stella! Fijne jaarwisseling en natuurlijk een prachtig 2015 gewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke artikelen allemaal! Hele fijne jaarwisseling<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lief (: Jij ook, doe voorzichtig en eet heeeeel veeeel oliebollen, hihi. Liefs <3

      Verwijderen
  6. Ik volg je nog niet zo lang dus heb niet alles gelezen. Fijne jaarwisseling en een mooi 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O JEETJE! Weet je hoeveel ik wil niet heb gelezen? STELLA HOE KAN DIT? Ik ga dit morgen doen als dan niet met te veel kater in mijn bed lig, oké. Want voor wens ik je vooral een hele fijne jaarwisseling, met heel veel goeds, en minder troubles in boyfriend paradise en gekke dingen zoals studies die niet de ware blijken te zijn (vast niet, volgens mij ben verliefd) en allemaal glitters en chocola en confetti.

    En eenhoorns. Doh.

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahahaha. De eenhoors doen het 'm. <3 Ik wens jou precies hetzelfde! En natuurlijk een succesvol blog-onderzoek-dinges en al die geweldige en ambitieuze plannen die klaarliggen voor jou! Je gaat het allemaal rocken, ik weet het zeker! Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.. Oke. Grapje. Doeiiiiiii, tot in 2015! <3

      Verwijderen
  8. Okee, ik heb dus serieus alles gelezen. Maar opzich is dat niet zo gek, want ik ben gek op jou (en je blog. Duh. Dus ja, dan lees je alles. Hoewel ik de laatste tijd echt veel te weinig reageer. Sorry Stel, volgend jaar beter ;) X

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.