zondag 21 december 2014

Dè manier om in 2015 dankbaar te zijn

Dagboeken bijhouden, mij niet gezien. Vroeger wel. Ik schreef hele boeken vol. Maar nu niet meer. Nu heb ik mijn blog. En weinig tijd. Weten jullie nog dat ik elke maandag lijstjes publiceerde met dingen waar ik blij mee was, en vooral dankbaar voor was. Al die kleine, mooie momentjes? Glimlachmomentjes? Does that ring a bell? We gaan het even een notch up taken, als je begrijpt wat ik bedoel. En dat met behulp van..




..een mooie, gepersonaliseerde agenda van webprint.nl. Ik weet bijna zeker dat jullie van meerdere bloggers over dit bedrijf hebben gehoord. Niet voor niks, want de manier waarop ik benaderd werd was hartstikke persoonlijk, enthousiast en gewoon heel leuk! En HALLO, iemand die met mij en mijn blogje wil samenwerken? HALLO? Dat is echt iets waarvan ik dacht dat nooit zou gebeuren! En eerlijk; als ik het geen leuk idee zou vinden voor mijn blogje, dan had ik het nooit gedaan. Maar dit vind ik echt een leuk bedrijf en ik had gelijk een leuk idee.

Maar, eh, Stel, waarom dan een agenda? Ik heb altijd al graag een persoonlijke agenda willen maken, maar het kwam er nooit van. En nu heb ik eigenlijk al een agenda, maar ik wilde dus gewoon zo graag een agenda maken! En toen kwam het. Perfect voor mij, en misschien wel een ideetje dat jullie ook wat vinden! Een gepersonaliseerde grateful journal!


De lijntjes onder elke dag zijn precies lang genoeg om niet te weinig, maar ook niet te veel op te hoeven schrijven, zoals in een dagboek. Als we nou met zijn allen voor 2015 elke dag bijhouden waar we dankbaar voor zijn? Leuke dingen die we die dag hebben gedaan? Dan heb je aan het eind van het jaar een boekje met mooie foto's en allerlei leuke herinneringen en fijne grateful lists.

Een agenda maken via webprint.nl werkt echt heel fijn. En dat meen ik echt, dat is niet omdat dit een samenwerking is. Ik vond het echt heel makkelijk gaan, en ik kon leuke lettertypes kiezen om mooie quotes toe te voegen. De foto's zien er heel mooi uit op het papier; mooie kwaliteit. Het is ook fijn, stevig papier. En de ringband ziet er ook stevig uit. Altijd handig voor een Stella, want ik ben een rommelkont. Ik geloof dat ik hem bestelde op een donderdag, en de maandag erna lag 'ie op de mat. En dat is echt snel als je bedenkt dat hij helemaal gedrukt en gebonden moet worden! Ja. Mooi ding. I am heppie.


Oja, en als jullie dit niet zin zitten zijn er altijd nog de opties om de agenda gewoon als agenda te gebruiken. Of iets anders leuks te bestellen! Ik kreeg bijvoorbeeld een mooie, gepersonaliseerde foto-mok van mijn huisgenootje voor mijn verjaardag! Super leuke cadeautjes kun je dus ook via webprint kopen! Vind je de agenda toch wel een heel leuk idee? Klik dan hier om gelijk aan de slag te gaan!

Wat vinden jullie van dit idee? Doen jullie mee? Let me know! 

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

PS; Ik heb echt met hart en ziel geprobeerd om prachtige foto's te maken, maar het lukt me gewoon echt niet, dus heb ik mijn iPhone er maar weer bijgepakt en heb ik ze een beetje bewerkt in VSCO cam. Ik hoop echt dat jullie nu niet vinden dat de kwaliteit van de agenda niet mooi is, want geloof me, dat is 'ie echt wel!

10 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke agenda! Mooi gedaan! Ik heb een appje op mijn telefoon 'thankful' en daar houd ik mijn dankbare momentjes in bij, ongeveer hetzelfde idee dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja, mooi he? (: Ooooh dat is ook inderdaad heel erg handig! Ik weet alleen van mezelf dat ik het leuk vind om iets tastbaars te hebben en te kunnen bladeren, hihi. Maar het is überhaupt al heel goed dat we dat soort dingen graag bijhouden, toch? Schijnt dat je daar oprecht gelukkiger van wordt!

      Verwijderen
  2. Wat een mooie agenda :-)
    Nog een agenda-achtig iets bestellen gaat even niet, maar ik wil wel hetzelfde doen in een schrift of zo: elke dag even opschrijven waar ik blij mee ben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, doen! (: Schijnt echt heel erg te helpen met dankbaarheid en inzien wat je allemaal wel niet hebt etc. Das heel fijn! X

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dankjewel! Lief (: Ja he? Hij is ook echt mooi. En nog mooier in het echt, hahaha, want die foto's van mij altijd..

      Verwijderen
  4. Mooooi! Leuk idee ook als je al een agenda hebt en er nu nog eentje bij hebt haha! Ik heb voor komend jaar de Team Confetti-agenda en daarin staat iedere week een vakje met 'mooi deze week' waar je dingetjes in kan vullen, dat ga ik zeker doen! Daarnaast heb ik al een dankbaar-boekje waar ik veel te weinig dingen in opschrijf haha, daar wil ik in 2015 weer verder mee gaan/opnieuw mee beginnen :) Oh én een Q&A-boekje, vergeet ik ook heel vaak maar ga ik ook weer mee verder/opnieuw beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee! Het is echt super fijn als je later op deze dingen terug kunt kijken. Ik zou zeggen zeker bijhouden! Ik maak binnenkort een boek van mijn 365 Grateful project, nog een weekje te gaan en dan zit het erop..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof Stel! Alleen maar leuk als ze je zo persoonlijk benaderen toch? En ik vind de kwaliteit echt wel overkomen op de foto's :) Mijn dankbaarheidsmomentjes zet ik vaak op mijn blog en ik heb lang elke dag een lijstje gemaakt. Misschien moet ik dat weer eens doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat tof, zo'n gepersonaliseerde agenda! Je hebt er 'n leuk artikeltje van gemaakt :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.