maandag 29 december 2014

Deze maand | 12

Ja ja. Jullie dachten zeker dat ik het vergeten was? Nee hoor. Ik heb weer braaf mijn favorieten van afgelopen maand op een rijtje gezet. En dat is nogal wat, want december is altijd mijn favoriete maand. Ik kon bij sommige dingen dus echt niet kiezen. Dus, dat heb ik lekker niet gedaan. Wat een drama. Ik denk dat ik maar beter vast in de goot kan gaan liggen, want dit is natuurlijk geen potje. Trouwens, gisteren kreeg ik een ontzettend lief compliment van één van mijn beste vriendinnetjes. Ze zei dat ik zo 'mooi' sprak en ook op die 'mooie' manier schreef. Dat het bij mij zo goed gaat, dat praten en schrijven. Alsof het gewoon vanzelf gaat en de woorden er precies zo uit rollen als ik ze bedoel. Zoiets was het. En dat vond ik zo'n groot compliment, en zo lief. Ik wilde het even delen. Nou, komt 'ie.

Mijn favoriete blogartikelen
De afgelopen maand heb ik echt met grote ogen naar mijn Bloglovin' feed gestaard. Wauw. Wat hebben jullie allemaal originele ideeën! En wat ben ik daar jaloers op, potverdorie. Nee, maar echt, ik heb weer genoten van al jullie posts. Ik vind het zo heerlijk om in bad of in bed of tijdens een saai college -ssst- gewoon jullie blogjes te lezen. Heerlijk.

Zo deal je met een drukke periode
Ik vind de lijstjes op Younique altijd heerlijk. Echt, ze heeft zo'n heerlijke schrijfstijl. Ze werkt natuurlijk niet voor niks bij de Cosmo he. Maar goed, dit artikel kwam als geroepen.

DIY: Maak van je handschrift een font
Toevallig nog een post van Femke. Can't help it, maar dit is gewoon GEWELDIG. Ik wil dit ook gaan doen. Toen ik het las had ik alleen geen scanner binnen handbereik, en ik was het tot net stiekem een beetje vergeten. Gelukkig hebben we hier thuisthusi wel een scanner dus ik ga 't snel doen!

Wat een blog aantrekkelijk maakt om te lezen
Anne is echt een voorbeeld voor mij. Ze heeft een lifestyle blog en schrijft over zulke leuke, originele dingen. Ze maakt ook altijd leuke, mooie foto's overal van en haar diary's zien er altijd prachtig uit.
Dit artikel was ook heel useful voor mij, en misschien ook wel voor jullie.

Waarom je iets mag vinden van mijn geaardheid
Anne is getrouwd. Met een vrouw. En eigenlijk is dat helemaal niet raar. Vind ik dan. Ik vind het wel bijzonder, omdat je het minder ziet dan getrouwde hetero stellen, maar come on, het is eigenlijk aan de andere kant weer helemaal niet bijzonder. Snap je me nog? Lees dit maar gewoon. Mooi artikel, echt.

Een week verder
Sorry dat het er deze maand zo veel zijn, kan ik ook niet helpen! Deze moest er ook gewoon tussen. Want het is Dina. En het gaat over poezels. Dus.

Gewoon hele fijne toffe blogs #7
Lonneke, één van mijn grootste blogvoorbeelden, noemde mijn blogje op haar blog! En ook nog eens met een ontzettend lief stukje erbij. Mijn volgersaantal schoot omhoog en ik merkte echt dat het wat opleverde voor mij. Naast dat vind ik het gewoon geweldig lief dat ze mij noemde. Dat is al een heel compliment op zich, toch?

Mijn favoriete 'bezigheid'
Bloggen? Gitaar spelen? Dit blijft altijd hetzelfde, hahaha. Even denken; iets nieuws. Iets van deze maand. Badderen? Nee. Dat is ook al eeuwen een van mijn favoriete bezigheden. Ik denk tutten. Tutten is vrij nieuw. Ik kan er zo van genieten om even lekker de tijd te nemen voor een bad, een maskertje, mijn haar leuk doen -voor zover dat wil, zeg maar, lief gezegd- en opmaken. Ja, opmaken. Ik heb de laatste tijd de eyeliner weer uitgevonden en doe zelfs af en toe wat oogschaduw op. Gewoon voor de fun, want ik kan er geen drol van, hahaha.

Mijn favoriete voedsel & drankje
Ik ben deze maand ineens helemaal weg van gevulde pasta. Canneloni en raviloi met spinzie en ricotta MMMM. Ik geloof dat ik het wel 7 keer gegeten heb deze maand. En das best veel hoor, vind ik! Ik kan er in een restaurantje toch wel meer van genieten, want op de een of andere manier smaakt de verse pasta van de Albert Heijn lang lang LANG niet zo lekker. Maar, I'll keep trying! Mijn favoriete drankje is en blijft -vul maar in-. Je weet zelluf.

Mijn favoriete liedje
Pitta Sarita van Jo Blankenburg. Want piano. Want sentimenteel. Want mooi. Gewoon luisteren. 

Mijn favoriete product(en)
Mijn body spray van de H&M. Die kreeg ik voor mijn verjaardag en hij ruikt ZO lekker. Helaas vervliegt 'ie ook wel weer snel, maar ik vind het echt een heerlijk kruidig -maar niet mannelijk- geurtje. Mmm.

Mijn favoriete random ding
Het feit dat ik mijn verjaardag zo'n 5 keer heb gevierd. En dat al die 5 keren echt ontzettend gezellig waren, en fijn, en met lieve en leuke mensen. Ja. Ik ben gelukkig. En ook ontzettend verwend. En kerst, kerst was ook heel fijn. Ik houd gewoon van dingen 'vieren', dat is mijn favoriete random ding.

Mijn favoriete ding om over te zeuren
Het feit dat ik zoveel snoep en zoveel lekkers eet en mezelf zo veel toesta en vervolgens gewoon op m'n luie gat blijf zitten terwijl er een crosstrainer boven staat. Tsja.

Mijn favoriete persoon 
Mama. Omdat ze tijdens een wintersporttripje met papa bij de tweede afdaling viel en er iets mis is gegaan in haar rug waardoor ze eigenlijk al de hele vakantie op de bank ligt. Dat vind ik echt heel rot, ook omdat ik er natuurlijk geen drol aan kan doen. Ik hoop maar dat het snel over gaat. Daarnaast is mijn mams niet alleen geblesseerd, maar ook gewoon heel lief altijd. En ik kan altijd goed met d'r kletsen en we hebben het gezellig samen. Snif.

Mijn favoriete foto
Ik kies deze foto. Niet omdat ik er zelf op sta, maar omdat we toen zo'n fijne wandeling hadden gemaakt en ik gewoon even stilstond bij het feit dat de natuur zo bijzonder en mooi is en dat we dat moeten embracen. Zweef zweef.


Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk lijstje om te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, gevulde pasta <3 lekker! Ik kan daar ook geen genoeg van krijgen. En wat een mooi compliment van een van jouw vriendinnen! Zoiets moois hoor je niet iedere dag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat mijn bloggie over de poesies bij je favorieten van deze maand hoort. :D Y E S
    Oh enne, vijf keer je verjaardag vieren.. Dat is best wel oké ja. Ik snap dat dat in je favorietenlijstje hoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blije post! Ik weet niet hoe je praat, maar je schrijft inderdaad wel heeeel leuk! Die foto is geweldig<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, dat ding om over te zeuren snap ik volledig. "Hoo, ik eet zo veel." *neemt nog een koek*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die blogposts zijn leuk zeg! Ik heb er meteen een paar doorgelezen en ik werd er echt heel blij van (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk lijstje! Ik ben meteen aan het lezen geslagen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk overzicht! Ik moet altijd zo om jouw schrijfstijl lachen, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben net dat lied aan het luisteren is inderdaad heel erg mooi. Laten we er nog een compliment op gooien op die torenhoge stapel. Je staat echt heel erg leuk op die foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.