maandag 1 december 2014

Doelen stellen | December

Hallo liefste, leukste, mooiste maand. De maand van de cadeautjes, gezelligheid, warme choco, kou, lichtjes, kaarsjes en familie. En nog veel meer dingen. De maand van het einde van het jaar. De maand dat ik verjaar. De maand dat heel veel van ons lekker vakantie hebben. En ik heb ook voor deze maand weer een lijstje met doelen in elkaar geflanst, as usual. Ik zou zeggen; neem een kijkje! Als je wil natuurlijk. Vrije keuze, volledig vrijwillig. LEZEN KRENG. Ik heb dit keer ook zo'n leuk lijstje gemaakt hoor, don't worry. Jammer genoeg ben ik dit keer even koppig en wil ik een echte foto erbij. Zeg maar.



Leuke cadeautjes kopen voor the family
Zoals jullie weten ben ik gek op december en cadeautjes kopen. Ik hoop echt dat ik dit jaar leuke cadeautjes kan vinden voor degenen waar ik cadeautjes voor ga kopen. Volgen jullie het nog? Voor opa en oma neem ik de installatie mee en zing ik liedjes met Jim. Geloof me, ik maak ze nergens anders gelukkiger mee dan met dat. En voor pap en mam moet ik het nog even bedenken. En voor de rest waar ik kerst mee vier. En Jim. Oh help. Wish me luck. Het is in ieder geval al een goed streven!

20 worden & dit fijn vieren
Ik heb ontzettend veel leuke plannen en ik weet nu al dat het een succes wordt als alles goed gaat. Ik ben best zenuwachtig, 20 is niet niks!

Lekker kruidnootjes eten
Dit is al gelukt. En het is nog niet eens december, wat goed van mij he?!

Oud & Nieuw leuk vieren
Vorig jaar was ik alleen thuis, samen met Jim. We keken een leuke film, aten lekkere dingetjes en toen het 00.00 werd, kusten we elkaar en dronken we champagne. Oja, en we 'staken' van die mega sterretjes 'aan'. Dat was echt heel heel fijn, maar stiekem zou ik Oud & Nieuw ook wel eens echt willen vieren! Ik hoef niet per se ergens heen, maar gewoon, ergens met een grote groep vrienden, enzo.

Mijn tentamens halen
Ik heb vijf tentamens voor de kerstvakantie -waarvan één een mondeling examen is- en dan twee in het begin van januari. Het is veel, en het is lastig, maar ik ga mijn best doen!

Veel foto's maken
Ik wil super graag dingen vastleggen. Dat doe ik al-tijd en o-ver-al. Mijn iPhone camera is overdag proficient, maar 's avonds wordt het niks. Ik moet dus echt gaan oefenen met spiegelreflexen in het donker. Ik ga het echt proberen. Dat zei ik hier ook al. Dus ik wil het heel graag.

Veel kerstmuziek luisteren en maken
Ik heb gisteren de hele dag Silent Night gezongen. En mijn kerstmuziek afspeellijst op Spotify is al zo'n 4295594243 keer afgespeeld. Dit gaat wel lukken. For sure.

Even geen zorgen maken om het spiegelbeeld
Ik zou graag zeggen dat ik me geen zorgen maak, omdat ik heus wel weet dat het niet hoeft, maar toch doe ik het af en toe. Maar, met sinterklaas en kerst hoeft dat even niet. Dan ga ik in januari wel weer goed sporten en minder snoepen.

Veel liefde en knuffels geven
Kom maar halen!

Lieve rommelige kusjes,
Stells.

11 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven :) succes met het behalen van je doelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben deze zomer 20 geworden en vind dit echt een heel fijne leeftijd :) ik vind van die ronde getallen altijd mooi! ;) Ik heb oud en nieuw vorig jaar gevierd met heel veel vrienden van mijn lief. Op zich was dat wel leuk maar vele mensen kenden ik (en mijn vriend) niet en dat maakten het een stuk minder persoonlijk... Nu gaan we gewoon oudjaar vieren bij mijn vriend thuis met enkele vrienden. Dit wordt een stuk gezelliger en knusser denk ik! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een rond getal is wel mooi he? Daar ben ik 't helemaal mee eens. Ik ben 20 staat toch leuker dan ik ben 19. Zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht! (: Ah, ja, op dat soort grotere feestjes is het altijd jammer als er veel mensen zijn die je niet kent. Soms leuk, maar met zo'n toch best wel belangrijke gebeurtenis vind ik gezellig en knus het belangrijkst (: Alvast heel veel plezier!

      Verwijderen
  3. Leuke doelen! Geen zorgen maken om spiegelbeeld zou ik ook moeten doen.. En ik zit nog te denken of ik oud & nieuw thuis vier met familie of bij mijn vriendin. Lastig, lastig haha. Succes met je tentamens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die keuzes altijd, niet goed voor een meisjes-brein, hihi. Nou, dan zou ik alvast beginnen met aan te horen dat je echt een mooie meid bent (: Zo. Dankjewel! Ik hoop echt dat ik ze ga halen! Liefs

      Verwijderen
  4. Oeeeee kerstmuziek. Ik ga de Mariah Carey kerstcd weer eens opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.