maandag 22 december 2014

Feestje!

Op woensdag 2 april 2014 begon ik een post met dit: "Ik kan het echt niet geloven. Stella, dat meisje met die krullen die in het Engelse blogde en drie jaar lang maar vier volgers had, waaronder zichzelf. En dan nu ineens Stella, dat meisje met die krullen die in november besloot een Nederlandse blog te beginnen en nu, in april, ineens honderd volgers heeft. Rond de 150 en soms zelfs meer dan 200 bezoekjes per dag. Lieve reacties. Een eigen domeinnaam. Een leuker uitziende lay-out. Die zelfs twee van haar lieve blogvriendinnetjes in het echt heeft ontmoet. Ik ben zeker weten aangestoken met het bloggers-virus. Als jij een blogger bent, dan weet je hoogstwaarschijnlijk waar ik het over heb".

Kijk daar rechts, die vogel!


Vandaag, 22 december, begin ik een post met, eh, dit hierboven, hahaha. Nee, maar ik heb dus serieus de twee honderd volgers bereikt op Bloglovin. Sommige bloggers vinden dat waarschijnlijk weinig, die hebben er misschien wel 500 of 1000 of 3000! Maar, als je er bij stil staat, er zijn 200 meiden -volgens mij zijn het allemaal meiden, correct me if I'm wrong- die mijn blogje lezen. Die het leuk vinden om mijn schrijfsels te lezen. Die elke keer als ik iets randoms online gooi een melding krijgen. Meiden die mijn artikelen af en toe zo'n leuk hartje geven. Die reageren op mijn artikelen en zo vaak meedenken, meeleven en gewoon de leukste volgers ooit zijn. 

Toen ik begon met bloggen, vijf jaar geleden, maakte het me echt niet uit dat niemand het las. Ik ging er zelfs van uit dat niemand het las, met gevolgen van dien, je kent het wel. Het was ook Engels enzo, en ik deed niet heel veel moeite om 'gevonden' te worden. Toen ik op 11 november 2013 met dit blogje begon, had ik echt echt echt geen idee dat het uit zou groeien tot dit. Ik weet het nog zo goed, dat ik 25 volgers had. Ik wist niet waar ik het zoeken moest toen. En nu dit?! 8 keer dat aantal?! Je snapt dus wel dat ik nu al helemaal niet weet wat ik moet zeggen. Ik vind het al heel wat dat ik hier zo veel woorden over kan typen. Goed. Nu is het weer klaar met dit sentimentele verhaal. Ik ga lekker door met bloggen want het is echt een feest. Ik vind het heerlijk. 

Dank jullie wel voor het volgen. Het betekent meer voor me dan het lijkt. 

25 opmerkingen:

  1. IK HERKEN DIT. Je wilt niet weten wat voor feestje in en mijn schoonfamilie vierden doen ik 50 - 100 - 150 volgers had, haha! Met taart en al!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eeeecht? Wat leuk! Ik heb nog nooit taart gekocht of gekregen of wat dan ook eigenlijk, hihi. Zou ik moeten doen he? Het is toch wel een lekker taartje waard!

      Verwijderen
  2. Yaayy gefeliciteerd! Ik ben nog een piepjonge volger maar je krijgt steeds een hoger plekje op m'n favorietenlijstje ;)
    Bloggen is een feest<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lief! <3 Ik zal m'n best doen om dat zo te houden, hihi. Yes it definitely is! Liefs!

      Verwijderen
  3. Ik begrijp je maar al te goed, dat gevoel dat bloggen je geeft. En je verdient écht wel meer volgers, of gaat dat cliché klinken? En volgens mij wordt je lichaam helemaal gek nu als je niet meer wit waar te kruipen bij 25 volgers. Ik hoop maar dat je het overleefd, desnoods komen we je wel redden. Gefeliciteerd Stella! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn is het he? Wij snappen elkaar. Wat lief, hahaha, jeetje, das echt een groot compliment! Lief <3 Jaaa dan moeten jullie me echt komen redden hoor, anders wordt het niks meer met mij hahaha.

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh helluuuup, taalfout. Het moet uiteraard: gefeliciteerd, je hebt het verdiend! -zijn :))))

      Verwijderen
    2. Hahahaha, als je eens wist hoe veel taalfoutjes ik maakte, hihi. Dankjewel, lief!

      Verwijderen
  5. Ik begrijp je ook heel goed! Gefeliciteerd, dat het er maar 1000 keer zoveel mogen worden <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Lief! Ik merk dat je echt heel vaak reageert en dat vind ik heel erg lief! <3

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd Stel! Lees met veel plezier altijd je schrijfsels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw gefeliciteerd met je 200 volgers! Dat is echt een heel mooi getal! PS: Ondertussen zijn het er al 203 ;) doe zo verder meid, hop naar de 300!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de 200 volgers! Ik vind het ook veel! Ik heb zelf net weer het bloggen opgepakt en sta soms ook echt met mijn oren te klapperen dat er 150 bezoekers zijn geweest. Dat is toch veel?! Dat helpt zeker een beetje mee het bloggen vol te houden, want dat het leuk is weten wel, maar dat het soms ook moeilijk naar inspiratie zoeken is, weten we ook allemaal. Ga zo door, want ik lees je heel graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met dit mooie aantal Stella!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stells, wat een lekker labiel fijn happy huil sentimenteel SUPER HERKENBAAR blogje. Ik moet eigenlijk slapen en geen domme reacties meer achterlaten (bovendien denkt iedereen nu dat ik een soort idioot ben - ben ik ook maar dat is een geheimpje natuurlijk - en dat ik zelf een stom blog heb HAHA). Maar toch: ik had deze even gemist en wilde even zeggen HET IS JE GEGUND, leukie :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieffffff <3 Uitroepteken uitroepteken uitroepteken. Dankjewel, echt het lief. En je bent stiekem wel een soort idioot, maar dat het leuke soort idioot. En je hebt geen stom blog, foei. DOEI LIEVE LEONIE.

      Verwijderen
  11. Gefeliciteerd! Gaat wel lekker met jouw blogje he!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.