vrijdag 19 december 2014

Ik heb veel vrije tijd, waar ga ik dat aan besteden?

Vakantie. Ik mag het eindelijk zeggen, na een half jaar door door door door. Ik heb twee weekjes vrij. Naja, niet echt, want ik heb natuurlijk direct na de vakantie twee onwijs moeilijke tentamens. Maar tot Oud & Nieuw heb ik echt vrij. En oh wat is dat heerlijk. Ik kan niet wachten op uitslapen. Op rustige ontbijtjes, op super laat douchen, op leuke dingen doen. En kerst. Kerst is fijn. Wij vieren het nooit super uitgebreid. Gelukkig maar, want ik houd niet van konijn -dat vind ik veels te zielig- en ik kan ook niet koken. Dus. En ik hoef mezelf niet in kerstjurkjes te proppen. Niks voor mij. Ik heb toevallig wel een leuk jurkje aangeschaft laatst. Maar goed, dat even ter zijde. Ik heb dus voor mijn gevoel zeeën van tijd. En dat moet je vullen met leuke dingen. Dat is een must. Maar, ehhhh, wat zijn die leuke dingen dan?

(Bron)



Gospel concert met mijn nicht
Dat is vanavond! Woehoe! Ik ga vanavond naar een Gospel Concert met mijn nicht. Ik houd van Gospel. Ik houd van muziek. En ik houd ook van mijn nicht. Kan niet missen dus.

Verjaardag vieren met vriendinnetjes
Morgenavond komen mijn lieve vriendinnen -bijna allemaal, want er konden er een paar niet, miep- om mijn verjaardag nog te vieren. Gewoon een gezellig avondje met de leukste meiden. Wat lekkers te drinken, lekkere hapjes en heerlijk bijkletsen. Dat is het idee. Can't wait.

Shoppen en leuke dingen doen met mama
Nu ik niet meer thuis woon, is quality time met mama best een beetje schaars. Laatst gingen we nog saampjes weg op mijn verjaardag, naar de Intratuin. Onwijs gezellig was dat. Ik vind dingen doen met mama altijd heel gezellig. Dan kan ik gewoon compleet mezelf zijn en gaan we lekker shoppen. Ook al hebben we niet echt 100% dezelfde smaak, toch is het leuk. Ik vind leuke dingen doen met papa ook heel leuk! Pap, als je dit leest, zullen we deze vakantie weer een keertje samen naar de film en wat eten van tevoren? -Als 'ie het niet leest vraag ik het nog wel in person hoor-.

Shoppen voor en leuke dingen met de boyfriend
Jim houdt niet zo van shoppen. Jim en kleren, nee. Oke dit klinkt heel raar. Nee, maar hij vindt kleding gewoon niet zo'n big deal. Maaaaaar, ik als vriendinnetjes vind het natuurlijk stiekem heel erg leuk en ontzettend sexy als 'ie wat meer aandacht aan zij outfits besteedt. Laatst maakte ik een opmerking over het feit dat hij elke dag hetzelfde vest aan heeft. Hij staat heel leuk, maar toch! Dus toen zei meneer dat we wel een keertje samen konden gaan shoppen voor hem! YES PLEASE. We weten nog precies hoe en wat, maar Jim, ik houd je eraan! Love u.

Verjaardag vieren en muziek maken met vrienden
De 28e komen mijn muzikale vrienden met hun instrumenten naar mij toe, gaan we hamburgers eten, gaan zij bier drinken -ik niet, bah- en muziek maken. Heerlijk. Ik kan niet wachten.

Een nachtje weg met Jim
Jim en ik kregen in eens het wilde -niet zo wild eigenlijk, maar ach- idee om lekker een hotelletje ergens te pakken een keer. Dat hebben we in al die bijna drie jaar nog nooit gedaan, en Jim zei dat 'ie er wel even aan toe was om er even uit te zijn. Dus nu willen we graag naar een leuke stad of een leuk dorpje dicht bij een bos of een mooi natuurgebied om lekker te wandelen. Iemand ideeën?

Zo. Heb ik jullie maar mooi even binnen tien minuten verteld wat ik allemaal ga doen met mijn vrije tijd. Nu ga ik snel een broodje eten en naar mijn laatste tentamen. Wish me luck, ik zal het nodig hebben.

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

13 opmerkingen:

  1. Haha, dat stukje over shoppen met Jim. Als je Jim zou vervangen door Floris, klopt het nog steeds ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Man-eigen? Hihi. Ik heb een vriendin die heeft echt een ontzettend stylish-e vriend. Ik hou heel veel van Jim en het maakt me echt niet uit hoe hij er bij loopt, maar aan de andere kant toch wel een beetje, hihi.

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke dingen ga je doen in je vakantie. Dat worden vast heerlijke dagen (weken!) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oew, veel plezier bij het concert! Ik vind dat ook erg fijne muziek :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ja he? Je zal binnenkort wel een keer leze hoe het was. Maar dat kunnen we eingelijk wel een beetje voorspellen, hihi.

      Verwijderen
  4. Ooh heerlijk, geniet lekker van je vakantie! Hopelijk ging je laatste tentamen een beetje goed. Veel plezier deze vakantie en het vieren van je verjaardag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh en een hotelletje boeken is super leuk, zeker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop echt dat je tentamen goed is gegaan! Heel veel plezier deze vakantie, maar dat gaat je wel lukken met al die leuke dingen op je lijstje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha zo herkenbaar van je vriendje dat niet graag winkelt, hier zit er nog zo eentje :) geniet van je vakantie en ik hoop dat je al deze leuke dingen kan gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.