donderdag 18 december 2014

Mensen kijken me raar aan..

Want, ik neem altijd braaf de trap. Ik liep dus laatst vrolijk op het station in Leiden, en ik nam de trap naar het perron. In plaats van de roltrap. NOU. Je had die hoofden moeten zien. En dat gebeurt me nou al-tijd. Ik weet nog dat ik op vakantie was in Madrid met mijn vriendinnetjes. Die vonden het ook zo raar dat ik de trap nam, terwijl de trappen richting de metro of uit de metro ontzettend stijl en hoog en alles waren. Tsja. That's how I roll.

Want, ik scheur mijn brood. Ik vind het fijn om mijn broodjes te scheuren. Als ik een bruin bolletje eet, scheur ik hem sowieso eerst door de helft. MUHAHA. Ja, echt heel apart, heel raar, hele rare Stella, I know.

Want, ik vind mijn kamer altijd een grote puinhoop en anderen denken dan echt dat ik van de trap gevallen ben, mijn hoofd heb gestoten of gewoon te veel gedronken heb. Of hallicuneer. Of iets in die richting, je snapt het wel. Nee, echt, ik vind dingen heel snel een bende. Ik heb dan weer geen opruim- en/of schoonmaakdrang. Dat niet. Godzijdank. Nee, ik ben zo lui als een zak aardappels, maar alsnog. Ik verontschuldig me al-tijd voor de bende, en niemand neemt me dan serieus. Behalve mijn mams. Hoi mam. Ik ruim mijn kamer op dit weekend hoor, no worries.


Want, ik vind het heerlijk om naar iemand anders' leven te kijken. Mensen kijken in het algemeen, maar vooral vlogs. Ik kijk ze allemaal. Heerlijk. Ik zou zelf ook wel willen vloggen, maar eh, nee. Nee, gewoon nee. Maar goed, ik neem graag een kijkje in iemand anders' leven, tas, badkamer, kamer, kast. Alles. Ik ben de upper stalker. -Dat is ver-Nederlands' Engels. KOEL-.

Want, ik schrijf het woord 'enzo' te vaak. Enzo.

Want, ik vind groene thee echt lekker. Sommigen drinken het alleen omdat het goed is voor je. En beter voor je tanden. Dat soort frutsels. Nee, maar ik vind groene thee echt lekker.

Want, ik zeur best vaak over mijn haar. En de meeste mensen denken dat mijn haar al-tijd leuk zit. Of dat mijn haar altijd zin heeft om leuk te zitten. Of wat dan ook. Nee. Gewoon nee. Ik heb krullen, maar ze doen nooit wat ik wil. Sorry. Ik haal jullie even uit die fantasie.

Want, ik ben gewoon raar.

15 opmerkingen:

  1. Haha, leuk om te lezen. Volgens mij heeft iedereen wel bepaalde rare gewoontes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat denk ik stiekem ook! En ik ben altijd juist benieuwd naar iemands' rare gewoontes, hihi. Liefs!

      Verwijderen
  2. Geweldig geschreven. En eigenlijk zijn we allemaal raar ;) Anders zou het ook maar een saaie boel zijn!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! (: Hahaha inderdaad, daar ben ik het helemaal mee eens!

      Verwijderen
  3. Hahah leuk geschreven! De trappen zijn er niet voor niks lijkt mij, goed bezig haha! Groene thee vind ik ook best lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woehoe, met jou kan ik praten, hihi. Dankje! (:

      Verwijderen
  4. Niets mis met rare mensen. Die zijn vaak leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik scheur mijn brood ook altijd eigenlijk. En als ik rijstewafels eet, breek ik er ook stukken af in plaats van het hele ding naar mijn mond te breken. Zijn we dus een beetje samen raar.

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.