zaterdag 27 december 2014

Nou. Laat die goeie voornemens maar komen.

We hebben onze lieve families en vrienden etc. weer gezien, ons weer vrolijk volgevreten en de allerleukste cadeaus gegeven en gekregen. Nu begint de ellende; het weer opruimen van alle kerstspulletjes en het oprollen en handig wegbergen van enorme lichtjessnoeren. Succes. Echt, sterkte. Goed, laten we even positief blijven; HET GAAT SNEEUWEN -inmiddels sneeuwt het al-. Of dat nou zo positief is.. Nou, laten we hopen dat de treinen nog rijden -helaas-, dan we allemaal heel blijven en dat de zon snel komt. Dat. Goed, nu we de fonduestellen weer in de kast kunnen zetten komen de oliebollen alweer aanrollen. En dan heb ik het niet eens over mezelf! Nog. Nee, nee nu is het dus echt weer tijd voor die goeie voornemens. En dan vooral die van de sportschool. Die altijd heerlijk mislukt.


Nee, dit jaar pakken we het natuurlijk anders aan. Ik heb wel weer even een lijstje, as usual. Maar goed, ik weet nu alweer dat ik me niet aan 'echte' doelen ga kunnen houden, zoals al mijn maandelijkse doelenlijstjes. Ik schrijf mijn doelen altijd op alsof het richtlijnen zijn. Dat werkt wat beter voor mij. Dus dat ga ik hier, op mijn stoeltje bij pap en mam met de Top2000 op tv, maar eens even bedenken.
  • Dankbaar zijn. Met behulp van mijn speciale grateful journal, natuurlijk.
  • Op de één of andere manier uitvinden hoe ik de levensduur van mijn panty's wat kan verlengen.
  • Meer gaan oefenen met mijn Nikon.
  • Mijn krullen terugwinnen. Hoe weet ik nog niet. 
  • Een gezond gewicht behouden. En dus ook wel iets meer sporten dan de laatste tijd het geval was.
  • Mezelf muzikaal verbeteren.
  • Wat vaker lekker buiten de deur gaan met vriendinnen om ergens wat te drinken, lekker te shoppen etc. 
  • Voor het eerst 'alleen' -met Jim of met vriendinnen of wat dan ook- op vakantie.
  • Van mijn lichtelijke pure hagelslag verslaving afkomen.
  • Opperhoofd der voornemens: Gelukkig zijn.
Dit is natuurlijk een heel vaag lijstje. Ik maakte altijd van die terror lijstjes met "Zoveel kilo wegen" en "Nooit meer gemeen doen tegen pap en mam" en "Mijn vriendinnen allemaal heel vaak zien" en dat soort eigenlijk onhaalbare dingen. Nu ik ouder word en ik me realiseer dat dat soort lijstjes echt juist averechts werken, pak ik het nu maar zo aan. 

Ik blog de laatste dagen niet zo veel. Dat komt door het offline leven en al die dingen die ik al wel eens eerder heb genoemd. Maar, ik lees alle blogjes wel. En ik vind het zo leuk dat ik er elke dag weer nieuwe volgers bij krijg. Feels amazing

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

10 opmerkingen:

  1. Ik vind je zo'n geweldig mens haha! Gewoon alles. En inderdaad, als je die doelen maar als richtlijnen zit gaat 't je echt wel lukken ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhhh wat lief, hahaha, dankjewel! Dat is echt een leuk, lief en groot compliment! :D Ik hoop het. Ga m'n best doen! Liefs!

      Verwijderen
  2. En ik woon natuurlijk weer in het deel van het land waar het niet sneeuwt :( Zie de meest mooie foto's voorbijkomen. Ik ga voor heel veel boeken lezen en leuke dingen doen. Ik zit de laatste dagen bijna niet achter mijn laptop, heb er ook totaal geen zin in. En fijn dat het is. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Totdat je naar buiten stapt hoor Kar. Kou, blubberige sneeuw, val-gevaar, nergens kunnen komen vanwege gebrek aan schone fietspaden, winterbanden of tsja, gewoon de NS in het algemeen. Echt, het is leuk om de vlokjes te zien vallen en foto's van je tuin te maken, maareh, that's it. Hihi. Fijn he? I agree. X

      Verwijderen
  3. Ah mooi lijstje zeg! Vooral gelukkig zijn is belangrijk, dan maken al die andere dingen eigenlijk niet meer uit (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed lijstje! Succes ermee! En laat me weten als je hebt ontdekt hoe panty's langer mee kunnen gaan! (;

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh Stella, ik wilde ZO GRAAG sneeuw en hier ligt niks (en komt er ook niet de aankomende dagen). HUILIE.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi lijstje! Je kan inderdaad beter een lijstje maken waar je echt iets mee kan in plaats van een lijstje met vage en onbereikbare doelen... Zoals je zelf schrijft, vergeet vooral van al dit alles niet genieten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, mooie richtlijnen :) Ik vier maandag nog kerst haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie richtlijnen! Ik heb er nog niet zo goed over nagedacht mede doordat ik een doelenlijstje in een video onder de tag dingen die ik wil doen voor mijn 21e heb gemaakt en aangezien ik in maart 21 word.... :p

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.