donderdag 11 december 2014

Santa claus is coming to town, maar niet hier want ik heb tentamens.

Inmiddels hebben we die ene man met de baard weer gezien, en komt er een andere man met een baard. En ook die brengt cadeautjes, gezelligheid en veel te veel eten. Hoi calorieĆ«n, doei strak jurkje voor new years eve. Dat strakke jurkje was ik gelukkig Ć¼berhaupt al niet eens van plan. Goed. Ik vind kerst leuk. Mocht het nog niet duidelijk zijn waarom, lees dan dit. Ik was laatst in de Intratuin, en toen zagen we daar de echte kerstman. Ja ja ja. Ik ging er mee op de foto. Hij is prachtig. -Die man/pop he, niet ik-. Ik zit nu trouwens heel stiekem tijdens college te bloggen. Want 1. Dit college is saai en we herhalen van alles wat we al hebben gehad en 2. Ik heb gewoon echt even zin om te bloggen. Ik wist dus niet waar het over moest gaan, dus besloot ik een foto te kiezen en daar maar iets bij te produceren. Bij deze.


Aangezien ik het op Twitter praktisch alleen nog maar over mijn 'zielige staat van zijn' kan hebben -tentamens- worden jullie vast gek van mij. Fair enough. Ik zit te miepen over m'n figuurtje, ik wil graag naar de sportschool, the fit life enzo, maar vervolgens eet ik uit studeerfrustraties m'n hele chocoladeletter op en daarna zit ik half huilend Jim om een knuffel te smeken. Wil 'ie komen, rijden die piep-ing treinen niet. GROM. Ja. Ik ben echt een vrouw. Eentje van 20. Je zou denken "Die heeft haar zaakjes wel op orde". Het enige zaakje dat ik op orde heb is het eten van Eazie afhaalmaaltijden en chocola. En het drinken van thee. En het rommelig maken van mijn kamertje.

Overal liggen papieren en pennen en boekjes en stiften en m'n kussens vormen een soort fort. Niet als bescherming van mij voor de buitenwereld hoor, eerder andersom. Ik ben echt niet te genieten. Gelukkig heb ik een lief studiegenootje genaamd Marieke, die ook heel erg gestresst is. Zaten we samen tijdens werkcollege een "Tentamen-stress-kras-papier" onder te kladden. Zo fijn. Niet dat het hielp, maar toch! Het is het idee.

Ik heb een projectje geplanned voor 2015. Dat is fijn, want dan heb ik een soort doel. Alvast. Daar horen jullie richting Oud & Nieuw meer over, want het moet nog een beetje vorm krijgen. Ik hoop wel dat ik jullie wat ideetjes kan brengen. Ofzo. Welke blogger is er nou zo inspirerend als ik? Niemand toch? -Neem dit het tien kilohectare -dat bestaat vast niet- zout please-.

Als je me ziet deze week en volgende week; vrees voor je leven. Doei.

PS; Jim en ik gaan aankomende vrijdag en zaterdag optreden in Gouda! Mocht je nou denken; Ik ga naar Gouda -je weet maar nooit- check dan even dit.

11 opmerkingen:

  1. Ik zit er stiekem aan te denken om even langs Gouda te gaan om je te zien zingen, maar ik moet nog even kijken hoe en wat! Reageer trouwens zo op je mailtje, druk druk druk. Ben super benieuwd naar je projectje dat komen gaat! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waaaah, doen! Nee, grapje, het moet echt niet, maar ik zou het zooooo leuk vinden! Ik snap dat het druk is, don't worry (: Ik ben ook benieuwd naar mijn eigen projectje, want ik zit nu wel vrolijk te doen erover, maar voor t zelfde geld voor het he-le-maal niks, hihi. Liefs!

      Verwijderen
  2. Maar ik wil nu al weten wat je projectje is ;) Ik ben zo nieuwsgierig. En Stel, wij (of laat ik voor mezlef spreken) word echt niet moe van jou hoor. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, lekker puh! Je moet nog even wachten! Ik moet er ook echt nog wel veel aan doen, want anders wordt het zo'n idee-wat-na-twee-artikelen-al-mislukt-ding. Gebeurt vaker bij mij, hihi. Niet? Gelukkig maar <3

      Verwijderen
  3. Haha, veel succes met je tentamens, ik zit in hetzelfde schuitje. De chocoladeletters gaan er hier gestaag doorheen, sporten komt in januari weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel (: Jij ook! Good luck, en inderdaad, in januari ga ik weer aan de bak -denk ik-

      Verwijderen
  4. Die foto met die kerstman, ge-wel-dig!
    En Eazie ook trouwens, als dat dezelfde is als die in Utrecht. Dat is gewoon goddelijk en zeer gewenst tijdens de tentamenstress.
    Jammer dat ik trouwens een week-OV heb (en tentamens en drukte) anders was ik stiekem wel even naar je optreden komen kijken. :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eazie = hemel. Echt zo lekker. Wat neem jij altijd? Ik neem al-tijd eiernoedels, omelet en zoetzure saus MMMMMMM. Oke. Goed. Even terug op aarde weer. Dat had ik echt heel leuk gevonden, maar ik snap natuurlijk heel goed dat dat 'm niet gaat worden. Alvast veel succes met alle tentamens en drukte en stress en ik zou zeggen; eet vooral veel Eazie!

      Verwijderen
  5. Haha, die kerstman ziet er heel grappig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben heel benieuwd naar je projectje! Veel succes met je tentamens Stella, je gaat dat goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.