woensdag 24 december 2014

Waarom ik eigenlijk echt een non-blogger ben

Ik maak geen foto's van mijn leven door de week heen, om er aan het eind van de week een verslagje over te schrijven. Waarom niet? Omdat 1. Jullie dan tig keer dezelfde foto's voorbij zouden zien komen en 2. Omdat ik niet zo'n ster-fotografe ben, as you might have noticed. Zal ik het toch maar weer eens gaan proberen? Ik vind het namelijk stiekem wel altijd heel erg leuk om te lezen! 

Ik heb echt 0 verstand van CSS en HTML en dat soort moeilijk dingen die niet voor eieren zijn weggelegd. Vandaar dat ik zo dankbaar ben voor alle tutorials van andere bloggers. Sweet mother of Pringles waar was ik geweest zonder jullie?! 

Ik vier mijn volgersaantallen en blogverjaardagen nooit met taart. Stom eigenlijk he? Als er reden is voor taart, NEEM DAN VERDORIE DIE TAART STELLA. 

Ik weet nooit waar ik over moet schrijven, en als ik wel iets weet, heb ik er of geen leuke foto bij, of ik zie er later toch maar weer vanaf omdat het echt compleet nergens op slaat. Zo schreef ik gisteren een heel stuk over een broodje pasta. Met diepzinnge gedachten en gevoelens erin, dat dan weer wel. 

Ik ga nooit naar events of gatherings ofzo. Daar schreef ik al eens eerder over. Stiekem ben ik ook niet super geïnteresseerd in de opening van een nieuwe Primark. Ik zou veel liever met de leukste bloggers een kopje koffie drinken en wat kletsen. Tsja.

Ik maak altijd foto's met mijn iPhone. Die niet echt blogwaardig zijn. En ik heb dus wel een spiegelreflex, maar daar kan ik niet mee overweg. Vandaar de crappy foto's altijd. 

Ik ben totaal niet goed in Social Media gerelateerde dingen. Facebook, Twitter, ik weet nooit wat ik er op moet zetten, hihi. Volgens mij wordt iedereen helemaal gek van mijn onzin tweets en 'ik heb weer iets nieuws geschreven' Facebook posts. Als iemand tips heeft, tell me.

Maar. Ik ben toch wel echt een blogger, uit eindelijk. Misschien niet je typische blogger, maar ik ben er wel een, toch? TOCH? Ach. Ik houd m'n mond al.
Knuffels en -alvast- hele fijne kerstdagen voor jullie allemaal. Ik vind jullie allemaal lief. 


(Bron)

20 opmerkingen:

  1. Herkenbaar! Ik ben er ook kluns in, vooral foto's maken. Ik vergeet dat gewoon en ik ben er slecht in haha. Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik ben ook zo'n non-blogger, maar ik hoop uiteindelijk een 'echte' te worden! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh zo herkenbaar haha, met diary's enzo heb ik helemaal niets al vind ik foto's maken wel heel leuk! Maar ik vind je een échte blogger hoor haha ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn diary's mislukken de helft van de tijd zelfs omdat ik er gewoon niet bij nadenk om foto's te maken, hahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dan ben ik dat ook. Niets mis mee toch. Misschien vallen we juist daardoor straks wel een keertje extra op. Omdat we anders zijn dan andere

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach weet je, er zijn geen vaste regels van hoe je je als blogger moet gedragen. Ik bedoel, het enige wat ik doe is foto's maken en en een - vaak niets voorstellend - stukje tekst bij schrijven. En volgens mij wordt het nog amper gelezen ook. Maar goed, ik heb er zelf plezier in en ik denk dat dat het belangrijkste is als blogger. Blogs die echt als hobby gehouden worden, met of zonder goede foto's, zonder advertenties en gewoon eerlijk geschreven, dat zijn voor mij toch de leukste blogs. Lang leve de non-bloggers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha leuk geschreven! En je bent zeker wel een blogger, een unieke zelfs, want je gaat niet met de massa mee :) Hele fijne kerstdagen Stella!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook, fijne kerstdagen!
    En weet je, je bent hardstikke welkom om een keer een bakkie te komen doen, zoals mijn ex het zou verwoorden ;-) Want ook ik vind koffie drinken en bijkletsen met mede-bloggers eigenlijk veel leuker dan de opening van een nieuwe Primark.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat klinkt onwijs gezellig. Dankjewel voor de lieve uitnodiging, hihi.

      Verwijderen
  9. muhaaa herkenbaar, en toch vind ik je blog heel leuk, ik ben hier voor het eerst en heb al lekker lopen neuzen!
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goed geschreven en veel dingen herkenbaar! fijne feestdagen liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nauurlijk ben je een blogger haha! Als iedereen precies hetzelfde zou doen en zou zijn, was er niks meer aan toch? Kletsen met bloggers is inderdaad leuk en ik wil graag weer wat nieuwe bloggers ontmoeten eigenlijk! En wat spiegelreflex betreft; gewoon blijven oefenen, dan lukt het op den duur steeds beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou ook zoveel liever met een paar bloggers gezellig een kopje thee of koffie drinken, inplaats van met zn allen in een mega drukke primark te staan! ;) Fijne kerst lieve Stella! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk artikel! En wat heb je een ontzettend leuke schrijfstijl! Ik ben al meteen fan van jouw blog! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi jij bent zeker een blogger lieve Stella en nog wel een goede ook ;) fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.