donderdag 1 januari 2015

Bloguary #1 | Een lijstje voor 2015

Ten eerste: Happy new year! Ik hoop dat jullie al je 8 vingers en 20 tenen nog hebben, en een geweldige nacht hebben gehad. En dat 2015 voor iedereen veel geluk en liefde brengt. En dat we ons dit jaar maar eens wel aan die voornemens mogen houden. Ten tweede: Bloguary. Ik deed het al toen ik net was begonnen met bloggen, inmiddels vijf jaar geleden. In het Engels. En niemand las het. Het ging eigenlijk alleen over nutteloze dingen of over mijn leventje, maar wat was het heerlijk. Elke dag bloggen in januari. Al was het maar een fotootje met een paar regeltjes erbij, ik schreef. En genoot. En dus doe ik dat nu weer. Ik heb de komende maand vrij -op twee tentamens en misschien herkansingen na- dus time enough. Ik kan bij lange na niet beloven dat elk artikel interessant zal zijn. Misschien verlies ik wel volgers die langzaam verstenen door mijn geweldig nutteloze geblaat. Maar, toch doe ik het. Het nieuwe jaar is about dingen doen waar je gelukkig van wordt. This is one of those things. En nu mijn lijstje voor 2015. Geinspireerd door deze foto.


A bad habit I'm going to break
Opgeven en jaloers zijn. 

A new skill I'd like to learn
Gitaar spelen. En omgaan met mijn Nikon.

A person I hope to be more like
De leukste versie van mezelf. Cliché, maar waar.

A good deed I'm going to do
Bewuster met dingen omgaan. Duurzamer leven, dus. En ik wil dit jaar vaker zingen voor de bejaarden en bewust random acts of kindness plannen. En ook echt doen. 

A place I'd like to visit
Brugge. En Toscane. 

A book I'd like to read
Mijn studieboeken.

A letter I'm going to write
Ik ga een brief schrijven aan mijn toekomstige zelf.

A new food I'd like to try
Zoete aardappel uit de oven. En sushi. Ook al ben ik hee erg bang dat ik dat echt niet lekker ga vinden. 

I'm going to do better at
Not judging myself.

9 opmerkingen:

  1. Oeh wat een leuk lijstje! Die ga ik ook invullen :) En ik ben heel benieuwd naar bloguary! :) Happy new yeaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lijst! Ik moet mijn gitaar ook eens gaan afstoffen, ik ben het al bijna verleerd denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig nieuwjaar Stella! Mooie lijst, leuk om op deze manier plannen te maken voor het nieuwe jaar! :) Kijk uit naar al je januari artikelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk lijstje! Leuke manier om goede voornemens te hebben! Ik ben benieuwd wat je van de zoete aardappel uit de oven gaat vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk lijstje zeg! 'k Ben benieuwd naar Bloguari, maar vooral een happy new year toegewenst!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat een leuk lijstje! Ik hoop dat je een heel fijn nieuw jaar hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk om te lezen, deze wil ik ook graag gaan overnemen! :) en hihi heb jij ook nog nooit sushi gegeten? Ik weet dat iedereen daar laaiend enthousiast over is maar ik heb me er ook nog nooit aan gewaagd ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.