woensdag 7 januari 2015

Bloguary #7 | Dingen die mijn dag beter maken

Een Twenty five verstopt in een Bloguary post? JAWEL. Echt waar. Ik dacht ik maak weer eens een lijstje van 25 dingen. Maar, wat voor dingen? Soms heb je gewoon even een baal dag. Dat heb ik in januari vaak, want eh, dan heb je net bedacht dat het een super jaar gaat worden waarin je vanalles gaat bereiken; en dan lukt het niet. Tsja. Daar kan ik dan lekker van gaan balen. Wat een raar woord eigenlijk, balen. Anyways, als ik een baaldag heb -wat ik de laatste dagen een beetje heb, vandaar mijn inspiratieloze artikelen- probeer ik natuurlijk wel uit alle macht te stoppen met balen. Maar, hoe pak je zoiets aan? Ik dacht ik maak een lijstje van dingen die mijn dag beter maken.


1. Groene thee.
2. Als ik thuis kom even in bed gaan liggen.
3. Makeup opsmeren. Echt waar, vind ik leuk.
4. Om het er vervolgens 's avonds weer heerlijk af te poetsen.
5. Vrolijke liedjes, maar dat spreekt voor zich.
6. Bloggen.
7. Blogjes lezen.
8. Plannen maken. Leuke plannen, of gewoon een planning
voor studie-gerelateerde-dingen. Of het leven in general.
9. Chocola. Maar dat telt stiekem toch ook weer niet, want na het
eten van chocola ben ik dan weer nooit zo blij kipje.
10. Een lange wandeling, het liefst met één van mijn vriendinnetjes of
huisgenootjes -die ook vriendinnetjes zijn natuurlijk-.
11. Een warm bad of een lekkere douche.
12. Knuffelen.
13. Een Disney film kijken.
14. Even bijkletsen met vriendinnen.
15. Opruimen en schoonmaken. En daarna een heel georganiseerd gevoel hebben. Dit is echter zeldzaam, sorry mam!
16. Scrapbooken
17. Iets lekkers eten.
18. Lieve en leuke reacties krijgen op mijn blogjes.
19. Anderen complimentjes geven.
20. Iemand helpen.
21. Puck knuffelen.
22. Mijn telefoon 'opruimen'.
23. Even op de crosstrainer. Dat wil nog wel eens helpen.
24. Lijstjes maken. Eeuwige liefde.
25. Opschrijven wat er wel fijn is aan de desbetreffende dag.

Op dit moment ben ik eh, naja, let's get it out there, ongeStella. Dus eh, naja, je snapt het al, ik voel me een emotioneel wrak. Dat is wel vaker het geval bij mij als ik ongeStella ben. Ik heb nooit zo heel veel last van kramp ofzo, bij mij zijn het vooral de hormonen in mijn hoofd die denken "Laten we Stella om onverklaarbare redenen intens verdrietig maken, HA HA". Anyways, ik ga leuke dingen doen -ik schrijf dit vooruit, dus het is nu maandag de 5e- komende dagen dus het komt vast goed. 
Lieve rommelige kusjes en tot morgen weer!

Voor Bloguary #8 wil ik graag een Q&A doen, dus als je een leuke vraag kunt bedenken, stel hem aan mij, PLIES. Anders wordt dat artikel ook weer zo saai he, moeten we niet hebben.

10 opmerkingen:

  1. Leuk lijstje! Haha en mooie woordspeling, succes met je maandelijkse feestje (;
    Ik vind Disney films stiekem ook heel leuk haha. Scrapbooken is ook heel leuk!
    Ik weet niet echt een goede vraag, maar misschien; wat voor lijstjes maak je allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit zijn fijne bezigheden, die kunnen ieders dag opvrolijken! (:
    Ik zit al heel hard te denken over een leuke vraag, maar daar ben ik zo slecht in :')
    Dus dan maar afgezaagd (maar misschien ook wel weer leuk): wat is je favoriete seizoen en waarom?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OngeStellla, o god! Haha. Ik herken het hoor.. alsof je lichaam wraak wil nemen.
    Hier ook een krullenbol met haar dat nooit luistert. Heb jij een bepaalde routine voor je krullen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt he? Maar als ik goed voor m'n lichaam zorg en lief ben, doet 'ie 't alsnog elke maand! Hahaha. Vervelend he? Zucht. Ik zorg ervoor dat ik mijn haar om de dag was, en ik gebruik dan shampoo van de Tuinen, zonder parabenen en sulfaten. Schijnt te helpen, maar ik weet 't niet zo goed eigenlijk. Ik gebruik meestal een soort van krullencrème van de kapper en laat het dan opdrogen. Of ik gebruik mijn föhn inclusief difuser. Liefs!

      Verwijderen
  4. Wauw wat een leuk lijstje! Veel dingen herken ik zelf die me blij maken! Hier nog even een vraag voor je Q&A : Wat zijn je favoriete sokken? Heel veel liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, heerlijk, ik word hier echt blij van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopen dat het snel weer voorbij is! Ik voel me ook altijd zo waardeloos op dat moment! :( Oeeeeh een Q&A! Ik zit er aan te denken om binnenkort een Q&A video te maken maar vind het zo spannnund. Jij wilde laatst ook een video maken toch? :D Even denken hoor. Als je zou moeten emigreren, wie zou je met je mee willen nemen en waar zou je naartoe gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh heeee maar wacht. Nummer 8 staat voor vandaag natuurlijk! Hoop dat ik nog op tijd ben hihi. En ik ga je vandaag/morgen terugmailen! x

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.